Jeg er såå enig. Tror kanskje man er litt mer nedfor under vinteren. Så kommer våren, også er alt så lysbetont og fint!PP 14 - CD 20
6 dpo
Oi, allerede 6 dpo! Hvor ble det av de siste 6 dagene?
Jeg lurer på hvorfor vi ikke har skaffet oss hund tidligere, fy søren for en deilig og velkommen distraksjon! På absolutt alle plan har dette hatt en slags «legende» effekt. Det hjelper selvsagt at våren er godt på vei, snøen smelter og fuglene synger. Hvert år, på denne tiden av året, går det opp for meg at «okei, jeg har kanskje vært litt nedfor i vinter» og hver høst vet jeg at det går mot mørkere tider. Da er det deilig å se at lyset i tunnelen ikke er et tog
Hyggelig for dere som leser her med et litt mer lysbetont innlegg også! Godt for meg og, føler meg som en skikkelig survfis til tider.
Nå går det bedre, og det blir noen fine måneder fremover nå tror jeg. Godt med LYS!! LYST når jeg er ferdig på jobb, LYST når jeg reiser til jobb. Lyst til langt på kveld! *lykkesukk*
Så får vi se da, om det spirer og gror i livmora og
Har helt glemt å ringe Medicus igjen i dag, og det var litt godt! Synes det er rart at de også ikke har svart på meldingen i pasient portalen! De pleier å være raske der, så dette virker på meg som om de holder igjen fordi de ønsker at jeg skal holde meg til dem. Da tjener jo de penger, og jeg kan forstå det på et plan, samtidig synes jeg det er noe uetisk å holde på sånn. Savner mer transparent kommunikasjon, det er noe jeg selv er svært opptatt av i mitt yrke - ærlighet varer lengst!
Også blir man litt mer positiv! Det er fantastisk!
Når tenker du å teste?