Heihei! Så bra det har løsnet med fast føde, tror det er vanlig rundt den alderen, var sånn for min også. Og min som straks blir 20 mnd er kaanskje 10 kg, men har aldri vært noe bekymring med mat, antar hun bare forbrenner all den maten godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh håper det går fint med dere også? Litt nysgjerrig på ammingen deres, fortsatte du med bare en pupp som jeg?Så koselig med en oppdatering Blir spennende å se om syklusen kommer tilbake ja. Deilig med 9+9mnd fri fra mensen da
Syns tiden har gått så fort, tenk at det er jobb igjen allerede, og at hun vinker! Haha, stas Nyt siste helga i permisjon også håper jeg at det blir fint å være tilbake på jobb og
Hahaha! Jeg tar den på strak arm om du tar den tilbake når fødsel skal skje Hvordan er det med deg? Eller… dere?Så koselig å høre fra dere! Du kan få låne siste del av min graviditet. Jeg er lei, hahaha.
Det begynte rundt 6 mnd, før det gapte hun over ALT hun fikk smake på, også ble det visst slutt på det Utrolig glad for at amming har gått så bra da, siden fast føde ikke gikk så bra før nå, nå har det endelig løsnet litt Lider ingen nød, 11.67 kg i dag, altså 500g opp på en måned nå også. Jeg som trodde morsmelk umulig kunne være nok nå Godt å slippe å bekymre seg for mat med de små! Hun forbrenner helt sikkert helt som hun skal, fascinerende at de er så ulike syns jeg. Tror ikke bærtis ender opp som «petite» da, men det er også selvsagt greitHeihei! Så bra det har løsnet med fast føde, tror det er vanlig rundt den alderen, var sånn for min også. Og min som straks blir 20 mnd er kaanskje 10 kg, men har aldri vært noe bekymring med mat, antar hun bare forbrenner all den maten godt
Huff nei, det skjer jaggu meg snart, 8 desember er like rundt hjørnet med snø og minusgrader til!!Hæ, er hun allerede 9mnd?! Når skjedde det? denne tiden har da gått veldig fort
Lykke til med jobbstart
Jaja, lett! Hadde hatt tusen fødsler og babyer om jeg slapp graviditeten i forkant.Ååh håper det går fint med dere også? Litt nysgjerrig på ammingen deres, fortsatte du med bare en pupp som jeg?
Helt innafor med 9+9 m mensenfri jaa! Klager egentlig ikke, men nå er jeg spent på om den dukker opp eller ikke, og hvordan det hele er!
Siste helgen skal nytes, skal susse masse på lille bærtisen min
Hahaha! Jeg tar den på strak arm om du tar den tilbake når fødsel skal skje Hvordan er det med deg? Eller… dere?
Ting begynner å roe seg her endelig først ramler jeg ned trappa, ringer ambulanse som kom og sjekket meg da jeg fysisk ikke klarte å rette meg opp i ryggen (viste seg etter 1,5uke sykemelding at jeg hadde slått bekken ut av ledd). Så ramlet sønnen min på sykkel, ble hentet av ambulanse med blålys og alt, veldig skummelt døgn på sykehus. Så fikk jeg akutt innkalling til laparoskopien jeg har ventet på, så hev meg rundt og fikk utført den. På mandag skal jeg endelig tilbake på jobb normalt (var på jobb denne uka med tilrettelagt liste)Det begynte rundt 6 mnd, før det gapte hun over ALT hun fikk smake på, også ble det visst slutt på det Utrolig glad for at amming har gått så bra da, siden fast føde ikke gikk så bra før nå, nå har det endelig løsnet litt Lider ingen nød, 11.67 kg i dag, altså 500g opp på en måned nå også. Jeg som trodde morsmelk umulig kunne være nok nå Godt å slippe å bekymre seg for mat med de små! Hun forbrenner helt sikkert helt som hun skal, fascinerende at de er så ulike syns jeg. Tror ikke bærtis ender opp som «petite» da, men det er også selvsagt greit
Huff nei, det skjer jaggu meg snart, 8 desember er like rundt hjørnet med snø og minusgrader til!!
Tusen takk for det, håper alt står bra til hos dere?
Åh herregud bare 12 dager!? Lett for meg å si, men det kan jo virkelig skje noe når som helst nå!! Masse masse lykke til i siste innspurt!Jaja, lett! Hadde hatt tusen fødsler og babyer om jeg slapp graviditeten i forkant.
Går greit, men lei nå, med 12 dager til termindato. Ganske vondt. Holder ungene hjemme pga. omgangssyke i barnehagen. Det skal jeg IKKE ha nå.
Ååh kjære vene det hørtes ut som litt av en prøvelse å stå i! Godt alt gikk bra, skjønner så godt du var redd det døgnet! Grusomt!Ting begynner å roe seg her endelig først ramler jeg ned trappa, ringer ambulanse som kom og sjekket meg da jeg fysisk ikke klarte å rette meg opp i ryggen (viste seg etter 1,5uke sykemelding at jeg hadde slått bekken ut av ledd). Så ramlet sønnen min på sykkel, ble hentet av ambulanse med blålys og alt, veldig skummelt døgn på sykehus. Så fikk jeg akutt innkalling til laparoskopien jeg har ventet på, så hev meg rundt og fikk utført den. På mandag skal jeg endelig tilbake på jobb normalt (var på jobb denne uka med tilrettelagt liste)
Jeg lurer litt på om vi skal ta opp prøvingen litt igjen da det viste seg at egglederne var åpne, gi det et par sjanser til
Ja, vi har vært veldig heldige oppi alt, at alt har gått så bra med oss men har vært mye i det siste, så gleder meg faktisk bare til å bli ferdig med desember (arrangere sosialtreff for både M sin klasse og L sin klasse, barnebursdag+ familiebursdag for M, tannlegetimer for både M og L, juleavslutning på kulturskolen til L, leketreff for M på søndag, og så har man jo julaften man skal ha hjemme hos oss med svigers, svogere med familie. Innimellom der jobber man jo turnus da )..Ååh kjære vene det hørtes ut som litt av en prøvelse å stå i! Godt alt gikk bra, skjønner så godt du var redd det døgnet! Grusomt!
Åja, men det var gode nyheter da ! kanskje bare prøve litt til?
Går veldig fint, koser meg veldig med permisjon Syns det er veldig stas med baby i hus igjen Tja, den ene puppen er fortsatt litt grenseland for heftig, men hun tømmer den som oftest to ganger om dagen og to ganger om natten. Skjønner ikke helt hvorfor, men kan virke som hun håndterer den best når hu er i halvsøvne, som jeg syns er snålt med den utrdrivingen. Men, det funker. For øvrig tar godpuppen seg av de øvrige 6-8 ammingene, og blir brukt som smokk om kvelden ganske ofte..Ååh håper det går fint med dere også? Litt nysgjerrig på ammingen deres, fortsatte du med bare en pupp som jeg?
Helt innafor med 9+9 m mensenfri jaa! Klager egentlig ikke, men nå er jeg spent på om den dukker opp eller ikke, og hvordan det hele er!
Siste helgen skal nytes, skal susse masse på lille bærtisen min
Såå koselig med oppdatering!Mens?
Heiheihallo!
Rask titt innom, jeg følger stadig med i kulissene på flere «kjente»
Jeg har i et par dager tatt EL tester igjen pga det murret så veldig i livmor her en kveld, og at de kan variere i styrke før de blir positive vet jeg, men lurer på om murringene jeg kjente kan ha vært EL. De to første testene ga to streker, jeg har bare fått absolutt negative etter fødsel. Tok en test til i sta, og den var igjen sånn kjempesvak test-strek som tidligere. Svakere enn de to andre med andre ord. Fasit får jeg ila 2 uker dersom el har vært.
Ingen aning hvordan syklusen vil være nå etter svangerskap og fødsel. Er litt spent på det! Ønsker å vite når mens kommer, som er hovedgrunnen til el-testingen. Om det blir et barn nr 3? Jeg vet ikke. Ikke nå med det første, samtidig så vil jeg gjerne gå gravid og føde «en siste gang». Dumme meg, romantiserer det hele. Var slettes ikke forberedt på at dette var siste gang, og føler jeg ønsker meg en revansj på tiden før fødsel, slippe å være så redd for smertene nå når jeg vet at jeg håndterte det godt
26/11 er det tilbake til 100% jobb og pappaen går ut i perm. Jeg gråt i går, synes det er for tidlig å dra fra lille bærtisen våres, vil bare være med henne hele dagen samtidig som litt egentid er sårt etterlengtet. Ikke lett å leve med dette mammahjertet her.
Bærtisen vår er nå snart NI måneder!! Hun ELSKER babysvømming, vinker til oss når vi sier «hei hei», viser hvor stor hun er, spiser helst fast føde selv, men det har heldigvis løsnet en del dette med fast føde. Tok tid, men siste uka har hun spist godt hvert måltid. Ikke spist opp, men spist godt nok Skal veie henne i morgen for å bare følge med. Sist veiing var hun 11.12 kg, så vi må nok ha ny bilstol snart Ammingen går fremdeles bra, høyre pupp som gjelder. Venstre har utrolig nok ikke tørka ut. Tenk det, fullamme baby med en pupp. Who knew!
God førjulstid til alle, jeg kommer tilbake senere
Ja, det var veldig greit! Hun har ikke spist mengder i dag heller da, men litt i alle fallSåå koselig med oppdatering!
Bra der løsnet med maten
Hvilken bil stol går dere for? Vi må og bytte med 10,5 og 77,5 cm lang gutt.
Kjenner meg igjen i den permisjonbiten. Skal held gå ulønna til 10 februar, er veldig letta over det nå!
SåbraJa, det var veldig greit! Hun har ikke spist mengder i dag heller da, men litt i alle fall
Tja, jeg hadde egentlig tenkt på (herregud jeg husker ikke hva det heter, må google) Axkid, men vi lander nok på å kjøpe neste Cybex sete til t-basen, som jeg trooor heter (ammetåke ass….) Cybex Sirona T-I size plus! Antakelig rosa den og Hva med dere?
Aaah ja, det er lengden også selvsagt. Det bør vi kanskje se på. Hvor lang er han nå?Såbra
Ja stemmer! Vi har jo samme babybilstol om jeg husker riktig. Her kommer sirona til å vare alt for kort pga. lengde. Endte opp med axkid one 3 som var satt ned idag
77 cm, så lang gutt!Aaah ja, det er lengden også selvsagt. Det bør vi kanskje se på. Hvor lang er han nå?
Tipper snuppa her er 70-71 nå
God jul til deg og dine21/12-2024
De siste dagene i 2024 nærmer seg, og for et år det har vært Så takknemlig og glad for alt og alle som har beriket livet vårt.
Jeg trodde jeg hadde hatt el, men det kan jeg umulig ha hatt, for det er fremdeles ingen mens. Ei heller er jeg gravid, det har jeg (selvsagt) sjekket
Litt kort fra meg, men nå våknet det ei snuppe fra første dupp
Ønsker dere alle en riktig god jul