Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

Yes yes yes! Fantastisk! Jeg er så glad på dine vegne :love017 Gratulerer så mye! Tenk det, endelig en spire i magen! :hug007 :love017

Weee, så fantastisk :love017 :smiley-bounce012 Gratulerer så mye med spiren:love7:wav:love7:Heartblue:Heartpink:gen014:cool05:dance011:smiley-bounce015

Gratulerer så mye!! :Heartred :Heartred
Så spennende å lese de siste sidene her! Lykke til videre, måtte det være en terminspire ❤️
Yes yes yes! Fantastisk! Jeg er så glad på dine vegne :love017 Gratulerer så mye! Tenk det, endelig en spire i magen! :hug007 :love017
Herregud, gratulerer så mye! Dette var så koselig å lese!:love7
Weee, så fantastisk :love017 :smiley-bounce012 Gratulerer så mye med spiren:love7:wav:love7:Heartblue:Heartpink:gen014:cool05:dance011:smiley-bounce015
Oioi så spennende :joyful: Håper dette er en ekte spire som sitter hele veien! :Heartred
Åååh, ble så glad av å titte innom her nå. Så utrolig fine tester! Heia, lille spire :Heartred:hello2:hello2

Tusen tusen takk :Heartred er litt forsiktig enda, jeg blir nok utrolig lei meg uansett altså om mensen kommer/dette ender i kjemisk, men kanskje jeg bare kan nyte at akkurat nå er jeg gravid i alle fall:Heartred kjenner litt noe som minner om mens, men fortsatt litt sånn til venstre for der jeg kjenner el på høyre side.

Tenk om det faktisk endelig er vår tur, etter 15 pp uten en eneste positiv test! :Heartred

IMG_6549.jpeg

Nyeste nederst! Ikke kjempeforskjell fra kl 11, men mer rosa igjen kanskje ? (F testen er fra formiddag altså kl 11) herigud så sykt! Bare to makesure igjen nå, de ryker i morgen :hilarious:

Back
Topp