Mai 2023❤️

Ok.

Jeg må tydeligvis moderer all sutringen min fra i går, for nå har jeg faktisk testet tydelig positivt!

Den blødningen jeg hadde i går stoppet opp og ble ikke til mensen gjennom natta som jeg hadde forventet. Så testet nå, men greier fortsatt ikke helt stole på det. Jeg satt Ovitrelle søndag kveld for to uker siden, men leser jo at den av og til kan sitte igjen 14 dager senere, selv om det ikke er normen. Testen jeg tok er en vanlig CB, hvor utslag kommer på 25 mIU/ml. Men den ene gange jeg ble gravid da jeg prøvde med inseminasjon hadde jeg smerter i korsryggen og masse stikking og strekking i magen på dette tidspunktet, og nå er jeg bare nedstemt og stiv i magen som jeg pleier å være noen dager før mensen. Men velger likevel å være forsiktig optimistisk?

Blodprøve er jo på tirsdag, men kommer nok til å ta en hjemmetest til i morgen. Herregud som jeg håper dette faktisk er noe!

Vis vedlegget 406961
Helt klart positiv og ikke sannsynlig at det er ovitrelle nå nei, jeg sier gratulerer jeg :Heartred

4 dager igjen til testdag :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: holder på å gå på en vegg. Veldig rar nederst i magen. Håper så inderlig at det er gullegget :smiley-angelic001:smiley-angelic001 hvordan går det med dere andre ?
Så spennende :D Jeg har innsett i mårra, så må nok vente noen dager før jeg får testa:angelic:

C41B650C-E957-4824-9F25-0770BC396AE6.jpeg

Skjer spennende ting her også.. disse er fra i går, rugedag 9/14DPO.

Jeg har hatt problemer med å logge meg inn på forum i 2 dager nå. Står en feilmelding så jeg får ikke skrevet noe fra min side :( Må derfor skrive uten å være logget inn, men det er altså Drikkeflaske (måtte bare putte på et 1 tall bak siden «Drikkeflaske» allerede var tatt)

Men skulle bare si at jeg kan settes på ikke gravid.

Nå venter mer utredning for min del med bl.a. biopsi av livmorslimhinne for å finne ut om jeg kan ha kronisk endometritt! Håper selvfølgelig ikke for det går ikke å behandle, men gir meg kanskje mulighet for å stå på immundempende ved neste innsett. Veien dit er lang, så ønsker alle sammen masse lykke til videre ❤️ Er så positivt og fint å se at så mange blir gravide og oppnår drømmen om graviditet :)

Jeg har hatt problemer med å logge meg inn på forum i 2 dager nå. Står en feilmelding så jeg får ikke skrevet noe fra min side :( Må derfor skrive uten å være logget inn, men det er altså Drikkeflaske (måtte bare putte på et 1 tall bak siden «Drikkeflaske» allerede var tatt)

Nå venter mer utredning for min del med bl.a. biopsi av livmorslimhinne for å finne ut om jeg kan ha kronisk endometritt! Håper selvfølgelig ikke for det går ikke å behandle, men gir meg kanskje mulighet for å stå på immundempende ved neste innsett. Veien dit er lang, så ønsker alle sammen masse lykke til videre ❤️ Er så positivt og fint å se at så mange blir gravide og oppnår drømmen om graviditet :)
Samme her, får bare opp "An unexpected database error occurred. Please try again later"

Samme her, får bare opp "An unexpected database error occurred. Please try again later"
Jepp, det samme får jeg. Sjukt irriterende :( har sendt mail til sandviks og bedt dem fikse opp i det. Sier i fra hvis jeg får svar dersom det ikke ordner seg :)

Så leit og kjedelig å høre @Drikkeflaske! Det må være tungt å stå i. Håper virkelig utredningen ikke gir bare dårlig nytt, men også løsninger som øker sjansene :Heartred Masse lykke til med videre utredning, krysser alt av fingre for at det ordner seg for deg!

Litt usikker på om det er skygger eller om det faktisk er på vei til å bli noe. 10dpo idag.. siste i går kveld er tatt 0030 og i dag tidlig 0630 så forventet ikke noe store greier der . Men skyggestreker som øker i styrke? Eller kan det være noe på gang mon tro...
IMG_20230605_064711.jpg

Alle som har begynt testinga, bruker dere tidlig tester eller vanlig tester?? Glemte å bestille tester denne runden, så har bare make sure vanlig test, men utrolig nok utslag på disse:woot: Super svakt igår 4 dager etter innsett, bittelitt tydeligere idag. Skjønner ingenting… Aldri fått utslag før 6dager etter innsett, og det var med tidlig test. Startet testinga 2 dager etter innsett (ja jeg er klin kokos i hode) og dag 2 og 3 er de blenda.

Gratulerer til dere med fine streker på testene❤️ Det gir håp! Jeg vet dere har prøvd lenge og endelig er det en fin strek. Det er en deilig følelse❤️ Det gikk ikke for meg denne gangen, jeg er ikke gravid. Håper på bedre lykke etter sommeren, med forsøk nr 4!

Alle som har begynt testinga, bruker dere tidlig tester eller vanlig tester?? Glemte å bestille tester denne runden, så har bare make sure vanlig test, men utrolig nok utslag på disse:woot: Super svakt igår 4 dager etter innsett, bittelitt tydeligere idag. Skjønner ingenting… Aldri fått utslag før 6dager etter innsett, og det var med tidlig test. Startet testinga 2 dager etter innsett (ja jeg er klin kokos i hode) og dag 2 og 3 er de blenda.
Jeg brukte både Babyplan tidlig og Make Sure vanlig. Fikk utslag på begge, men Make Sure ble etter et par dager sterkere enn tidlig testene! Babyplan vanlig var den som gav svakest streker. Fikk synlig strek fra dag 5 etter innsett, blenda før dette. Masse lykke til! Hilsen testegal hehe

Jeg brukte både Babyplan tidlig og Make Sure vanlig. Fikk utslag på begge, men Make Sure ble etter et par dager sterkere enn tidlig testene! Babyplan vanlig var den som gav svakest streker. Fikk synlig strek fra dag 5 etter innsett, blenda før dette. Masse lykke til! Hilsen testegal hehe
Godt vi er flere testegale:p Jeg trodde ikke 25ml testene kunne slå ut så tidlig som 5 dager etter innsett jeg. Skal dra og kjøpe tidlig tester etterpå, metode sine er eneste jeg får tak i nå, liker best babyplan men man tar det man får:hilarious:

Holder på å bli gaaaaaal. 2 dager igjen, eneste jeg tenker på er teste og ikke teste. Så lenge jeg ikke tester så kan det gå fint. Men med engang jeg tar en test vil jeg få fasiten og da er jeg ikke gravid, eller gravid. Skjønner ikke at jeg snart har klart å gå 14 dager uten å teste.

Hvordan reagerer dere på cyclogest?
Jeg har så store smerter i magen å er utrolig oppblåst.

Back
Topp