Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

Siden ulik sensitivitet og fargestoff på testene kan påvirke, og siden du faktisk er bare 8dpo, så er det jo greit å tenke at det er ovitrellen enda. Men jeg og synes jo den ser sterkere ut, og jeg HÅPER det er baby som gjør det!! Men i så fall vil du få en mer synlig økning til 10 dpo; om denne er reell!! Men blir spennende å se om den øker eller synker uansett. Jeg HÅPER den er stigende!!
Ja, det er det jeg tenker også, tør ikke tenke det er baby helt enda, da det kan være ovitrelle! Men ja, hååååper!!!

Siden ulik sensitivitet og fargestoff på testene kan påvirke, og siden du faktisk er bare 8dpo, så er det jo greit å tenke at det er ovitrellen enda. Men jeg og synes jo den ser sterkere ut, og jeg HÅPER det er baby som gjør det!! Men i så fall vil du få en mer synlig økning til 10 dpo; om denne er reell!! Men blir spennende å se om den øker eller synker uansett. Jeg HÅPER den er stigende!!
Fant bilde av test 9 dpo(11 dager etter ovitrelle) forrige pp:
E28FB5C7-787D-41A8-950D-261345169732.jpeg

Så får vi se da :nailbiting:

Ja, det er det jeg tenker også, tør ikke tenke det er baby helt enda, da det kan være ovitrelle! Men ja, hååååper!!!

Jeg håper for deg ❤️ men er skummelt å la håpet gå helt opp med en gang :bag: Og jeg har ikke lyst til å hype det opp for mye på dine vegne av den grunn; men jeg ser jo streken godt liksom!! Og krysser alt jeg har!

Åhh, endelig!!! Hurra❤️ gratulerer ❤️
Ser ut som 2024 er et år med etterlengtede babyer :D

Det er jo det!!! Rosa og ! Hahahha huff! Tenk om jeg faktisk er gravid?! Tenk om det?! Er vel rart om det er sprøyta nå?? :nailbiting:
Det der kan vel ikke være sprøyta?! :woot: :woot: Jeg har skikkelig trua!! Nå sitter den :Heartred:Heartred

Det hadde vært så gøy :Heartred !! Tør såvidt å si takk, jeg må ha strek noen dager til, men kommer til å ta folsyre hver dag og shit, ikke mer snus:hilarious:

Dette er utentvil babystrek! Altså, sjekk den streken da :woot:❤️

Jeg håper så inderlig det er det :Heartred og jeg som har handla inn sikkert 30 strimler og mere til:hilarious::hilarious:

Jeg er ikke i tvil ❤️
Haha, jeg gjorde det samme 8 dpo :hilarious:
2 pakker med el tester og 2 pk med gravditetstester :hilarious: gøy å teste når en får to streker da:shy:

Har du tatt digital enda? Når tok du evt det? Jeg har jo et par av de liggende og :hilarious: Satser på å få gitt de bort når jeg føler meg trygg på at dette er reellt:Heartred
Har tatt 2 digitale så langt, første 10 dpo;
20230611_154047.jpg

Din slår nok også ut med den testen der, den er jo sterke enn min ❤️ :D

Tror jeg venter til i morgen, de digitale er skikkelig skumle og TENK OM det fortsatt er sprøyta :hilarious: :hilarious:

Ta en ny ikveld (eller etterpå :hilarious:), den er garantert fortsatt like fin strek på:D
Dette er såå gøy å følge med på!!
Og ja, de er drit skummle, det står jo svart på hvitt "gravid" :hilarious: jeg skalv så sinsykt når jeg viste den til mannen :hilarious:

Ta en ny ikveld (eller etterpå :hilarious:), den er garantert fortsatt like fin strek på:D
Dette er såå gøy å følge med på!!
Og ja, de er drit skummle, det står jo svart på hvitt "gravid" :hilarious: jeg skalv så sinsykt når jeg viste den til mannen :hilarious:
Jeg lyver jo til meg selv, se på det her :hilarious: :sad015

IMG_6524.jpeg

IMG_6519.jpeg

Back
Topp