Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

PP 16 - CD 24
8 dpo

I går kveld gikk jeg og la meg rundt kl 23, mest fordi magen føltes så tung og rund ut at jeg satt ikke bekvemt uansett hvordan jeg satt/lå på sofaen. Snakk om å ha kulerund babymage da, herregud. SÅ mye har jeg ikke kjent på det tidligere, håper det er godt tegn!

Jeg tester og jeg tester, veldig gøy å følge med på strekene:pompus: Nå håper jeg den bare stiger. Tenker at jeg bør nesten kjøpe meg flere makesure tester for bedre sammenlikning, men samtidig… strek er strek? Jeg har igjen 6 stk og det holder til en test til i kveld, 2 i morgen på 9 dpo og 2 på 10 dpo og 1 test morgen 11 dpo.. jeg får tenke litt på det:hilarious:

Her er testrekka:
IMG_6449.jpeg

Ja, jeg tenker det gir mening jeg!

Jeg er helt enig, kroppshår bryr jeg meg fint lite om, men syns det er ålreit å trimme det litt om ikke annet. Da er du heldig, det er et svare strev. Tar mange forhåndsregler for å unngå å få det tilbake. Nå slipper jeg unna med 1 gang i året nesten :hilarious:

håper veldig at det sitter snart, merker jo at det tar litt på nå altså etter sånn tid:Heartred

Ja, altså.. kroppshår er der jo av en grunn også; mye positivt med det også. Men om det lugger seg fast i trusekantene f.eks, blir det jo litt upraktisk :bag: :hilarious: blant annet!
Sopp er noe drit å få, rett og slett.. også er man jo i større risiko under svangerskap og..
Aj, nå ble vi veldig personlige her :hilarious::hilarious:

Håper det klaffer snart for dere ❤️❤️

PP 16 - CD 24
8 dpo

I går kveld gikk jeg og la meg rundt kl 23, mest fordi magen føltes så tung og rund ut at jeg satt ikke bekvemt uansett hvordan jeg satt/lå på sofaen. Snakk om å ha kulerund babymage da, herregud. SÅ mye har jeg ikke kjent på det tidligere, håper det er godt tegn!

Jeg tester og jeg tester, veldig gøy å følge med på strekene:pompus: Nå håper jeg den bare stiger. Tenker at jeg bør nesten kjøpe meg flere makesure tester for bedre sammenlikning, men samtidig… strek er strek? Jeg har igjen 6 stk og det holder til en test til i kveld, 2 i morgen på 9 dpo og 2 på 10 dpo og 1 test morgen 11 dpo.. jeg får tenke litt på det:hilarious:

Her er testrekka:
Vis vedlegget 408096
Synes nesten den ser sterkere ut, jeg. Men kan jo være bare fargestoffet..!! Håper!

Ja, altså.. kroppshår er der jo av en grunn også; mye positivt med det også. Men om det lugger seg fast i trusekantene f.eks, blir det jo litt upraktisk :bag: :hilarious: blant annet!
Sopp er noe drit å få, rett og slett.. også er man jo i større risiko under svangerskap og..
Aj, nå ble vi veldig personlige her :hilarious::hilarious:

Håper det klaffer snart for dere ❤️❤️
Hahaha det er fint å være litt personlig da, vi deler da fødselshistorier og alt ellers så det får gå:hilarious: sopp er KJEMPEDRITT! Hår som lugger i trusekanten er ganske ubehagelig også:hilarious:
Synes nesten den ser sterkere ut, jeg. Men kan jo være bare fargestoffet..!! Håper!
Usj ja den var liiitt sterkere kanskje?? Vi får se!! Spent på de neste dagene:woot:

Hahaha det er fint å være litt personlig da, vi deler da fødselshistorier og alt ellers så det får gå:hilarious: sopp er KJEMPEDRITT! Hår som lugger i trusekanten er ganske ubehagelig også:hilarious:

Usj ja den var liiitt sterkere kanskje?? Vi får se!! Spent på de neste dagene:woot:

Jash, hvis man skal normalisere det, så må det vel prates om... :P

Blir spennende å se!!

Synes den ser sterkere ut:nailbiting::Heartred

Jeg og, men er jo bare 8 dpo og 10 dager etter ovitrelle:nailbiting: fryktelig spent nå

Hvor lenge er det vanlig det henger i? Jeg har iallefall et stort håp for deg❤️

Hos meg har det hengt i til rundt 11 dager tidligere, men tror ikke jeg tør stole på at det virkelig er baby før tidligst 13 dpo tror jeg. Hvis det er strek helt til da, da :hilarious:

Blir veldig spennende med morgendagens test❤️

Hos meg har det hengt i til rundt 11 dager tidligere, men tror ikke jeg tør stole på at det virkelig er baby før tidligst 13 dpo tror jeg. Hvis det er strek helt til da, da :hilarious:

Siden ulik sensitivitet og fargestoff på testene kan påvirke, og siden du faktisk er bare 8dpo, så er det jo greit å tenke at det er ovitrellen enda. Men jeg og synes jo den ser sterkere ut, og jeg HÅPER det er baby som gjør det!! Men i så fall vil du få en mer synlig økning til 10 dpo; om denne er reell!! Men blir spennende å se om den øker eller synker uansett. Jeg HÅPER den er stigende!!

Back
Topp