Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?8dpo, tenker å teste om 2 dager. Spent! Første mnd med dobbel dose.

Aah11 dpo og negativ![]()
Kanskje det endelig blir eggløsning! 
AahKrysser fingrene for at det bare er for tidlig!

Fremdeles treg framgang på folliklene, så nå har jeg satt livets første bemfola-sprøyte. Skal sette en hver dag framover og følges opp med ultralyd, første på fredag![]()
Oppdater gjerne når du har fått svar på fredag. Har merka at vi to har vært likt i løypa før også
Krysser fingra for at egga samarbeider 
Det skal jeg gjøre, du må også oppdatere!Så spennendeOppdater gjerne når du har fått svar på fredag. Har merka at vi to har vært likt i løypa før også
Krysser fingra for at egga samarbeider
![]()
Er det første gang letrozol har funket på deg? Husker ikke helt fra gang til gang, men jeg er flink til å kjenne igjen navnene her inne
Det skal jeg gjøre, du må også oppdatere!Er det første gang letrozol har funket på deg? Husker ikke helt fra gang til gang, men jeg er flink til å kjenne igjen navnene her inne
![]()
Har prøvd to runder på enkel dose før som ikke ga resultater.. Men dobbel har visst gjort susen
Har ingen erfaring med ovetrielle. Får man garantert eggløsning av den? 
TvitviEggløsning idag mest sannsynlig![]()
Så bra det endelig blir eggløsning! Nå må det jo bare klaffeDette er første gangen det har fungert jaHar prøvd to runder på enkel dose før som ikke ga resultater.. Men dobbel har visst gjort susen
Har ingen erfaring med ovetrielle. Får man garantert eggløsning av den?
![]()
Slik jeg har forstått det så er man garantert eggløsning etter ca. 24-36 timer når man setter ovitrelle
Skal fortsette på sprøyter fram til tirsdag, også skal jeg tilbake for kontroll på onsdag! Så håper det har skjedd myyye fram til da
Nå har jeg vært hos gyn igjen. Folliklene har enda ikke vokst noe særlig etter tre dager på bemfola, men slimhinnen har blitt tykkere -så noe har hvertfall skjeddSkal fortsette på sprøyter fram til tirsdag, også skal jeg tilbake for kontroll på onsdag! Så håper det har skjedd myyye fram til da
![]()
Setter du sprøytene sjøl?Nå har jeg vært hos gyn igjen. Folliklene har enda ikke vokst noe særlig etter tre dager på bemfola, men slimhinnen har blitt tykkere -så noe har hvertfall skjeddSkal fortsette på sprøyter fram til tirsdag, også skal jeg tilbake for kontroll på onsdag! Så håper det har skjedd myyye fram til da
![]()
Åh, hadde jo vært helt nydeligååh, jeg som hadde håpa du også skulle få ovitrelle idagBra slimhinna har blitt tjukkere, da er det fortsatt håp
Krysser fingerne for deg
Setter du sprøytene sjøl?
Håper bare det skjer noe i dagene fremover... Samboer må sette på meg, jeg har ikke sjans selv
Satt du ovitrelle selv i dag?
Hvor mange dager satte du sprøyte?Gikk selv på dobbel dose Letrozol og 75ie med Menopur denne syklusen. Men foliklene lot vente på seg.. etter mye om og men (Og mange kontroller) fikk jeg sette ovitrelle på CD 22, så kom EL på CD 24 og jeg fikk positiv test 9dpoSå det kan være at gullegget ditt bare tar seg litt ekstra god tid
![]()
Vet du hva forskjellen på menopur og bemfola er?Hvor mange dager satte du sprøyte?Hyggelig at du deler, det gir håp
Vet du hva forskjellen på menopur og bemfola er?