Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

PP 14 - CD 20
6 dpo

Oi, allerede 6 dpo! Hvor ble det av de siste 6 dagene? :smiley-ashamed004

Jeg lurer på hvorfor vi ikke har skaffet oss hund tidligere, fy søren for en deilig og velkommen distraksjon!:Heartred På absolutt alle plan har dette hatt en slags «legende» effekt. Det hjelper selvsagt at våren er godt på vei, snøen smelter og fuglene synger. Hvert år, på denne tiden av året, går det opp for meg at «okei, jeg har kanskje vært litt nedfor i vinter» og hver høst vet jeg at det går mot mørkere tider. Da er det deilig å se at lyset i tunnelen ikke er et tog:Heartred

Hyggelig for dere som leser her med et litt mer lysbetont innlegg også! Godt for meg og, føler meg som en skikkelig survfis til tider.

Nå går det bedre, og det blir noen fine måneder fremover nå tror jeg. Godt med LYS!! LYST når jeg er ferdig på jobb, LYST når jeg reiser til jobb. Lyst til langt på kveld! *lykkesukk*

Så får vi se da, om det spirer og gror i livmora og:shy:

Har helt glemt å ringe Medicus igjen i dag, og det var litt godt! Synes det er rart at de også ikke har svart på meldingen i pasient portalen! De pleier å være raske der, så dette virker på meg som om de holder igjen fordi de ønsker at jeg skal holde meg til dem. Da tjener jo de penger, og jeg kan forstå det på et plan, samtidig synes jeg det er noe uetisk å holde på sånn. Savner mer transparent kommunikasjon, det er noe jeg selv er svært opptatt av i mitt yrke - ærlighet varer lengst!
Jeg er såå enig. Tror kanskje man er litt mer nedfor under vinteren. Så kommer våren, også er alt så lysbetont og fint!
Også blir man litt mer positiv! Det er fantastisk!

Når tenker du å teste? :love7

Jeg er såå enig. Tror kanskje man er litt mer nedfor under vinteren. Så kommer våren, også er alt så lysbetont og fint!
Også blir man litt mer positiv! Det er fantastisk!

Når tenker du å teste? :love7
Tidligst 8 dpo, helst ikke da heller, for ovitrellen satt i til rundt 10/11 dpo forrige syklus også. Men hvis testene stiger fra 8 til 9 også fra 9 til 10, så er det jo håp! Mistenker dog at jeg ikke kommer til å få noe positiv test så tidlig - selv om jeg skulle vært gravid :hilarious:
Når skal du teste?? Er spent jeg altså:woot:

Tidligst 8 dpo, helst ikke da heller, for ovitrellen satt i til rundt 10/11 dpo forrige syklus også. Men hvis testene stiger fra 8 til 9 også fra 9 til 10, så er det jo håp! Mistenker dog at jeg ikke kommer til å få noe positiv test så tidlig - selv om jeg skulle vært gravid :hilarious:
Når skal du teste?? Er spent jeg altså:woot:
Ja. Stemmer! :happy:
Jeg tenkte egentlig 10 dpo. Tidligst. Men tror det å få negativ senere i syklus er tøffere enn å få negative dag etter dag fra 8 dpo. :hilarious:

PP 14 - CD 21
7 dpo

I dag er jeg altså så utrolig trøtt! Gikk og la meg nå, klokka er ikke mer enn 21.50 i skrivende stund, men her ligger jeg altså. Jeg må nok bla litt tilbake her for å se om jeg følte det likedan forrige pp, eller om dette er nytt for denne gang. Føler også at mengden utflod (sorry for tmi) har økt de siste dagene, men usikker på om det kan tolkes slik jeg skulle ønske, da jeg generelt får noe økt utflod før el og før mens.

Skal vi se da *blar tilbake i dagboken* ser at jeg skriver mer utflod fra 6 dpo forrige pp, ikke nevnt trøtthet verken 6 eller 7 dpo. Fising er nevnt, jeg er kanskje bare fisfull av natur:hilarious: brystene var veldig ømme forrige pp, det er de ikke nå, ikke så langt i alle fall! Har kjent noe i livmor først i dag, men ikke noe å skrive hjem om. Hm! Kanskje jeg skal ta en test i morgen tidlig på 8 dpo, så kan vi sammenlikne forrige pp! Moro sikkert:angelic:

Ellers har medicus svart! Jeg må printe ut, fylle inn og deretter scanne inn skjema for anmodning om å få utlevert journal. Tungvint, men greit nok. Må bare få fem ledige minutter på jobb til å få det gjort!

Så tungvint måte å gjøre det på...
Skulle ikke vært så vanskelig å få levert informasjon om seg selv, men.

Spennende med trøtthet, kan det være spire? ❤️❤️❤️

PP 14 - CD 22
8 dpo

Jeg er fremdeles trøtt, jeg. Sovna vel kl 23 (så på litt serie) og føler meg ikke litt mer våken enn i går kveld. Håper det går seg til!

Dagens test er svak, det kan være ovitrelle som henger i, likevel syns jeg den er litt sterkere enn forrige pp på 8 dpo. Vi får se de neste dagene da, håper den bare stiger :happy: Har ikke de største forhåpningene til det, altså.

Øverste er fra forrige PP.
E5849A9A-36F8-44B2-9EA8-AB929BC336DB.jpeg

F59B813A-7705-45CA-8726-109DE0E91AE5.jpeg

Last edited by a moderator:
PP 14 - CD 22
8 dpo

Jeg er fremdeles trøtt, jeg. Sovna vel kl 23 (så på litt serie) og føler meg ikke litt mer våken enn i går kveld. Håper det går seg til!

Dagens test er svak, det kan være ovitrelle som henger i, likevel syns jeg den er litt sterkere enn forrige pp på 8 dpo. Vi får se de neste dagene da, håper den bare stiger :happy: Har ikke de største forhåpningene til det, altså.

Vis vedlegget 403752

Det blir spennende å følge med! :joyful:

PP 14 - CD 22
8 dpo

Vis vedlegget 403752

Vis vedlegget 403756
Den er definitivt sterkere enn sist! Så spennende! :love7

Her er mine tester etter ovitrelle i juli 2022. Dagen etter bildet her er tatt (altså 11 dager etter ovitrelle) fikk jeg positiv CB digital tidligtest ☺️ Og som du ser så er ikke streken sterkere fra 9 dager etter ovitrelle til 10 dager etter ovitrelle, men den forsvinner aldri helt.

Så kanskje litt forsiktig optimisme er på sin plass her? :nailbiting:

Vedlegg

• 91663DF0-825F-46D2-AD2D-53C14B9AEBCC.jpeg
    91663DF0-825F-46D2-AD2D-53C14B9AEBCC.jpeg
    312,9 KB · Visninger: 51
Her er mine tester etter ovitrelle i juli 2022. Dagen etter bildet her er tatt (altså 11 dager etter ovitrelle) fikk jeg positiv CB digital tidligtest ☺️ Og som du ser så er ikke streken sterkere fra 9 dager etter ovitrelle til 10 dager etter ovitrelle, men den forsvinner aldri helt.

Så kanskje litt forsiktig optimisme er på sin plass her? :nailbiting:
Tusen takk for at du deler denne! :Heartred
Da kan man jo tørre å håpe en liten stund til da:nailbiting:

Back
Topp