Spennende! Hvor høy dose? Jeg forventer eggløsning 17. mai, skal til gyn på fredag!Siste dag med femar idag, høy dose. Forventer eggløsning noen dager etter 17. mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Hvor høy dose? Jeg forventer eggløsning 17. mai, skal til gyn på fredag!Siste dag med femar idag, høy dose. Forventer eggløsning noen dager etter 17. mai
Spennende! Hvor høy dose? Jeg forventer eggløsning 17. mai, skal til gyn på fredag!
Krysser fingrene for deg5 tabletter daglig
Gratulerer!! Hvor mange runder har du hatt med femar nå?Da kan jeg oppdatere at idag ettermiddag tok jeg en digitaltest ! Gravid 1-2 ! Fortsatt bare 10 dpo da men jeg har trua på denne gangen
Håper for degDa er jeg tilbake etter litt pause. Første dag med dobbel dose idag Har veldig lave forventninger denna pp også da jeg har vært skikkelig uggen i kroppen de siste ukene. Blir spennende å se om noen av egga vil samarbeide nok til at jeg kan få satt ovitrelle for første gang
Gratulerer!! Hvor mange runder har du hatt med femar nå?
Og tusen takk forresten Håper det går veien for dere også snart !Dette var 4 runde , men 2 trippeldose
Måtte du opp i trippeldose for å få eggløsning, eller fikk du el på de to andre og?Dette var 4 runde , men 2 trippeldose
Måtte du opp i trippeldose for å få eggløsning, eller fikk du el på de to andre og?
Takk, det håper jeg også
Hører mange lykkes med trippel Takk for svar!Jeg har ikke gått til gynekolog for å sjekke , men fikk positive eggløsningstester på alle rundene. på konsultasjonen skrev hun ut tablettene og ovitrelle. Sa at jeg skulle begynne på enkel dose , så øke til dobbel , og evt trippel hvis ingenting skjedde.
Jeg fikk beskjed av gynekologen og begynne å teste med eggløsningstester fra syklusdag 10. var en måned jeg begynte å teste rett etter mensen og fikk positiv. Men fikk positiv igjen i midten av syklus. Så tror kanskje at det er falsk positiv så tidlig i syklus ? Er ingen ekspert jeg asså bare det jeg fikk beskjed om og kanskje en grunn for det .Hei
Jeg har i denne pp tatt letrozol og ovitrellesprøyte på cd 13, det var på torsdag.
Fikk kjempeutslag på positiv eltest på fredag.
Greia er at jeg har fortsatt potitiv eltest på det som skal være dpo 4.
Flere med den erfaringen etter Ovitrelle?
Gratulerer så myeDa kan jeg oppdatere at idag ettermiddag tok jeg en digitaltest ! Gravid 1-2 ! Fortsatt bare 10 dpo da men jeg har trua på denne gangen
Heiaheia!!!Ferdig med 3. kur nå, dobbel dose igjen. Har hatt veldig vondt i hodet, men ellers ingen andre plager
Heier tilbake!!Heiaheia!!!