Letrozol/femar 2020-2021

Er det flere som merker endret lh topp med letrozol? Har et egg på 26 mm men ikke positiv test ennå. Sist gang jeg målte i desember hadde jeg egg på 25 mm og ikke positiv test (ble gravid så vet eggløsning var).

Flere som opplever endret mønster i positive eggløsningstester?

Er det flere som merker endret lh topp med letrozol? Har et egg på 26 mm men ikke positiv test ennå. Sist gang jeg målte i desember hadde jeg egg på 25 mm og ikke positiv test (ble gravid så vet eggløsning var).

Flere som opplever endret mønster i positive eggløsningstester?
Jeg har heller ikke fått helt positive eggløsningstester, skal bli spennende å se denne pp’en uten letrozol - merkelig hvis el-test ikke blir helt positiv? :P Men muligens jeg må teste enda oftere rundt el (?)...

Hei dere. Trenger bare å dele litt tanker egentlig. Jeg har ønsket barn lenge, og er nå igang med prøving sammen med samboeren. Første runde med Letrozol denne måneden (jeg har pcos og mangler eggløsning). Har mange ganger vært desperat i symptomjakt osv tidligere, hvor resultatet har vært negativt. Jeg hadde eggløsning ifølge app rundt 8. mars. Jeg er 10dpo i dag, med negativ test hittil. MEN; rundt eggløsningsdagen hadde jeg ordentlige strekksmerter over livmor, Har aldri kjent lignende før. Den siste uken har jeg hatt mensenmurringer til og fra, har ikke pleid å ha det fra eggløsning til ikm før. Utfloden er noe økende nå; typ hvit/gul i fargen (heller ikke hatt dette før). Ønsket om å bli gravid er såå høyt, og jeg krysser alt jeg har for at det kanskje endelig klaffer.

Samme person som skrev det innlegget her. Jammen sitter jeg ikke med en positiv test i hånden❤️ symptomene og magefølelsen var riktig, selv om jeg ikke turte å tro det. Svak strek, men strek er strek. Så her sitter jeg, med en haug av symptomer - inkludert ekstremt følsomme pupper og mensensmerter i over en uke nå - med positiv test!! 13dpo i dag, positiv test, og første runde Letrozol. Liten update bare, det her er helt sykt!!❤️

Samme person som skrev det innlegget her. Jammen sitter jeg ikke med en positiv test i hånden❤️ symptomene og magefølelsen var riktig, selv om jeg ikke turte å tro det. Svak strek, men strek er strek. Så her sitter jeg, med en haug av symptomer - inkludert ekstremt følsomme pupper og mensensmerter i over en uke nå - med positiv test!! 13dpo i dag, positiv test, og første runde Letrozol. Liten update bare, det her er helt sykt!!❤️
Gratulerer så mye :love7

Gratulerer!!!:Heartred:Heartred Du er heldig!

Etter en PP med dobbel letrozol, får jeg trolig tr i dag 14 dpo(tempen sank). Men,tross nederlaget er jeg veldig glad for at jeg har fått en dag lenger lutealfase, og null spotting, noe jeg alltid gjør fra rundt 9-10 dpo. Det må vel bety at noe blir bedre

Fikk positiv EL test i dag, på cd20.. så den jeg fikk cd9 vet jeg ikke om er pga letrozolen kanskje.. men får stålsette seg for ny prøveperiode og håpe det klaffer etter hvert så det blir 2022 baby :)

I dag er det 15 dager siden jeg var hos gynekologen, egget var 24,5 mm og fikk Ovittelle sprøyte for å få eggløsning. Gått å hatt store forhåpninger, god følelse. Frem til nå. Da kom det utflod med litt blod. Hatt mensen murring i går. Har hatt utflod med litt blod 2 dager før jeg har fått mensen på letrozol de siste 2 gangene. Vet virkelig ikke om jeg klarer å gå gjennom en runde til psykisk.
Er 5 måneder siden vi mistet.

Testet i dag å kom ikke gravid

Last edited:
I dag er det 15 dager siden jeg var hos gynekologen, egget var 24,5 mm og fikk Ovittelle sprøyte for å få eggløsning. Gått å hatt store forhåpninger, god følelse. Frem til nå. Da kom det utflod med litt blod. Hatt mensen murring i går. Har hatt utflod med litt blod 2 dager før jeg har fått mensen på letrozol de siste 2 gangene. Vet virkelig ikke om jeg klarer å gå gjennom en runde til psykisk.
Er 5 måneder siden vi mistet.

Testet i dag å kom ikke gravid
Sender deg en klem:Heartred Hvor mange runder med letrozol/ovitrelle har du hatt?

Sender deg en klem:Heartred Hvor mange runder med letrozol/ovitrelle har du hatt?

Takk ❤ tilsammen bare 3 ganger. Men kjenner det ble hardt å gå gjennom etter utfallet i oktober. Så nå ble det pause pga påsken. Kjenner mars har vært en hard månede. Skulle ha sittet her med en baby på 2 uker. Tror ikke det hadde vært så vanskelig hvis jeg ikke hadde gått 22 uker gravid. Også må gjennom alt på nytt ingen.

Jeg fikk el på dobbel dose letrozol, men er det noen som vet om det har noe for seg å prøve trippel dose? Eller er det bortkastet siden jeg har hatt utbytte av dobbel? Blødning i dag, så prøver igjen på runde to straks:angelic:

Noen som har hatt god effekt av letrozol flere runder på rad, og plutselig ikke fått positiv eggløsningstest en runde? :(

Ja, det er normalt. Kroppen tilpasser seg dessverre... Jeg tok en pause og høyere dose, da kom eggløsning.

Jeg fikk el på dobbel dose letrozol, men er det noen som vet om det har noe for seg å prøve trippel dose? Eller er det bortkastet siden jeg har hatt utbytte av dobbel? Blødning i dag, så prøver igjen på runde to straks:angelic:

Får du EL er ikke høyere dose nødvendigvis noe poeng. Noen studier er gjort på høydose (2 tabletter over 10 dager eller 4-5 tabletter daglig i 5 dager), men det er mer ved veldig dårlig kvalitet eller problemer med å oppnå EL.

Jeg får ikke EL på verken dobbel eller trippel, må ha enten lang stimulering (10 dager) eller høy dose.

Back
Topp