Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
HURRA!!! se der, visste det ville slå ut

Du får kanskje termin i starten av mars? Lov å snike i februar med oss likevel altså

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

de der har aldri slått ut før selv om det har vært strek på strimmelHURRA!!! se der, visste det ville slå utdu er gravid!!!!
Du får kanskje termin i starten av mars? Lov å snike i februar med oss likevel altså![]()
shit jeg er vel kanskje gravid! Venter til ikm før jeg sniker inn i termingruppe

Du, nå har denne DEFINITIVT økt!! Går ikke AN at det er ovitrellen som henger i, når de ble tilnærmet negativ på 7dpo?!Gi meg styrke, streken er jo.. faktisk, rosa?! Og så sterk?! Og jeg klarte ikke vente tre timer med å teste nå, dette er på såkalt «dritt-tiss»
Vis vedlegget 408171
Sammenliknet med forrige pp :
Vis vedlegget 408170
Hele rekka:
Vis vedlegget 408172
Gratulerer så mye med spiren

Nei vet du, hvis dette er sprøyta da kan det jaggu væra med det heleDu, nå har denne DEFINITIVT økt!! Går ikke AN at det er ovitrellen som henger i, når de ble tilnærmet negativ på 7dpo?!
Jeg hvisker et forsiktig gratulerer![]()
Jeg tror jeg hvisker takk, hihi

Gratulerer så mye!!![]()
![]()
Så spennende å lese de siste sidene her! Lykke til videre, måtte det være en terminspire![]()
Yes yes yes! Fantastisk! Jeg er så glad på dine vegneGratulerer så mye! Tenk det, endelig en spire i magen!
![]()
![]()
Herregud, gratulerer så mye! Dette var så koselig å lese!![]()
Gratulerer!![]()
Weee, så fantastisk![]()
Gratulerer så mye med spiren
![]()
Oioi så spennendeHåper dette er en ekte spire som sitter hele veien!
![]()
Åååh, ble så glad av å titte innom her nå. Så utrolig fine tester! Heia, lille spire![]()
er litt forsiktig enda, jeg blir nok utrolig lei meg uansett altså om mensen kommer/dette ender i kjemisk, men kanskje jeg bare kan nyte at akkurat nå er jeg gravid i alle fall
kjenner litt noe som minner om mens, men fortsatt litt sånn til venstre for der jeg kjenner el på høyre side.
WæææææGi meg styrke, streken er jo.. faktisk, rosa?! Og så sterk?! Og jeg klarte ikke vente tre timer med å teste nå, dette er på såkalt «dritt-tiss»
Vis vedlegget 408171
Sammenliknet med forrige pp :
Vis vedlegget 408170
Hele rekka:
Vis vedlegget 408172
Nei vet du, hvis dette er sprøyta da kan det jaggu væra med det heleJeg tror jeg hvisker takk, hihi
![]()

Hahahahaha jeg satt nettopp og tenkte «når var det jeg kom hjem? Kl 15? Litt før? Nå er klokka 18… 1,2,3 treeee timer siden ca da jaa neeeesten fire»Når kommer neste test?![]()
![]()
Så joda, blir sikkert to tester til
neste kommer innen 19

Det føles helt sykt og uvirkelig ut!! Klarer ikke helt å tro detDet ser jo VELDIG lovende ut!!![]()
Så hva gjør jeg nå da? Bare.. venter? Eller?