PP 14 - CD 18
4 dpo
Nå har jeg snakket med sykehuset, og legen som gjorde første ul i mars. Medicus kunne visst ikke sende journalen min, noe både legen og jeg syntes var merkelig. Han skulle ta det opp med ledelsen faktisk, også får jeg selv be om tilgang til min journal, printe den ut og levere til sykehuset.. veldig 1980, men det får gå. Helt ærlig ikke overrasket, det her er veldig standard opplegg i livet mitt - alt er gjerne litt mer tungvint eller spesielt
Volvat hadde sendt journal med en gang, som igjen gjør at det er noe merkelig for meg. Han har allerede utført en undersøkelse på Medicus sin oppfordring (altså første henvisning til ul for sjekk av follikeler etc) så ja, snodige greier!
Dagene går nå likevel, skal straks hoppe i dusjen og komme meg på jobb! Bare en rask tlf til Medicus. Papirene kan jeg heldigvis printe ut på jobb også dersom jeg får tilgang relativt kjapt. Kjenner ikke på noen testetrang helt enda, ikke engang en «gleder meg til 8 dpo for da kan jeg teste». Mulig det kommer, mulig det ikke gjør det.
Ha en fin dag