Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

Litt vanskelig å sammenligne, siden det er to ulike tester (og jeg synes make sure er mer sensitive) men er jo strek på testen i dag i alle fall!! Men blir mer spennende i morgen; for 9 dpo er veldig tidlig ! :) Håper for deg ❤️❤️

9 dpo kveld, nederste test tatt nå (fryktelig sent!)
Øverste fra morgen.

Vet ikke, jeg ser strek, men den er svaaaaak, så føler at ovitrelle er ute hvertfall. Så får vi se.. mister trua jeg som vanlig :shy:

40F5CEEE-DDFD-4280-8313-D5FEEDCFA361.jpeg

9 dpo kveld, nederste test tatt nå (fryktelig sent!)
Øverste fra morgen.

Vet ikke, jeg ser strek, men den er svaaaaak, så føler at ovitrelle er ute hvertfall. Så får vi se.. mister trua jeg som vanlig :shy:

Vis vedlegget 405824
Den må jo være positiv ❤️ gleder meg til neste test. Den er jo blitt sterkere ❤️ igjen

PP 15, 10 dpo, morgen, 12 dager etter ovitrelle

Jeg prøver å være raus med meg selv, si at 10 dpo er veeeldig tidlig, og av en eller annen grunn så gir jeg ikke opp i dag til tross for så svak strek?
Vi får håpe litt til da:shy:
Syns jeg ser streken, men vanskelig å si om den er sterkere enn den i natt..
Ser den bedre på ekte, det sollyset der klarte jeg ikke unngå! Søren :hilarious:
4275EEFC-37A1-4F86-BD89-AAD6A74B4C29.jpeg

PP 15, 10 dpo, morgen, 12 dager etter ovitrelle

Jeg prøver å være raus med meg selv, si at 10 dpo er veeeldig tidlig, og av en eller annen grunn så gir jeg ikke opp i dag til tross for så svak strek?
Vi får håpe litt til da:shy:
Syns jeg ser streken, men vanskelig å si om den er sterkere enn den i natt..
Ser den bedre på ekte, det sollyset der klarte jeg ikke unngå! Søren :hilarious:
Vis vedlegget 405835
10 dpo er veldig tidlig, selv om det føles som «alle» her inne får positiv test da eller før. Jeg fikk så svak test som du har nå i et av mine svangerskap til ikm, tror alt avhenger av når egget fester seg og om det er jente eller gutt, jenter gir raskere stigning enn gutta visst nok, og det har stemt med mine :D Krysser fingrene for at spiren sitter nå❤️ har fulgt deg litt sånn av og på siden du startet dagboken din :)

10 dpo er veldig tidlig, selv om det føles som «alle» her inne får positiv test da eller før. Jeg fikk så svak test som du har nå i et av mine svangerskap til ikm, tror alt avhenger av når egget fester seg og om det er jente eller gutt, jenter gir raskere stigning enn gutta visst nok, og det har stemt med mine :D Krysser fingrene for at spiren sitter nå❤️ har fulgt deg litt sånn av og på siden du startet dagboken din :)
Det føles veldig som at «alle» får positiv test enten tidligere, eller til 10 dpo.. setter pris på at du sier du har opplevd det samme :Heartred
Jeg håper så inderlig at den sitter ila dette året her i alle fall, aller helst nå eller innen september:Heartred

Hei :happy:

Jeg er også 10 DPO i dag. Først i dag vil jeg si at Ovitrelle er ute av systemet mitt (12 dager etter jeg tok den). Tok en test i morges som var så godt som negativ (svak, fargeløs skyggestrek) og når jeg så på den litt etterpå var streken borte. Samtidig så skulle jeg jo heller ønske den ble sterkere - for vil jo så gjerne se en graviditetsstrek :Heartred Har du på forhånd testet ut Ovitrelle? Håper din strek er en ekte babystrek :smiley-angelic001 :Heartred

Hei :happy:

Jeg er også 10 DPO i dag. Først i dag vil jeg si at Ovitrelle er ute av systemet mitt (12 dager etter jeg tok den). Tok en test i morges som var så godt som negativ (svak, fargeløs skyggestrek) og når jeg så på den litt etterpå var streken borte. Samtidig så skulle jeg jo heller ønske den ble sterkere - for vil jo så gjerne se en graviditetsstrek :Heartred Har du på forhånd testet ut Ovitrelle? Håper din strek er en ekte babystrek :smiley-angelic001 :Heartred
Pleier å være helt blankt 11 dpo, så hvis jeg er gravid håper jeg på ny strek rundt 12/13 dpo, men de to andre pp har jeg gitt opp senest 12 dpo. Tar heller test om jeg synes tr drøyer med å komme/ikke har symptomer på tr :happy: Jeg har testet siden 8 dpo:happy:

PP 15 - CD 25
11 dpo
Kveld

Ikke spør meg hvorfor, men gitt opp har jeg visst ikke gjort selv om testene er hvite. Hvitere kan de vel sikkert være, så jeg blir ikke overraska om jeg tester bort alle strimlene fra makesure nå :hilarious:

Neida (joda), jeg klamrer meg fast til at det er tidlig enda, i alle fall en dag til, også får jeg se hva hodet tenker i morgen.

Vær forberedt på blendingsfare, her er kveldens test:
106DF61D-3D6E-4A58-84EB-BAD4DBC82124.jpeg

Og her er de på rekke og rad, kveldens nederst:
82CCFA97-7C50-4278-B4F9-7F1F6E1E9E5B.jpeg

Orker ikke å kjenne på skuffelsen engang denne pp visst.

PP 15 - CD 26
12 dpo

Negativ test. Ganske sikker på at det er bare den vite linja jeg ser.

Nå har jeg likevel igjen bare en strimmel, så den ryker i morgen tidlig med mindre jeg blør :hilarious:

Er ikke veldig skuffet, mer en «jeg visste jo at det ikke gikk» følelse. Litt sånn «hva var vitsen». Det er kanskje en slags skuffelse i seg selv.

I morgen fyller jeg 30 år, og skal klare å nyte dagen uansett hva den bringer:Heartred Måtte PP 16 være den siste, si!

126F1AC8-2624-4F45-B624-824ED387C611.jpeg

Back
Topp