Letrozol/femar 2020-2021

Da kan jeg oppdatere at idag ettermiddag tok jeg en digitaltest ! Gravid 1-2 ! Fortsatt bare 10 dpo da men jeg har trua på denne gangen :)

Da er jeg tilbake etter litt pause. Første dag med dobbel dose idag:) Har veldig lave forventninger denna pp også da jeg har vært skikkelig uggen i kroppen de siste ukene. Blir spennende å se om noen av egga vil samarbeide nok til at jeg kan få satt ovitrelle for første gang:eek:

Da er jeg tilbake etter litt pause. Første dag med dobbel dose idag:) Har veldig lave forventninger denna pp også da jeg har vært skikkelig uggen i kroppen de siste ukene. Blir spennende å se om noen av egga vil samarbeide nok til at jeg kan få satt ovitrelle for første gang:eek:
Håper for deg:love2

CD1 i dag! Sjeldent vært så glad for å få TR :woot: Det betyr at PP1 skal i gang på nummer to! Letrozol ligger klar for oppstart. Spent på den neste måneden nå. Har relativt lave forventninger, siden vi brukte lang tid på førstemann, men det kan jo skje! Syklusene har på merkelig vis blitt mer stabile den siste tiden. Håper det er et godt tegn :rolleyes:

Måtte du opp i trippeldose for å få eggløsning, eller fikk du el på de to andre og?:happy:

Takk, det håper jeg også❤️

Jeg har ikke gått til gynekolog for å sjekke , men fikk positive eggløsningstester på alle rundene. på konsultasjonen skrev hun ut tablettene og ovitrelle. Sa at jeg skulle begynne på enkel dose , så øke til dobbel , og evt trippel hvis ingenting skjedde.

Jeg har ikke gått til gynekolog for å sjekke , men fikk positive eggløsningstester på alle rundene. på konsultasjonen skrev hun ut tablettene og ovitrelle. Sa at jeg skulle begynne på enkel dose , så øke til dobbel , og evt trippel hvis ingenting skjedde.
Hører mange lykkes med trippel:) Takk for svar!

Hei:)
Jeg har i denne pp tatt letrozol og ovitrellesprøyte på cd 13, det var på torsdag.
Fikk kjempeutslag på positiv eltest på fredag.
Greia er at jeg har fortsatt potitiv eltest på det som skal være dpo 4.
Flere med den erfaringen etter Ovitrelle? :rolleyes:

Hei:)
Jeg har i denne pp tatt letrozol og ovitrellesprøyte på cd 13, det var på torsdag.
Fikk kjempeutslag på positiv eltest på fredag.
Greia er at jeg har fortsatt potitiv eltest på det som skal være dpo 4.
Flere med den erfaringen etter Ovitrelle? :rolleyes:
Jeg fikk beskjed av gynekologen og begynne å teste med eggløsningstester fra syklusdag 10. var en måned jeg begynte å teste rett etter mensen og fikk positiv. Men fikk positiv igjen i midten av syklus. Så tror kanskje at det er falsk positiv så tidlig i syklus ? Er ingen ekspert jeg asså :) bare det jeg fikk beskjed om og kanskje en grunn for det .

Ferdig med 3. kur nå, dobbel dose igjen. Har hatt veldig vondt i hodet, men ellers ingen andre plager :)

Hei dere kloke damer! :)

Jeg er på min 2. runde med Letrozol. Blodprøvene mine er fine, og man finner ikke noe galt, annet enn at syklusen min har vært helt på bærtur og jeg antagelig ikke har eggløsning (aldri fått positiv el-test). Har blødd enten hver eneste dag eller annenhver uke, og noen ganger har jeg vært heldig å hatt 3 uker blødningsfri. Har prøvd å bli gravid i et halvt års tid i forkant av dette.

Etter første runde på Letrozol har syklusen vært så stabil og ting har føltes bra og fungert bra. Uten resultat da. Er på andre runde nå (tar enkel dose), og tok 1 tbl fra dag 3 til 7 i syklus. På dag 12 var jeg på innvendig ul, og livmorslimhinnen var tredelt, men ganske slank, og enda en stund til jeg hadde modne folikler. På dag 15 var jeg på ul igjen, og da var slimhinnen helt flat (bare noen mm) og ingen større folikler. Gynekologen tror da at det ikke gikk denne runden. Dag 16 begynte jeg å spotte, og dag 17 (det er i dag) kommer det friskt blod. Hva tolker dere denne blødningen som? Tror dere det er en slags bortfallsblødning og at jeg kan regne i dag som dag 1, og starte med Letrozol igjen dag 3?
Ønsker bare å høre hva dere tenker, og jeg skal ta kontakt les gynekologen i morgen - bare synes det er så mye om og men å komme igjennom noen ganger:happy:

jeg har tempet denne og forrige syklus forresten. Så tydelig på tempingen at jeg fikk eggløsning forrige gang! Ingen tegn til det enda.

Back
Topp