Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når skal du teste?Denne rugetiden her kommer til å gå trått kjenner jeg har heldigvis ikke tester liggende og er jeg heldig kommer de ikke før mandag da er jeg iallefall 10dpo5dpt
Testdato er 9/1 som da er 14dpo.. men jeg veit med meg selv at så fort pakka kommer så er det gjortNår skal du teste?
Hei Hvis du hadde egguttak på tirsdag denne uken så er du 3 DPO i morgen. Man regner DPO fra egguttaksdagen (tilsvarende eggløsning).Jeg trenger litt råd og støtte tror jeg. Uttak på tirsdag, 4 stk og det er to som er med videre. Innsett i morgen formiddag dersom de to fremdeles utvikler seg fint.
Det jeg lurer på er -
Hvor mange dpo er jeg i morgen? Er det fra uthentingsdagen man regner fra?
Setter man «all in» på de to og har innsett av begge? Det er snakk om i naturlig syklus.
Er helt fersk på dette, så vet lite.
Jeg satt inn 2, i mai og gjorde det samme i 2019. Fikk en sønn i 2020 og er gravid igjen nå. Begge gangene i Norge.Hei Hvis du hadde egguttak på tirsdag denne uken så er du 3 DPO i morgen. Man regner DPO fra egguttaksdagen (tilsvarende eggløsning).
Vet ikke hva avtalen med klinikken er angående tilbakeføring? Jeg har ikke hørt om at så mange setter inn flere embryoer samtidig med tanke på fare for flerlinger. Det er ikke ønskelig i Norge. Men det avhenger jo av situasjonen din Kan hende du får satt inn et i morgen om det har utviklet seg fint, og det andre dyrkes videre til blastocyst (dag 5 eller 6) i håp om at det kan fryses ned. Råder deg til å spørre klinikken din om dette
Så fint at du fikk satt inn 2 og at det gikk fint Vet det er noen som får det, kjenner også ei. Men det er ikke vanlig praksis i Norge grunnet fare for flerlinger. Men det spørs jo helt på situasjonen til den enkelteJeg satt inn 2, i mai og gjorde det samme i 2019. Fikk en sønn i 2020 og er gravid igjen nå. Begge gangene i Norge.
Så det gjøres fra tid til annen..
Jeg satt inn 2, i mai og gjorde det samme i 2019. Fikk en sønn i 2020 og er gravid igjen nå. Begge gangene i Norge.
Så det gjøres fra tid til annen..
Så fint at du fikk satt inn 2 og at det gikk fint Vet det er noen som får det, kjenner også ei. Men det er ikke vanlig praksis i Norge grunnet fare for flerlinger. Men det spørs jo helt på situasjonen til den enkelte
Ja, det er det jeg mener med ulike situasjoner selvfølgelig ser de an det! Jeg fikk også satt inn 2 blastocyster ved tinforsøk i 2021, fordi når de skulle tine dem opp hadde to fryst seg ned sammen. Men da fikk jeg grundig informasjon om risikoen knyttet til det. Så det er jo ulike årsaker til hvorfor noen får inn 2. Og ei jeg kjenner fikk satt inn 2 3-dagers fordi eggene var ikke av topp kvalitet. Det resulterte i en graviditet av kun 1 barn.Det de sa til meg på Riksen forrige uke var at hvis jeg hadde vært over 38, så hadde jeg fått tilbud om å sette inn to (nå hadde jeg til slutt uansett ikke to å sette inn da). Så vil tro det gjøres hvis man tenker at sjansene er mindre for at det kommer til å lykkes med bare ett?
Så spennende!!! :-D7dpo2dpo og jeg klør etter å starte med testinga men jeg skal iallefall holde meg til i morgen. Til mannens store sorg kom pakka med tester idag er heldigvis opptatt med bilcross i morgen og konfirmasjon på søndag så blir ikke helt sittende stille
Hahaha, du er rå Så utrolig spennende! Krysser så alt jeg har for deg Dina7dpo2dpo og jeg klør etter å starte med testinga men jeg skal iallefall holde meg til i morgen. Til mannens store sorg kom pakka med tester idag er heldigvis opptatt med bilcross i morgen og konfirmasjon på søndag så blir ikke helt sittende stille
Takk for det <3 begynner å bli sliten å lei å håper å slippe uttak nr 6 for å være ærlig <3Hahaha, du er rå Så utrolig spennende! Krysser så alt jeg har for deg Dina
Jeg håper også du slipper et uttak nr 6. krysser alt jeg harTakk for det <3 begynner å bli sliten å lei å håper å slippe uttak nr 6 for å være ærlig <3
Det er veldig tidlig enda, så prøv en test til i kveld <3Jeg er nok ikke gravid Testet 9dpo med vanlig babyplan test, den gav bittelitt utslag så vidt det syntes. Testet i går 10dpo med både vanlig og tidlig test, og da viste tidlig testen en utrolig svak strek men den vanlige var blenda. I dag helt blenda. Så det var nok ovitrellen som fortsatt satt i
Jeg er nok ikke gravid Testet 9dpo med vanlig babyplan test, den gav bittelitt utslag så vidt det syntes. Testet i går 10dpo med både vanlig og tidlig test, og da viste tidlig testen en utrolig svak strek men den vanlige var blenda. I dag helt blenda. Så det var nok ovitrellen som fortsatt satt i
Det er veldig tidlig enda, så prøv en test til i kveld <3
Takk for fine ord Man blir liksom så håpefull da man ser andre få positive tester «tidlig» og kan følge med på stigningen. Ville liksom se om det skjedde med meg også, siden jeg fikk positiv test tidlig (dpo 8) forrige gang med kjemisk.Jeg tenker som @DinaD at det fortsatt er tidlig og det kan være falsk negativ, så ikke gi helt opp!
Vurderte veldig om jeg skulle teste i morges selv, men googlet meg vekk fra det iom at sjansen for at den ikke stemmer foreløpig jo er stor, så tenker jeg venter litt til, kanskje helt til mandag. Selv om jeg føler meg rimelig sikker på at det ikke har gått da, siden kroppen og humøret er akkurat sånn som den pleier å være noen dager før mensen (og stikkinger i magen er jeg rimelig sikre på at er Cyclogesten sin skyld).