Skjønner! Krysser fingrene for at det snur og blir sterkere streker i dagene som kommerJa gjett om!Hadde visst ikke flere igjen av testene så måtte kjøpe et annet merke. Det ble svak(ere) strek på dette merket også, men siden det er forskjellige merker så får jeg ikke sett hvilken vei det går
Får bare følge med de neste dagene. Har ingen god følelse siden strekene er såpass svake.
Når skal du begynne å teste?![]()
Jeg skal prøve å holde meg til ikm neste lørdag, er bare 3 dpo
Har testet før ikm hver gang, så vi får se hvordan det går
Hadde visst ikke flere igjen av testene så måtte kjøpe et annet merke. Det ble svak(ere) strek på dette merket også, men siden det er forskjellige merker så får jeg ikke sett hvilken vei det går
Får bare følge med de neste dagene. Har ingen god følelse siden strekene er såpass svake.
Har du fått mensen som «vanlig» ca to uker etter positiv eggløsningstest da? Hva sa gynekolog om veien videre?
Har ikke hørt om bemfola før, er det en «triggershot»? Så lurt at du har vært inne til ul alle gangene! Gyn foreslo ikke det til meg, nå kunne jeg ønske jeg hadde vært det. Okei, dumt med ferietider. Krysser fingrene for at det klaffer for deg nå
Jeg er også privat, hos Spiren

Vi er jo alle forskjellige, men siden dette er min første runde på letrozol; Har dere erfart sterkere symptomer på EL/modning enn normalt? Jeg har EL av meg selv, så får ikke tilbud om ultralyd… Og til dere som tester; kom stigningen veldig brått? Jeg har kort LH-topp fra før av, så må virkelig følge med de neste dagene. Trodde nesten testene mine var defekte siden jeg kjenner så ømhet uten utslag på tester. Dette er ikke normalt for meg