LILLA LAG Slankekrigen

Utrolig deilig å trene igjen!! det gjorde jammen godt!=)
Skal ha meg ei lita økt til ikveld etter ungene er iseng:-)

MaiSeptAugSkatt skrev:
GRATULERER med seieren denne uka! knallbra!! så stolte av dere!
Synes det er så bra gjort siden jeg ikke kunne bidra med mer enn 400gram.. Flinke jenter på lag lilla altså!!=)
Har ikke vært her på noen dager nå pga mellomstejenta vår tok mandler og polypper mandag..så hun har ikke vært helt i form stakkars...Så har ikke blitt fokus på slanking i det hele tatt...Har ikke trent siden fredag, og det merkes..føler meg skikkelig slækk og lite energi..
Gikk(desverre) på vekta idag...Og siden mandag har den gått opp 1kg...ikke bra!!!
Men istedet for å sutre og klage over det så kommer jeg heller sterkere tilbake...Starter pånytt idag! Jeg var jo kommet meg til dAG 10 på 30 day shred...Men siden jeg har hatt så mange pausedager nå så starter jeg pånytt idag...i tillegg skal jeg sykle 30minutter på trimsykkelen hver dag...Så håper jeg dette gir resultater:)

Håper det går bedre med jenta di nå da:)

Det er lenge til mandag så den kiloen går du for av deg i gjen. Å pluss litt til også da:)

Lykkelulla skrev:

Håper det går bedre med jenta di nå da:)

Det er lenge til mandag så den kiloen går du for av deg i gjen. Å pluss litt til også da:)

Det hjelper med slike kommentarer! får litt mer tro på megselv;)
Motivasjonen er jo veldig bra nå..og jeg gleder meg til hver treningsøkt...det er godt:)
starter på ny diett imorgen..så om jeg klarer å følge den kan jeg hvertfall ikke gå noe opp til mandag...så dette blir ei utfordrende helg!;)

Går mye bedre med datteren min...men var fælt å se hun ha så vondt..nå er det overstått og ting blir jo bedre for hun nå:-)

Hadde heldigvis gått ned litt i dag. Godt å se at det endelig går rett vei igjen. Mensen begynner å bli ferdig og puppene har blitt små igjen. Selv om jeg bare har gått ned tilsannen i underkant av 2kg så fikk jeg en kommentar i dag jeg likte godt. ''Så flat mage du har!!skulle ønske jeg hadde sånn''. Var deilig å høre.

ps: den er ikke helt flat altså, fortsatt et godt spekklag som må bort.

Jeg har klokketro på lag lilla jeg!! Synes vi er kjempeflinke hele gjengen :) Tror vi kommer helt til topps ;)

Jeg har vært syk hele uka, ikke matlyst, så har spist veldig lite. Men formen kommer seg, og i morgen skal jeg prøve meg på en gåtur med hundene :)
Men det rare er, sjokoladesuget har gitt seg totalt, og jeg har vært skikkelig sjokoman i alle år. Det frister rett og slett ikke. Ikke potetgull, ikke noe annet godteri heller. Hva skjeremoticon

da avslutta jeg denne dagen med ei treningsøkt...ripped in 30 ble 251kalorier forbrent!
Og tidligere idag tok jeg 30 day shred. det ble 220kcal forbrent.
hærlig å være igang igjen!:-)

ranveigl skrev:
Jeg har klokketro på lag lilla jeg!! Synes vi er kjempeflinke hele gjengen :) Tror vi kommer helt til topps ;)

Jeg har vært syk hele uka, ikke matlyst, så har spist veldig lite. Men formen kommer seg, og i morgen skal jeg prøve meg på en gåtur med hundene :)
Men det rare er, sjokoladesuget har gitt seg totalt, og jeg har vært skikkelig sjokoman i alle år. Det frister rett og slett ikke. Ikke potetgull, ikke noe annet godteri heller. Hva skjeremoticon

Godt du er på bedringens vei. Ikke godt å være syk. Men du fikk jo et kjempebra resultat på mandagen dag, så flink må du nå ha vært. Deilig at søtsuget er borte. Håper det varer

MaiSeptAugSkatt skrev:
da avslutta jeg denne dagen med ei treningsøkt...ripped in 30 ble 251kalorier forbrent!

Du er råå!! Deilig å få svettet skikkelig da. Jeg droppa treninga i går. Hadde tenkt å trene kl 20, åsså var det jammen håndballkamp gitt. Det hadde jeg glemt. I dag har jeg skikkelig dårlig samvittighet. Skulle egentlig gått 40 min på elipsemaskina. Men jeg har jo trent hver dag siden vi begynnte, så går sikkert greit. Jeg får ta det igjen til helgen når jeg har fri.

Nå er det 1times morgentur etterfulgta av en liten styrkeøkt.

Lykkelulla skrev:

MaiSeptAugSkatt skrev:

Du er råå!! Deilig å få svettet skikkelig da. Jeg droppa treninga i går. Hadde tenkt å trene kl 20, åsså var det jammen håndballkamp gitt. Det hadde jeg glemt. I dag har jeg skikkelig dårlig samvittighet. Skulle egentlig gått 40 min på elipsemaskina. Men jeg har jo trent hver dag siden vi begynnte, så går sikkert greit. Jeg får ta det igjen til helgen når jeg har fri.

Nå er det 1times morgentur etterfulgta av en liten styrkeøkt.

takk for skryt!! hehe... var utrolig tungt å komme igang igjen med trening etter ca 2-3 mnd uten...da kvidde jeg meg faktisk til hver økt og følte det bare var et stort slit...Men nå er jeg igang..Og gleder meg virkelig formen blir bedre og kiloene forsvinner:)

Idag er planen å ta ei økt med six week six pack...og 30 ds da...
Håper på et fint tall på vekta mandag!

Du skalikke ha dårlig samvittighet for ikke å trent igår...kropen trenger jo en hviledag også:-)
Sprekt av deg å starte dagen med en times gåtur da:)

Dere er jo SÅ flinke og trene! Her er det hyl og skrik og timesvis med nattevåk hver natt fortsatt så overskuddet til trening er fortsatt ikke tilstede. Men snikveide meg i dag og så 70 tallet for første gang siden jeg møtte mannen min for 5,5 år siden! Juhu! Har gått ned 700 gram siden mandag, sikkert en del væske pga menstrusjonen.. Men jeg er fornøyd jeg!!!! Hurra! 60 tallet neste!!!!

Pearl skrev:
Dere er jo SÅ flinke og trene! Her er det hyl og skrik og timesvis med nattevåk hver natt fortsatt så overskuddet til trening er fortsatt ikke tilstede. Men snikveide meg i dag og så 70 tallet for første gang siden jeg møtte mannen min for 5,5 år siden! Juhu! Har gått ned 700 gram siden mandag, sikkert en del væske pga menstrusjonen.. Men jeg er fornøyd jeg!!!! Hurra! 60 tallet neste!!!!

Hipp hurra for 70-talletDet er så godt å se at det går rette veien. Du er veldig flink!
 Jeg håper veldig jeg kan se 59-tallet til mandagen. Begynner å bli en stund siden jeg så det sist.

ranveigl skrev:

Jeg har og stor tro på lag lilla! vi har jo hatt en kjempefin nedgang:)
Selv om det har gått litt sakte nedover med meg så har vi likevel klart både 1. og 2.plass! det er supert!

Kjedelig du har vært sjuk..godt du er på bedringens vei:-)
Det er jo så fort gjort å gå tilbake til gamle, usunne vaner når formen ikke er på topp.. så du skal virkelig være stolt av degselv altså! kjempebra gjort!!
Er selv sjokoman...hehe...så det er rart hvor lite som egentlig skal til for å bli kvitt suget..
flinke oss!:)

Pearl skrev:

Jeg har økt på treninga litt nå rett og slett fordi jeg er lei av at det går sååå sakte ned...så derfor føler jeg litt jeg må...men liker jo og å trene da...selv om jeg er litt lei jillian`s 30 day shred...hehe...
Gratulerer med 70-tallet! knallbra!! må være en god følelse for deg:)
du er flink!! fortsett som du gjør du snuppa:) for det funker jo tydeligvis:):):):):):):):)
Så håper jeg det blir mindre nattevåk på deg fremover...skjønner det er slitsomt.. Da minstejenta her var 1-2mnd MÅTTE jeg opp og mate hun hver 2. time..dag og natt...hadde jo ingen energi igjen tilslutt..
Blir nok bedre snart:)

Pearl skrev:

Gratulerer med 70-tallet, så deilig! Jeg traff mitt 70-tall forrige krig - aldri mer 80!!! 

I dag tar jeg treningsfri. Har følt meg elendig idag, gir tanta skylda for det. Så har ikke fått i meg noe særlig med mat. Det gjør ingenting for jeg pressa nedpå altfor mye usunt i går da jeg hadde vanvittige cravings. Dessuten er jeg døden nær etter å ha stått opp før klokka 8 i fire dager (og jeg er så B-menneske at jeg nesten er C...) I morgen kan jeg heldigvis sove til klokka 9...
Så i kveld blir det tidlig kveld istedenfor trening. Viktig med søvn når en skal slanke seg også

ja, da ble det like under 750 kalorier forbrent idag.
*skrytskryt*
Nå sitter jeg å koser meg med vannflaska mi<3
Får jeg ikke en fin nedgang mandag, så skjønner jeg virkelig ingenting!

God fredag jenter!
Nå er jeg spent på hvordan uka har gått hos dere?:-)
noen som har snikveid idag?
Helga står for tur..igjen..:) har dere store planer?

Her starta jeg dagen med jillian jeg..synes det er så godt å trene om morningene..får sånn energi av det:)
Ellers ingen store planer...men er myye husarbeid å ta tak i..så går vel minst 2-3 timer til det idag...litt trim der og vil jeg tro;)
gubben jobber kveld idag, så da benytter jeg nok sjangsen til å ta ei treningsøkt etter ungene er iseng.. må gi litt ekstra nå...for jeg vil og ha en fin nedgang jo!! hehe

MaiSeptAugSkatt skrev:
God fredag jenter!
Nå er jeg spent på hvordan uka har gått hos dere?:-)
noen som har snikveid idag?
Helga står for tur..igjen..:) har dere store planer?

Her starta jeg dagen med jillian jeg..synes det er så godt å trene om morningene..får sånn energi av det:)
Ellers ingen store planer...men er myye husarbeid å ta tak i..så går vel minst 2-3 timer til det idag...litt trim der og vil jeg tro;)
gubben jobber kveld idag, så da benytter jeg nok sjangsen til å ta ei treningsøkt etter ungene er iseng.. må gi litt ekstra nå...for jeg vil og ha en fin nedgang jo!! hehe

Ingen store planer her, skal bare kose med meg min lille sønn og prøve å få inn noen gode treningsøkter :) Formen er myte bedre i dag, så da ble det sykkeln i 1 time. Gjorde ufattelig godt å bli kvitt ca 700 kalorier :) Så en liten tur ut med hundene nå så blir det en god og land dusj før avslapping resten av kvelden.

Må prøve Jillian tror jeg, men man må ha vekter ja? Jeg har den 30 days shred liggende et eller annet sted.

Ellers er jeg supermotivert og kostholdet går som en drøm. Jeg spiser litt lite tror jeg, og er veldig streng, men går ikke rundt sulten eller lengter etter sjokolade og annet snop. Det er en veldig god følelse. De mengdene sjokolade jeg inntok i julen tørr jeg ikke snakke om... det var ILLE! ;)

ønsker deg og alle andre på lag lilla en fin helg :)

ranveigl skrev:

MaiSeptAugSkatt skrev:

Ingen store planer her, skal bare kose med meg min lille sønn og prøve å få inn noen gode treningsøkter :) Formen er myte bedre i dag, så da ble det sykkeln i 1 time. Gjorde ufattelig godt å bli kvitt ca 700 kalorier :) Så en liten tur ut med hundene nå så blir det en god og land dusj før avslapping resten av kvelden.

Må prøve Jillian tror jeg, men man må ha vekter ja? Jeg har den 30 days shred liggende et eller annet sted.

Ellers er jeg supermotivert og kostholdet går som en drøm. Jeg spiser litt lite tror jeg, og er veldig streng, men går ikke rundt sulten eller lengter etter sjokolade og annet snop. Det er en veldig god følelse. De mengdene sjokolade jeg inntok i julen tørr jeg ikke snakke om... det var ILLE! ;)

ønsker deg og alle andre på lag lilla en fin helg :)

oi så bra! 700 kalorier på 1 time er jo kjempebra!  bruker du pulsklokke?
Sykler jo mye selv på min trimsykkel..har da på tung intensitet...på 45min blir det ifølge pulsklokka 400 kalorier..

Jillian anbefaler jeg alle! hehe:-) 30ds er kjedelig i lengden, men samtidig veldig effektivt..

Godt å høre du er så motivert da!! du har jo gjort det utrolig bra !! fortsett slik:)
Men pass på å få i deg nok mat...viktig det:)

Hadde jo store planer om å gå min vanlige morgentur i dag. Men ned snø til knea var ikke det aktuelt. Men det ble i det minste 20 min med snømåking da:)
Nå i kveld har jeg trent ripped in 30(dag5) og 30 min elipsemaskin. Ny kcal-rekord på ripped i dag, 291kcal.. Ga virkelig alt. Tilsammen på trening i dag har jeg brent 670kcal.

Til middag skal vi ha kyllingsalat med masse godt oppi. Sunn middag, så unner meg nok både litt smågodt å sjokolade i dag.

Jeg har fått den dårlige uvanen at jeg veier meg hver dag.. gjør dere det? Klarer liksom ikke la være jeg. Hehekanksje jeg skal være streng med meg selv i morra. IKKE LOV Å VEIE SEG!

Back
Topp