Kanskje det er tilfeldig. Men velger å prøve uten framover å se. Forhåpentligvis klaffer det uten siden jeg tilsynelatende har det hormonelle på stell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart hvor forskjellig de er, disse gynekologene. Men de har vel kontroll Spennende! Håper de vokser godt hos oss begge i helga. Når hadde du el sist syklus?
Ja, okei Håper også det ordner seg for oss alle, og det snarest!! Ung og lovende enda, men skjønner hva du mener Krysser fingreneJa, de er veldig forskjellige. Hu jeg bruker nå går vel av med pensjon snart fikk positiv test cd 21, og mensen kom 14 dager etter, så har da hvertfall fått lengre lutealfase vet ikke om egget slapp da
Krysser fingra for oss alle! Må det klaffe snart.. Fyller 28, så føler litt på presset om at første barn burde komme snart..
HeiaheiaVar hos gyn i dag for kontroll, et egg på 13 mm, så skal tilbake på torsdag for å sjekke utviklingen og eventuelt få otrivelle hvis det har utvikla seg godt nok
Nesten likt vi da Klarer du å holde deg med testing før IKM?Positiv EL-test i dag tidlig og i ettermiddag, etterfulgt av EL-smerter akkurat nå så da er jeg vel 1 dpo i morgen
Nei, begynner ofte 8 dpo en du?Nesten likt vi da Klarer du å holde deg med testing før IKM?
Skal prøve å holde meg lengst mulig, men starter vel rundt 8-9 dpo jeg ogsåNei, begynner ofte 8 dpo en du?
CD 11 er jo ganske tidlig, så her er det bare å teste i dagene fremover så finner du nok EL etterhvert lykke til!Hei!
Var hos gyn i dag CD 11 for å sjekke folliklene etter første kur på Letrozol (dobbel, har PCOS). UL vise bare en dominant follikkel på 14mm. Har i tillegg tynn slimhinne i livmoren. Jeg har hatt EL av meg selv før, men da CD 21-26, tenker at det kanskje bare er litt tidlig i min syklus selv om jeg har boostet med Letrozol..? Gyn sier at det fortsatt er en mulighet for at den vokser seg større og at jeg bare skal følge med på el-strimmel de neste dagene. Jeg har ikke mistet håpet på denne runden, heier som bare det på den ene folliklen! Håper også på at slimhinnen vil tykne når EL nærmer seg..
Er det noen av dere som har opplevd å ha follikkler på ca 14mm rund CD 11 og fått «vellykket» EL senere eller evt. sjekket på UL noen dager senere å dett tilstrekkelig vekst?
CD 11 er jo ganske tidlig, så her er det bare å teste i dagene fremover så finner du nok EL etterhvert lykke til!
Jeg vet ikke, men kan jo hende du får sen eggløsning? Ikke gi opp enda!Ny oppdatering herfra:
Ingen folikkel som var stor nok for å booste en eggløsning, så her blir det ny runde letrozol på enkel kur... bah, blir så oppgitt. Vil opp på dobbel, men gyn sier at det bare kan rote det til. Vil liksom følge hennes råd for hun har jo mer peiling enn meg. Men ikke lett da man helst skulle vært gravid for lenge siden
Den folikkelen som så lovende ut på mandag var forsvunnet, så ut som den hadde trekt seg tilbake, men var noen andre som hadde utvikla seg, så den største var vel på ca 14 mm nå, men er jo på cd17, så blir sen eggløsning eventuelt.
Jeg vet ikke, men kan jo hende du får sen eggløsning? Ikke gi opp enda!
Spennende! Ønsker deg lykke tilBlir nok provera her idag, mensen kommer da 2/5 med eggløsning (tar femar) rundt 20-21/5 og forventet mensen da i starten av juni.