Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

PP 15 - CD 6

Da er mensen over for denne gang:smiley-bounce022
Har igjen å ta letrozol i dag og i morgen, og ul fikk jeg 9 mai. Sendt melding til Medicus (veldig glad i den pasientportalen) ang om det er mulig å fortsette med ovitrelle en stund til.

Ble ringt fra sykehuset i går, fikk heldigvis tatt den denne gangen:shy: Tror han sender henvisning nå, husker ikke om han måtte ha journalen til sambo først eller ikke, men en uke til å vente føles ikke helt forferdelig ut. Skrev ut anmodningsskjema i går, men glemte å ta med hjem. En periode fremover har jeg mye å gjøre på jobb, og da blir jeg litt distré.

Ellers alt vel, syns mensen var litt rar denne gangen, men det er nå så. Blødde masse dag 1 og 2, noe jeg pleier å gjøre. Dag 3,4 og 5 var det minimalt gitt. Pleier å være medium dag 3 også veldig lite dag 4 og 5. noen ganger er det jo litt blødning til dag 6, men da er det gjerne bare spotting. Legger ikke så mye i det, vant med at det varierer litt:wacky:

Spent jeg, på veien videre!

PP 15 - CD 12
Igjen denne midnattsgrensen.. Treffer litt for ofte på den.

Nå er jeg spent på UL kl 8.30. Spent på om apoteket har ovitrelle på lager, hun regnet med det sist jeg var der. Tipper den kan settes i morgen, så blir vel el da Cd 14/15/16. Da blir det sikkert mer aktivitet her også. Man faller liksom litt ut av det når man ikke temper og nå tar jeg heller ikke el tester.

Medicus har skrevet ut flere ovitrelle til meg, veldig glad for det! Har glemt å få sendt inn anmodning om journal til sambo, må huske det i morgen. Da går det fort til henvisningen er sendt om han ikke allerede har sendt den? Hm.. må kanskje ha begges journal? Tja, et par dager til går. Hvertfall nå som dette ikke er siste pp med ovitrelle :happy:

Ellers fikk jeg omsider hogd ned skogen!!!! Herregud, tenk å la det gro seg så til da:shy: Det er ikke det jeg prioriterer da jeg virkelig ikke kunne brydd meg mindre, men nå begynte vi å bli bekymret for å sitte fast i hverandre:hilarious: Håper dere ler mer enn dere skjemmes av denne informasjonen!

Så går vi inn i to spennende uker til da, dere!

PP 15 - CD 12

Nå er jeg spent på UL kl 8.30. Spent på om apoteket har ovitrelle på lager, hun regnet med det sist jeg var der. Tipper den kan settes i morgen, så blir vel el da Cd 14/15/16. Da blir det sikkert mer aktivitet her også. Man faller liksom litt ut av det når man ikke temper og nå tar jeg heller ikke el tester.

Medicus har skrevet ut flere ovitrelle til meg, veldig glad for det! Har glemt å få sendt inn anmodning om journal til sambo, må huske det i morgen. Da går det fort til henvisningen er sendt om han ikke allerede har sendt den? Hm.. må kanskje ha begges journal? Tja, et par dager til går. Hvertfall nå som dette ikke er siste pp med ovitrelle :happy:

Ellers fikk jeg omsider hogd ned skogen!!!! Herregud, tenk å la det gro seg så til da:shy: Det er ikke det jeg prioriterer da jeg virkelig ikke kunne brydd meg mindre, men nå begynte vi å bli bekymret for å sitte fast i hverandre:hilarious: Håper dere ler mer enn dere skjemmes av denne informasjonen!

Håååper UL gikk bra!! Spent på oppdatering ❤️

Så godt å få tatt ett godt innhugg i skogen hvis det var blitt såpass gjengrodd, man føler seg jo litt fresh igjen etterpå da :hilarious:

PP 15 - CD 12
Morgen

UL gikk fint, jeg har et tresjiktet endometrium og det er flott. Noe tynt spør du meg, på 9,5mm.

Ledende follikel på høyre side, 22*18 mm. Bør vel sette ovitrelle i kveld om jeg skal sette den.

Jeg er nok litt ekstra sår etter disse avtalene for da er det veldig i sentrum av hva som skjer i dag, og jeg trenger å holde det litt på avstand for å fungere. Nå har jeg nettopp kjefta på samboern min fordi jeg informerer om alt som har foregått på de 20 min jeg var inne, og alt jeg får til svar er en helv***** emoji. VIS INTERESSE DA MANN :hilarious: Men jeg har blåst i fra meg, sagt klart i fra at noe må endre seg fordi jeg kan ikke gjøre det her alene uten noen form for støtte, og det føler jeg ikke at jeg får når det kun svares med EN emoji. Alt av UL drar jeg på alene, all info mottar jeg alene, alle spørsmålene stiller jeg alene, alle tabletter og sprøyter må jeg huske på - du gjettet riktig - alene. Nå skrev jeg at kanskje han må skaffe seg litt kunnskap da, om detta her. Det ville vært best å hatt en ordentlig samtale om det, men nå måtte det bare bli sagt først og fremst:hilarious:

Ellers er Medicus oppdatert! Spent på hva de sier nå da ang slimhinner og ovitrelle :happy:

PP 15 - CD 12

Haha, jeg satt og leste første linje der lenge og lurte på om du hadde hogd ved til vinters, før jeg leste videre x)

Godt du fikk flere ovitrelle ❤️❤️

Hvordan går det, @Lil_sol2? Ble det ovitrelle? :)

Akkurat sånn hadde min mann vært og, om vi var i samme situasjon. Skjønner godt at det blir frustrerende, godt du fikk lufta det også får vi håpe han tar det til seg.

Hvordan går det, @Lil_sol2? Ble det ovitrelle? :)

Akkurat sånn hadde min mann vært og, om vi var i samme situasjon. Skjønner godt at det blir frustrerende, godt du fikk lufta det også får vi håpe han tar det til seg.
Åh takk som spør :Heartred

Jeg fikk satt ovitrelle, er i dag 3 dpo. Tror ikke det gikk nå heller, så foreløpig ikke noen testetrang.

Åh takk som spør :Heartred

Jeg fikk satt ovitrelle, er i dag 3 dpo. Tror ikke det gikk nå heller, så foreløpig ikke noen testetrang.
Kanskje litt godt og, å ikke føle på altfor mye spenning og testetrang? Håper det gir ro i prøvingen nå som dere er i gang med prosessen for å få hjelp :) Også kan det jo hende det sukker opp en liten overraskelse før den tid :D

Vet dere noe mer om når dere eventuelt kan starte opp med ivf?

Kanskje litt godt og, å ikke føle på altfor mye spenning og testetrang? Håper det gir ro i prøvingen nå som dere er i gang med prosessen for å få hjelp :) Også kan det jo hende det sukker opp en liten overraskelse før den tid :D

Vet dere noe mer om når dere eventuelt kan starte opp med ivf?
Har ikke hørt noe mer enda, så vi får se! Siste to ukene har jeg hatt så fulle dager på jobb, så alt har gått litt i glemmeboken. Det roer seg ned etter den 17, gleder meg til det kjenner jeg :hilarious:

PP 15 - CD 20
6 dpo

Gratulerer med dagen, alle sammen :Heartred

Jeg fikk på meg bunaden, til tross for ovitrelle-magen:hilarious:
Håper neste uke flyr avgårde, men ser frem til litt roligere dager på jobb! Foreløpig ingen testetrang, har heller ikke kjøpt flere strimler. Mulig jeg kjøper makesure på fredag, men vi får se. Jeg må innrømme at jeg har litt lyst til å følge utvikling på testene sånn i tilfelle det er ei spire nå, men jeg tviler veldig på at noe egg har klart å feste seg da det er så tynt.. Har heller ikke fått svar fra Medicus om det er noe vi kan gjøre med det. Oh well, etter fredag er det frihelg, og da kan jeg samle krefter til å fortsette. Plutselig tar jeg test på fredag, da er jeg jo 8 dpo og det er rundt da jeg har begynt testingen. Blir nok bare en om dagen frem til 10/11 dpo. Fillern, nå ryker jeg nok på en smell:hilarious:

Håper alle har hatt en fin dag i dag:Heartred

PP 15 - CD 22
8 dpo

Dagens test, fremdeles ovitrelle i systemet tenker jeg.
ED283A74-64B7-45B5-8D6B-6ADF68E6D085.jpeg

Jeg kjøpte ny tlf, og denne er det mye bedre kamera på - på godt og vondt :hilarious:

Oi, den ser virkelig sterkere ut! Håper sånn at det stemmer :hello2

Tusen takk :Heartred Hvordan er det med deg?
Takk som spør :Heartred Det går greit, men syns det er så vanskelig å bestemme seg for når det er tid for nestemann, vet jo så godt att prøvingen kan ta tid, men førstemann er jo så liten så syns det er en vanskelig avgjørelse :smiley-ashamed004

Back
Topp