M
MaiSeptAugSkatt
Guest
Utrolig deilig å trene igjen!! det gjorde jammen godt!=)
Skal ha meg ei lita økt til ikveld etter ungene er iseng:-)
Skal ha meg ei lita økt til ikveld etter ungene er iseng:-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GRATULERER med seieren denne uka! knallbra!! så stolte av dere!MaiSeptAugSkatt skrev:
Synes det er så bra gjort siden jeg ikke kunne bidra med mer enn 400gram.. Flinke jenter på lag lilla altså!!=)
Har ikke vært her på noen dager nå pga mellomstejenta vår tok mandler og polypper mandag..så hun har ikke vært helt i form stakkars...Så har ikke blitt fokus på slanking i det hele tatt...Har ikke trent siden fredag, og det merkes..føler meg skikkelig slækk og lite energi..
Gikk(desverre) på vekta idag...Og siden mandag har den gått opp 1kg...ikke bra!!!
Men istedet for å sutre og klage over det så kommer jeg heller sterkere tilbake...Starter pånytt idag! Jeg var jo kommet meg til dAG 10 på 30 day shred...Men siden jeg har hatt så mange pausedager nå så starter jeg pånytt idag...i tillegg skal jeg sykle 30minutter på trimsykkelen hver dag...Så håper jeg dette gir resultater:)
Lykkelulla skrev:
Håper det går bedre med jenta di nå da:)
Det er lenge til mandag så den kiloen går du for av deg i gjen. Å pluss litt til også da:)

Jeg har klokketro på lag lilla jeg!! Synes vi er kjempeflinke hele gjengen :) Tror vi kommer helt til topps ;)ranveigl skrev:
Jeg har vært syk hele uka, ikke matlyst, så har spist veldig lite. Men formen kommer seg, og i morgen skal jeg prøve meg på en gåtur med hundene :)
Men det rare er, sjokoladesuget har gitt seg totalt, og jeg har vært skikkelig sjokoman i alle år. Det frister rett og slett ikke. Ikke potetgull, ikke noe annet godteri heller. Hva skjer
da avslutta jeg denne dagen med ei treningsøkt...ripped in 30 ble 251kalorier forbrent!MaiSeptAugSkatt skrev:
Og tidligere idag tok jeg 30 day shred. det ble 220kcal forbrent.
hærlig å være igang igjen!:-)
Lykkelulla skrev:
da avslutta jeg denne dagen med ei treningsøkt...ripped in 30 ble 251kalorier forbrent!MaiSeptAugSkatt skrev:
Og tidligere idag tok jeg 30 day shred. det ble 220kcal forbrent.
hærlig å være igang igjen!:-)
Du er råå!!Deilig å få svettet skikkelig da. Jeg droppa treninga i går. Hadde tenkt å trene kl 20, åsså var det jammen håndballkamp gitt. Det hadde jeg glemt. I dag har jeg skikkelig dårlig samvittighet. Skulle egentlig gått 40 min på elipsemaskina. Men jeg har jo trent hver dag siden vi begynnte, så går sikkert greit. Jeg får ta det igjen til helgen når jeg har fri.
Nå er det 1times morgentur etterfulgta av en liten styrkeøkt.
Dere er jo SÅ flinke og trene! Her er det hyl og skrik og timesvis med nattevåk hver natt fortsatt så overskuddet til trening er fortsatt ikke tilstede. Men snikveide meg i dag og så 70 tallet for første gang siden jeg møtte mannen min for 5,5 år siden! Juhu! Har gått ned 700 gram siden mandag, sikkert en del væske pga menstrusjonen.. Men jeg er fornøyd jeg!!!! Hurra! 60 tallet neste!!!!Pearl skrev:
Jeg har klokketro på lag lilla jeg!! Synes vi er kjempeflinke hele gjengen :) Tror vi kommer helt til topps ;)ranveigl skrev:
Jeg har vært syk hele uka, ikke matlyst, så har spist veldig lite. Men formen kommer seg, og i morgen skal jeg prøve meg på en gåtur med hundene :)
Men det rare er, sjokoladesuget har gitt seg totalt, og jeg har vært skikkelig sjokoman i alle år. Det frister rett og slett ikke. Ikke potetgull, ikke noe annet godteri heller. Hva skjer
Dere er jo SÅ flinke og trene! Her er det hyl og skrik og timesvis med nattevåk hver natt fortsatt så overskuddet til trening er fortsatt ikke tilstede. Men snikveide meg i dag og så 70 tallet for første gang siden jeg møtte mannen min for 5,5 år siden! Juhu! Har gått ned 700 gram siden mandag, sikkert en del væske pga menstrusjonen.. Men jeg er fornøyd jeg!!!! Hurra! 60 tallet neste!!!!Pearl skrev:
God fredag jenter!MaiSeptAugSkatt skrev:
Nå er jeg spent på hvordan uka har gått hos dere?:-)
noen som har snikveid idag?
Helga står for tur..igjen..:) har dere store planer?
Her starta jeg dagen med jillian jeg..synes det er så godt å trene om morningene..får sånn energi av det:)
Ellers ingen store planer...men er myye husarbeid å ta tak i..så går vel minst 2-3 timer til det idag...litt trim der og vil jeg tro;)
gubben jobber kveld idag, så da benytter jeg nok sjangsen til å ta ei treningsøkt etter ungene er iseng.. må gi litt ekstra nå...for jeg vil og ha en fin nedgang jo!! hehe
ranveigl skrev:
MaiSeptAugSkatt skrev:
Ingen store planer her, skal bare kose med meg min lille sønn og prøve å få inn noen gode treningsøkter :) Formen er myte bedre i dag, så da ble det sykkeln i 1 time. Gjorde ufattelig godt å bli kvitt ca 700 kalorier :) Så en liten tur ut med hundene nå så blir det en god og land dusj før avslapping resten av kvelden.
Må prøve Jillian tror jeg, men man må ha vekter ja? Jeg har den 30 days shred liggende et eller annet sted.
Ellers er jeg supermotivert og kostholdet går som en drøm. Jeg spiser litt lite tror jeg, og er veldig streng, men går ikke rundt sulten eller lengter etter sjokolade og annet snop. Det er en veldig god følelse. De mengdene sjokolade jeg inntok i julen tørr jeg ikke snakke om... det var ILLE! ;)
ønsker deg og alle andre på lag lilla en fin helg :)