Spennende! Ønsker deg lykke til
Takk
Hva er status på deg? Klarer ikke helt følge med her inne som jeg gjorde før førstemann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Ønsker deg lykke til
Jeg er 6 dpo i dag, så det blir spennende å begynne testingen om noen dager Har kjent en del stikking, murring og en slags «brennende» følelse, men jeg vet ikke helt altså. Kan jo være hva som helstTakk
Hva er status på deg? Klarer ikke helt følge med her inne som jeg gjorde før førstemann
Jeg er 6 dpo i dag, så det blir spennende å begynne testingen om noen dager Har kjent en del stikking, murring og en slags «brennende» følelse, men jeg vet ikke helt altså. Kan jo være hva som helst
Noen som får lettere menstrasjon av letrozol? Har blødd i bare to dager, stoppet opp nå. Livredd det er festeblødning, siden jeg tok letrozol i dag. Tok g-test i går som var negativ, må sikkert ta en ny i morgen.
Vurderer gynekolog denne runden og be om ovitrelle. Har tatt femar siste året uten overvåkning. Vi får se hvordan det klaffer, tipper EL blir rundt 20-21/5.
Så du får ikke noen gynekologen til å sjekke hvordan eggene er å sånn ? Du bare tar de også har sex når du har eggløsning
Jeg er inne hos gynekologen hver syklus for å sjekke folliklene å får satt ovitrelle.
Gikk ikke på kur nr 2 her, dobbel kur..
Noen som får lettere menstrasjon av letrozol? Har blødd i bare to dager, stoppet opp nå. Livredd det er festeblødning, siden jeg tok letrozol i dag. Tok g-test i går som var negativ, må sikkert ta en ny i morgen.
Så nydelig!! Gratulerer Klart det gir håp for oss andre med samme problematikkHei. Jeg vil bare skrive for å gi et lite håp. Det er early days, men på torsdag (12dpo) fikk jeg positiv test. Det betyr at jeg er 4+3 i dag
Min vei: Jeg har blitt fulgt av gynekolog i nesten et år. Jeg fikk konstatert pcos og skyhøy AMH, er normalvektig. Jeg fikk først tre kurer primolut for å stabilisere syklus (hadde sjeldent mens, ikke EL). I sept. fikk jeg enkeltkur letrozol. På dag 14, 30, og t.o.m. enda senere var største follikel på 5mm. Tok litt tid og en pausesyklus. Deretter primolut og dobbel dose i nov./des. Samme. Ingen effekt, eller follikel over 5mm. Pga. høy AMH (164, senere 70) ville ikke gyn gi høyere dose, men etter en tlf. til Rikshospitalet ble hun beroliget på at det kunne hun trygt prøve. I februar fikk jeg derfor trippel dose letrozol. På dag 9 var den største 7mm. Dro tilbake dag 17, da var det to på 18 og 17.5. Fikk ovitrelle som jeg tok sent samme kveld. Ca. 12 dpo neg. test og så spottet jeg 4 dager før mens. Deretter ny pausesyklus.. Skulle så ta primolut, men begynte litt feil tidspunkt så tok kun én tablett og angret meg. Men, som i alle andre sykluser hvor jeg har tatt 2tab i 10 dager, fikk jeg tre dager senere mens(!) Deretter gikk jeg i gang med ny dose trippel letrozol. Mtp. sist ventet jeg til dag 14 med å dra til gyn. Da viste UL to stk på over 22mm. og en på 14. satt ovitrelle umiddelbart. Og her sitter jeg altså, med positiv test! Så for meg fungerte det på min andre eggløsning i livet (som tok et år å finne frem til). Positiv test kom to dager etter jeg mottok innkalling til utredning ivf på RH!
Om streken har blitt sterkere så vil jeg tro du er gravidHei !
jeg hadde to graviditetstester liggende og testet 8 dpo - 10 dager etter ovitrellen ble satt for å se om den var ut av kroppen. Den ble svakt positiv. Klarte ikke å vente så jeg testet på morgenen idag 9 dpo og 11 dager siden sprøyten ble satt. Den ble også svakt positiv , men sterkere enn den i går !! Er så spent på om jeg faktisk er gravid nå eller om ovitrella henger igjen lengre. Når har deres ovitrelle vært ute av kroppen ?
Om streken har blitt sterkere så vil jeg tro du er gravid[/QUOTE
Åhh håper virkelig det ! Skal prøve å vente et par dager nå så oppdaterer jeg