Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

PP 16 - CD 14

Stormen har lagt seg og skaden er ikke altfor stor, men at denne uken har vært tøff er det ingen tvil om. Har vært merkbart preget og kjenner endelig at jeg er på vei opp igjen.

I kveld skal jeg sette ovitrelle, og det tror jeg jammen er akkurat i tide. Må kjøpe blomster til venninnen min som hver måned gidder å sette denne sprøyta på meg fordi jeg ikke hæler selv, nå også bare et par dager før hun skal til alters! Mulig jeg må skrive om talen min litt også, hun fortjener mye ros :Heartred

Ellers hadde de ringt samboer fra sykehuset, Medicus hadde ikke sendt blodprøvene så han må ta nye. Nå skjer det vel snart at det blir sendt inn henvisning. Sånn 6 mnd senere… jaja, jeg får ikke gjort noe med det, så da får en bare fortsette en stund til.

Tusen takk for at dere tar dere tid til å skrive her, selv om jeg ikke alltid svarer så leser jeg det og tar det innover meg. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten dette forumet her! :Heartred
Håper så inderlig for deg og sender deg en god klem :Heartred

Håper alt går fint med deg ❤️
Tusen takk for omtanken :Heartred Det går mye bedre nå:Heartred
Er 2 dpo i dag, og vi fikk lagt bra med aksjer. Både samme kveld som jeg satte ovitrelle, kvelden etter og el dagen la vi aksjer både morgen og kveld. Håper virkelig det sitter nå. En av bivirkningene ved ovitrelle er at man ser gravid ut, og det gjør jeg også, skikkelig. Litt kjipt å se gravid ut når man ikke er det, men det får gå:shy:

Tusen takk for omtanken :Heartred Det går mye bedre nå:Heartred
Er 2 dpo i dag, og vi fikk lagt bra med aksjer. Både samme kveld som jeg satte ovitrelle, kvelden etter og el dagen la vi aksjer både morgen og kveld. Håper virkelig det sitter nå. En av bivirkningene ved ovitrelle er at man ser gravid ut, og det gjør jeg også, skikkelig. Litt kjipt å se gravid ut når man ikke er det, men det får gå:shy:

Så bra ❤️
Ja, hormoner gjør jo litt sånn. ikke prøvd ovitrelle, for jeg måtte ta gonalpeptyl under forsøket, siden jeg ikke skulle ha innsett.. men tok jo bemfola og fyremadel under stimulering; og med masse egg som sprenger på osv.. jeg ble så sjukt oppblåst..! Så litt gravid ut da, gitt.

Så bra ❤️
Ja, hormoner gjør jo litt sånn. ikke prøvd ovitrelle, for jeg måtte ta gonalpeptyl under forsøket, siden jeg ikke skulle ha innsett.. men tok jo bemfola og fyremadel under stimulering; og med masse egg som sprenger på osv.. jeg ble så sjukt oppblåst..! Så litt gravid ut da, gitt.
Er noe styr med alt dette som kommer ekstra, men det er verdt det når man får premien til sist :Heartred
Hvordan står det til med deg?

Er noe styr med alt dette som kommer ekstra, men det er verdt det når man får premien til sist :Heartred
Hvordan står det til med deg?

Jepp.. synes det var veldig skummelt med alle de sprøytene først og, men de første sprøytene er så små at det var fin tilvenning..!

Joda, går bra her. Litt over en måned til termin! Ikke tid til å føde egentlig :p mye jeg skulle gjort!

Jepp.. synes det var veldig skummelt med alle de sprøytene først og, men de første sprøytene er så små at det var fin tilvenning..!

Joda, går bra her. Litt over en måned til termin! Ikke tid til å føde egentlig :p mye jeg skulle gjort!
Kjenner jeg gruer meg til det, har jo fått ei venninne til å sette ovitrelle for meg :hilarious:

Tiden flyr! ofte så tenker jeg at døgnet skulle hatt flere timer:hilarious:

Kjenner jeg gruer meg til det, har jo fått ei venninne til å sette ovitrelle for meg :hilarious:

Tiden flyr! ofte så tenker jeg at døgnet skulle hatt flere timer:hilarious:

Bemfolaen er bitteliten! Første gang er skummel, men den er så tynn, og fin "oppvarming". Hjelper å ta tak i en dose magefett, og bare stikke fort. Som en dartpil.

PP 16 - CD 19
3 dpo

Snart 4 dpo! Er så utålmodig denne pp her. Heldigvis har jeg fullt opp på jobb, da går tiden fortere. Vil bare vite nå med en eneste gang om jeg er gravid eller ikke. Håper jeg er gravid, som hver eneste pp! Pliiiiiiiiiis la det være min tur:angelic:

Nei, nå går jeg og legger meg i senga, finner iPad og ser litt gamle episoder av Grey’s. Sov godt, sender babystøv til alle som vil ha:Heartred

Sender gravidstøv din vei! ;)
(Nå synes jeg ikke at jeg trenger så mye gravidstøv selv lenger, kan godt gå i fødsel om et par uker :hilarious: )

PP 16 - CD 20
4 dpo

Da har jeg bestilt meg en hel haug av graviditetstester, så håper de kommer før jeg skal begynne å teste da. Altså helst på tirsdag :hilarious: Hvis ikke får jeg nesten kjøpe meg en enkel test mandag så jeg får testet 8 dpo. Liker å følge med fra da jeg.

Har noe murringer i kveld, hadde ikke det forrige pp troooor jeg, men har hatt det tidligere uten at det har betydd noe svangerskap. I morgen tenker jeg at jeg ringer sykehuset og sjekker ståa, er slutten på uka nå, så noe må da ha skjedd:happy:

Symptomnotis 4 dpo, kveld

Kjenner noe «stikking» på høyre side, men litt til venstre for der jeg pleier å kjenne el smerter. Om det gir mening. Noe øm i livmorområdet, «strekker» liksom litt. Kan jo være hcg fra ovitrelle og progesteron? Noe økt utflod, men rundt 4 dpo pleier det å være det.

Plutselig veldig oppjaget for denne pp her, kjente ikke sånn på det sist tror jeg. Sikkert det fine været som hjelper på humøret også.

Åh, fikk så god hjelp av forumansvarlig inne her at nå har jeg fått tilbake det forrige brukernavnet mitt og slått sammen alle innleggene:woot:
Da fikk jeg endelig lagt inn hele pp oversikten på første siden! Det har jeg jo ønsket meg:happy:

Ellers intet nytt, 5 dpo i dag og testene jeg bestilte i går er sendt, så håper de da er på plass på tirsdag! Må kanskje kjøpe med meg noen hjem i morgen da likevel:hilarious:

Åh, fikk så god hjelp av forumansvarlig inne her at nå har jeg fått tilbake det forrige brukernavnet mitt og slått sammen alle innleggene:woot:
Da fikk jeg endelig lagt inn hele pp oversikten på første siden! Det har jeg jo ønsket meg:happy:

Ellers intet nytt, 5 dpo i dag og testene jeg bestilte i går er sendt, så håper de da er på plass på tirsdag! Må kanskje kjøpe med meg noen hjem i morgen da likevel:hilarious:
Herlig at det ble løst ❤️❤️

Symptomnotis 5 dpo, kveld

Hadde et skikkelig menskrampetak tidligere i dag, ble litt redd for blødning. Heldigvis ingenting, og ble med det ene taket. Mer utlfod i dag, (TMI!) kjente det litt til og med. Håper det er gode tegn!
Ellers ikke kjent noe annet jeg har tenkt over når jeg ikke har kjent etter, noe jeg tenker er viktig å understreke.

Sykehuset fikk jeg aldri ringt, det går i ett på jobb og når jeg endelig får tatt en halvtime pause, er avdelingen stengt. Bedre lykke i morgen? Sette på alarm og heller ringe på vei til jobb er kanskje ikke den dummeste ideen jeg har hatt i dag.

Ellers har jeg fått lagt inn full oversikt over prøveperioder i første innlegget, for de som måtte være nysgjerrige på det. Prøver selv å ikke se for mye på det, og den optimismen jeg hadde før uttak av spiral tror jeg nok ikke kommer igjen. Det betyr heldigvis ikke at jeg ikke finner glede og optimisme likevel, bare på et annet nivå. Utvikling, kan vi kalle det, uten at det er noe negativt. Mer realistisk kanskje.

2 dager til første ovitrelle-test!

PP 16 - CD 22
6 dpo

Woohoo! Henvisningen ble sendt til Oslo for 3 dager siden!!!! Yay!!! :woot:
Da er vi endelig snart i gang, og tenk, kanskje det blir 2024 baby?!:bag:
Håper på raskt svar, og en estimert ventetid! Hun gyn jeg var hos på undersøkelse sist var ikke veldig optimistisk ift ventetid, men det er lov å håpe! Vi kan si vi kan komme på kort varsel og vi til forsamtale. Så må vi vel ordne med politiattest også da sikkert!

PP 16 - CD 22
6 dpo

Woohoo! Henvisningen ble sendt til Oslo for 3 dager siden!!!! Yay!!! :woot:
Da er vi endelig snart i gang, og tenk, kanskje det blir 2024 baby?!:bag:
Håper på raskt svar, og en estimert ventetid! Hun gyn jeg var hos på undersøkelse sist var ikke veldig optimistisk ift ventetid, men det er lov å håpe! Vi kan si vi kan komme på kort varsel og vi til forsamtale. Så må vi vel ordne med politiattest også da sikkert!
Hurra!!

Back
Topp