Jeg skjønner veldig godt at du blir frustrert og lei over at det tar tid Og er jo naturlig å begynne å tenke og bekymre seg for om det kommer til å gå eller ikke. Men det at dere har barn fra før, og det er ingenting galt med dere, så er jo sannsynligheten for å lykkes større enn å ikke lykkes. Håper jo dere får det til selv. Hvis ikke har jeg trua på at litt hjelp/ivf gjør susen
Og kjenner meg også veldig igjen i at det er vanskelig å glede seg over andres graviditet, når man selv har det vanskelig og vondt Og tenker det må være lov å kjenne på. Om de vet om situasjonen din har de sikkert forståelse for det. Og ofte tror jeg mange har sliti mer enn man tror, men at ikke alle ønsker å prate så åpent om det kanskje?
Uansett, mange klemmer til deg! Jeg fortsetter å krysse fingrene for deg
Og kjenner meg også veldig igjen i at det er vanskelig å glede seg over andres graviditet, når man selv har det vanskelig og vondt Og tenker det må være lov å kjenne på. Om de vet om situasjonen din har de sikkert forståelse for det. Og ofte tror jeg mange har sliti mer enn man tror, men at ikke alle ønsker å prate så åpent om det kanskje?
Uansett, mange klemmer til deg! Jeg fortsetter å krysse fingrene for deg