Da er vi på 3. Kur med letrozol, 2. Med dobbel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syklusdag 22 og fortsatt negativ EL-test. Men jeg begynner å lure på om EL har vært jeg, har bare hvilepulsen på fitbit som argument men Det var en dag eller to forrige uke jeg ikke testet og hvilepulsen spratt opp og har holdt seg høy etter det. Akkurat samme som sist mnd etter EL. I såfall kommer mensen kanskje om en uke. Blir spennende å se om det kan stemme
Vis vedlegget 357432
Så bra! Håper for dereBlir spennende 10 dager fra I dag. Eggløsning i dag. Timen hos gynekologen i går gikk kjempe bra. En follikel klar for å bli befruktet
Syklusdag 22 og fortsatt negativ EL-test. Men jeg begynner å lure på om EL har vært jeg, har bare hvilepulsen på fitbit som argument men Det var en dag eller to forrige uke jeg ikke testet og hvilepulsen spratt opp og har holdt seg høy etter det. Akkurat samme som sist mnd etter EL. I såfall kommer mensen kanskje om en uke. Blir spennende å se om det kan stemme
Vis vedlegget 357432
.Blir spennende 10 dager fra I dag. Eggløsning i dag. Timen hos gynekologen i går gikk kjempe bra. En follikel klar for å bli befruktet
Etter en skuffende framgang på fredag, var det i dag en ledende follikel med bra størrelse! Og slimhinna var perfekt og veeldig klar til å ta imot et befrukta egg Får mest sannsynlig satt ovitrelle på fredag, så da blir det vel eggløsning på lørdag. Trodde løpet var kjørt denne gangen, så bare det å få eggløsning i seg selv føles som en (liten) seier
Takk for gode ord Håper det er letrozol som er løsningen for dere! Leste at du ikke skal ha kontroller underveis i syklus, tester eller temper du etter el da?Så spennende! Må føles godt å få vite at det ser så lovende ut Hadde helt klart tatt det som en seier! Så får vi håpe du får premien snart
Det samme her, er ofte positiv bare 1 dag. Blir spennende å se om det kan stemme, har jo aldri hatt problemer med sen EL tidligere så rart det og.Hvis du ikke har testet i to dager er jo det godt mulig! Jeg har veldig kort topp og får klar positiv kun i 1 dag gjerne. Og selv da må jeg teste to ganger daglig ofte for å «fange» den. Spent på om det blir slik på letrozol da, for kan jo tenkes at det blir noen endringer
Krysser fingrene for deg! Blir spennende om en uke, da
Takk for gode ord Håper det er letrozol som er løsningen for dere! Leste at du ikke skal ha kontroller underveis i syklus, tester eller temper du etter el da?
Skjønner! Jeg har ingen erfaring med temping, syns også det virker litt stress Men du kommer nok fort inn i det, og det virker jo som at man får mye informasjon ved tempingTakk, det håper jeg også!
Jeg bruker EL-tester og Premom til å tyde dem. Det har hjulpet mye (på sinnsroen, har jo ikke blitt gravid ennå). Har tidligere tenkt at temping er stress, men nå er det et bbt-thermometer på vei i posten. Kan ikke nok om det ennå, og kanskje er det for sent å starte på cd 6/7, men tenker å prøve. Det virker så greit å få vite at EL faktisk har vært!
Skjønner! Jeg har ingen erfaring med temping, syns også det virker litt stress Men du kommer nok fort inn i det, og det virker jo som at man får mye informasjon ved temping
7 dpo og utålmodig..
Skjønner godt dere begynner å bli utålmodig, spesielt siden første satt fort Du vet at kroppen klarer, så får vi håpe nestemann er like rundt hjørnet Sender deg en klem!Da har jeg i hvert fall noe å gjøre i ventetiden Så får jeg se om det hjelper eller om det stresser mer enn det gjør godt. Jeg var så easy going de første 5/6 periodene, men merker nå at jeg synes det blir vanskeligere og vanskeligere å ikke tenke på om vi fikk det til i uka opp mot IKM. Hjelper jo litt at vi får litt hjelp nå, men fallhøyden blir kanskje større også? Er det en ting man ikke har kontroll på, er det denne prosessen, men skader ikke å prøve å legge til rette så godt man kan, sant? Var jo så bortskjemt med førstemann som satt så fort, så jeg blir litt nedfor. Men er vel en livserfaring rikere til slutt
Skjønner godt dere begynner å bli utålmodig, spesielt siden første satt fort Du vet at kroppen klarer, så får vi håpe nestemann er like rundt hjørnet Sender deg en klem!
Da var ovitrelle satt, og eggløsning forventes om 24-36 timer. Nå må kroppen bare gjøre jobben sin!!!