Mai 2023❤️

Holder på å bli gaaaaaal. 2 dager igjen, eneste jeg tenker på er teste og ikke teste. Så lenge jeg ikke tester så kan det gå fint. Men med engang jeg tar en test vil jeg få fasiten og da er jeg ikke gravid, eller gravid. Skjønner ikke at jeg snart har klart å gå 14 dager uten å teste.

Hvordan reagerer dere på cyclogest?
Jeg har så store smerter i magen å er utrolig oppblåst.
Det er den eneste jeg ikke merker noe til! :p alt annet gjør meg så sliten og uggen :P

Holder på å bli gaaaaaal. 2 dager igjen, eneste jeg tenker på er teste og ikke teste. Så lenge jeg ikke tester så kan det gå fint. Men med engang jeg tar en test vil jeg få fasiten og da er jeg ikke gravid, eller gravid. Skjønner ikke at jeg snart har klart å gå 14 dager uten å teste.

Hvordan reagerer dere på cyclogest?
Jeg har så store smerter i magen å er utrolig oppblåst.
Kjenner meg godt igjen i den følelsen, så lenge man ikke tester så kan det jo fortsatt være.. Og det kan det jo for din del! :Heartpink Du har vært utrolig tålmodig som ikke har testet enda, jeg hadde aldri klart det!
Jeg blir også veldig oppblåst av Cyclogest, magen står rett ut mesteparten av dagen. Veldig ubehagelig. Ellers har jeg vert helt utrolig trøtt hver dag etter innsett.

5 kg opp etter uttak. :hungover: Tror jeg skal være glad jeg ikke får sette inn noe. Nå har det heldigvis allerede snudd og i ferd med å roe seg. Tisser som en tulling, så er tydelig at noe må ut. I går var det så sprengt at det gjorde direkte vondt. Litt mindre spreng nå, men er fortsatt langt fra bra. Så jeg får vel bare være tålmodig.

I går ettermiddag slutta forumet å virke. Jeg prøvde flere ganger og nå først kom jeg inn igjen. Jeg måtte ikke bytte noe brukernavn eller sånn. Men var kjedelig uten forum. Håper alt fungerer som det skal nå.

Blæ. Var hos gyn og tok ul (for noe annet enn preggo), meeeen måtte jo få henne til å sjekke og…så ingenting. Bortsett fra «antydninger» som i «jeg tror det kommer noe der». Gikk rett i kjelleren. Er 5+4/5 isch og skulle så gjerne sett NOE liksom, selv om jeg vet at mange ikke ser noe før godt inn i uke 6. Blæ igjen. Måtte bare få det ut.

Last edited:
Nei :p jeg er sykemeldt :) er alt for sliten til å fungere godt nok på en akuttmedisinsk avdeling<3
Jeg er også sykemeldt denne runden. Det er virkelig så viktig for meg å slappe av denne gangen. Har gått rett fra innsett til Teams møte. Som er litt unødvendig når man legger så mye energi på å lage barn

Jeg har hatt problemer med å logge meg inn på forum i 2 dager nå. Står en feilmelding så jeg får ikke skrevet noe fra min side :( Må derfor skrive uten å være logget inn, men det er altså Drikkeflaske (måtte bare putte på et 1 tall bak siden «Drikkeflaske» allerede var tatt)

Men skulle bare si at jeg kan settes på ikke gravid.

Nå venter mer utredning for min del med bl.a. biopsi av livmorslimhinne for å finne ut om jeg kan ha kronisk endometritt! Håper selvfølgelig ikke for det går ikke å behandle, men gir meg kanskje mulighet for å stå på immundempende ved neste innsett. Veien dit er lang, så ønsker alle sammen masse lykke til videre ❤️ Er så positivt og fint å se at så mange blir gravide og oppnår drømmen om graviditet :)
Åh ❤️men glad de sjekker ut ❤️ er det endometriettest du skal ta? ❤️

Blæ. Var hos gyn og tok ul (for noe annet enn preggo), meeeen måtte jo få henne til å sjekke og…så ingenting. Bortsett fra «antydninger» som i «jeg tror det kommer noe der». Gikk rett i kjelleren. Er 5+4/5 isch og skulle så gjerne sett NOE liksom, selv om jeg vet at mange ikke ser noe før godt inn i uke 6. Blæ igjen. Måtte bare få det ut.
Det er altfor tidlig å se noe vet du, det er nok like før :Heartred

Alle som har begynt testinga, bruker dere tidlig tester eller vanlig tester?? Glemte å bestille tester denne runden, så har bare make sure vanlig test, men utrolig nok utslag på disse:woot: Super svakt igår 4 dager etter innsett, bittelitt tydeligere idag. Skjønner ingenting… Aldri fått utslag før 6dager etter innsett, og det var med tidlig test. Startet testinga 2 dager etter innsett (ja jeg er klin kokos i hode) og dag 2 og 3 er de blenda.

Ser du har fått litt svar her ila dagen! Men jeg drøyde testinga til 9 dager etter innsett, og brukte da bare vanlig Clearblue-test med 25ml-sensitivitet. Og siden jeg ikke helt greide å tro på det positive resultatet, så testet jeg i dag igjen. Heldigvis med samme resultat! Puh! (Så nå er jeg veldig spent på hcg-en på blodprøve i morgen).

Men, den ene gangen jeg ble gravid i fjor, så hadde jeg negativ test 14 dpo, og men positivt utslag på blodprøve 16 dpo. Riktignok var hcg-en ganske lav da. Og det var med Metode sin test, som jeg i etterkant har skjønt at ikke er den mest pålitelige.

Såeh, nei, altså, sannelig om jeg vet, det var kanskje ikke svar som gav deg den infoen du ønsket?

Og stas med utslag da!

10dpo <3

16859829359814151128605119565703.jpg

Back
Topp