Det lurte jeg på også, for det var intenst!!! Her kommer hele historien
Begynte morgenen med litt kontor-arbeid. Blødde gjennom nattbindet. Jaja, tenkte jeg, ikke unormalt når jeg satt stille en times tid. Får dusja og ordna opp, dytter inn en GRØNN OB og tar på meg et bind også. Da er jeg trygg, da går det hvertfall ikke gjennom tenkte jeg!
Og well, så feil kan man ta. En time senere kjenner jeg at det renner ned i bindet. Rekker å skifte før jobb. En time til går og igjen skjer det samme. Så en gang i timen blør jeg altså ut både grønn ob og bind. På et tidspunkt blør jeg også igjennom truse og bukse attpåtil, så jeg måtte gå med bena samlet og kjøpe meg ny bukse og truse!!!! ASSÅ! Da arbeidsdagen var over ringte jeg legevakten, for blødningene avtok jo aldri! Der fikk jeg cyklokapron og beskjed om å ta 2-3 stk 3-4 ganger om dagen. Tok to før jeg la meg, sto opp til å ha blødd igjennom yet again og fikk vel traumatisert eldstemann som måtte underholde hu minste mens (he he) hu mor måtte spyle seg ren. Tok TRE tabletter til frokost og endelig roet det hele seg!

Helt utmattet jeg, for en påkjenning! Dro tidlig hjem fra jobb i dag for å si det sånn. La meg blø i fred