Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?8dpo, tenker å teste om 2 dager. Spent! Første mnd med dobbel dose.
Hvordan gikk det?
Aah Krysser fingrene for at det bare er for tidlig!11 dpo og negativ
Aah Krysser fingrene for at det bare er for tidlig!
Fremdeles treg framgang på folliklene, så nå har jeg satt livets første bemfola-sprøyte. Skal sette en hver dag framover og følges opp med ultralyd, første på fredag
Det skal jeg gjøre, du må også oppdatere! Er det første gang letrozol har funket på deg? Husker ikke helt fra gang til gang, men jeg er flink til å kjenne igjen navnene her inneSå spennende Oppdater gjerne når du har fått svar på fredag. Har merka at vi to har vært likt i løypa før også Krysser fingra for at egga samarbeider
Det skal jeg gjøre, du må også oppdatere! Er det første gang letrozol har funket på deg? Husker ikke helt fra gang til gang, men jeg er flink til å kjenne igjen navnene her inne
TvitviEggløsning idag mest sannsynlig
Så bra det endelig blir eggløsning! Nå må det jo bare klaffe Slik jeg har forstått det så er man garantert eggløsning etter ca. 24-36 timer når man setter ovitrelleDette er første gangen det har fungert ja Har prøvd to runder på enkel dose før som ikke ga resultater.. Men dobbel har visst gjort susen Har ingen erfaring med ovetrielle. Får man garantert eggløsning av den?
Nå har jeg vært hos gyn igjen. Folliklene har enda ikke vokst noe særlig etter tre dager på bemfola, men slimhinnen har blitt tykkere -så noe har hvertfall skjedd Skal fortsette på sprøyter fram til tirsdag, også skal jeg tilbake for kontroll på onsdag! Så håper det har skjedd myyye fram til da
Nå har jeg vært hos gyn igjen. Folliklene har enda ikke vokst noe særlig etter tre dager på bemfola, men slimhinnen har blitt tykkere -så noe har hvertfall skjedd Skal fortsette på sprøyter fram til tirsdag, også skal jeg tilbake for kontroll på onsdag! Så håper det har skjedd myyye fram til da
Åh, hadde jo vært helt nydelig Håper bare det skjer noe i dagene fremover... Samboer må sette på meg, jeg har ikke sjans selv Satt du ovitrelle selv i dag?ååh, jeg som hadde håpa du også skulle få ovitrelle idag Bra slimhinna har blitt tjukkere, da er det fortsatt håp Krysser fingerne for deg Setter du sprøytene sjøl?
Hvor mange dager satte du sprøyte? Hyggelig at du deler, det gir håp Vet du hva forskjellen på menopur og bemfola er?Gikk selv på dobbel dose Letrozol og 75ie med Menopur denne syklusen. Men foliklene lot vente på seg.. etter mye om og men (Og mange kontroller) fikk jeg sette ovitrelle på CD 22, så kom EL på CD 24 og jeg fikk positiv test 9dpo Så det kan være at gullegget ditt bare tar seg litt ekstra god tid
Hvor mange dager satte du sprøyte? Hyggelig at du deler, det gir håp Vet du hva forskjellen på menopur og bemfola er?