Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

Heihei! Så bra det har løsnet med fast føde, tror det er vanlig rundt den alderen, var sånn for min også. Og min som straks blir 20 mnd er kaanskje 10 kg, men har aldri vært noe bekymring med mat, antar hun bare forbrenner all den maten godt :hilarious:

Så koselig med en oppdatering ❤️ Blir spennende å se om syklusen kommer tilbake ja. Deilig med 9+9mnd fri fra mensen da :D

Syns tiden har gått så fort, tenk at det er jobb igjen allerede, og at hun vinker! Haha, stas :Heartred Nyt siste helga i permisjon også håper jeg at det blir fint å være tilbake på jobb og ❤️
Ååh håper det går fint med dere også? :Heartred Litt nysgjerrig på ammingen deres, fortsatte du med bare en pupp som jeg? :hilarious:
Helt innafor med 9+9 m mensenfri jaa! Klager egentlig ikke, men nå er jeg spent på om den dukker opp eller ikke, og hvordan det hele er!

Siste helgen skal nytes, skal susse masse på lille bærtisen min :Heartred

Så koselig å høre fra dere! Du kan få låne siste del av min graviditet. :hilarious: Jeg er lei, hahaha.
Hahaha! Jeg tar den på strak arm om du tar den tilbake når fødsel skal skje:hilarious: Hvordan er det med deg? Eller… dere?

Heihei! Så bra det har løsnet med fast føde, tror det er vanlig rundt den alderen, var sånn for min også. Og min som straks blir 20 mnd er kaanskje 10 kg, men har aldri vært noe bekymring med mat, antar hun bare forbrenner all den maten godt :hilarious:
Det begynte rundt 6 mnd, før det gapte hun over ALT hun fikk smake på, også ble det visst slutt på det:hilarious: Utrolig glad for at amming har gått så bra da, siden fast føde ikke gikk så bra før nå, nå har det endelig løsnet litt :shy: Lider ingen nød, 11.67 kg i dag, altså 500g opp på en måned nå også. Jeg som trodde morsmelk umulig kunne være nok nå:hilarious: Godt å slippe å bekymre seg for mat med de små! Hun forbrenner helt sikkert helt som hun skal, fascinerende at de er så ulike syns jeg. Tror ikke bærtis ender opp som «petite» da, men det er også selvsagt greit:hilarious:

Hæ, er hun allerede 9mnd?! Når skjedde det? :p denne tiden har da gått veldig fort :hilarious:
Lykke til med jobbstart :)
Huff nei, det skjer jaggu meg snart, 8 desember er like rundt hjørnet med snø og minusgrader til!! :bag::hilarious:
Tusen takk for det, håper alt står bra til hos dere?

Back
Topp