Hvordan ble det med deg denne runden?
Ikke tatt noe, men føles skikkelig bortkasta... Får jo ikke EL eller mensen uansett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ble det med deg denne runden?
Skjønner...Ikke tatt noe, men føles skikkelig bortkasta... Får jo ikke EL eller mensen uansett.
Satser på gullegget!! Har du prøvd ovitrelle før? Kanskje du kan få det?Cd 9 i dag og fikk denne eggløsningstesten nettopp.
Skal på kontroll med innvendig ultralyd på fredag, så blir spennende å se om egget faktisk slipper.
Satser på gullegget!! Har du prøvd ovitrelle før? Kanskje du kan få det?
Det hjalp for meg hvertfall Du får oppdatere!Nei, ikke prøvd det før. Høre hva gyn. finner ut av i morgen
Det hjalp for meg hvertfall Du får oppdatere!
Det var kjedelig å høre... Får du ikke prøve dobbel dose letrozol? Kanskje det kunne hjulpet? Jeg ble satt rett på dobbel Greit å få unna litt vaksinering også, hvis en skal se det positiveVar på ny kotroll i dag, og det var ingen egg som hadde modnet seg. Hun forklarte at jeg hadde mange egg, men de kjempet på en måte mot hverandre så de modna ikke raskt nok. Fikk beskjed om å ikke ha for høye forhåpninger og heller se frem til neste pp. Ny runde med enkel dose letrozol da, så får jeg se hva som skjer.
Må også ta HPV vaksina, siden jeg tidligere har blitt konisert. Ikke noen celleforandringer nå, men har fortsatt HPV-viruset i kroppen, så for å minske risikoen ved tilbakefall anbefalte hun meg å ta vaksina hvis jeg ikke ble gravid nå.. Glad for at jeg blir hørt og at de vil meg mitt beste, men er så lei av at ting ikke kan fungere som det skal når ønske om baby er så høyt..
Mandagens tanker og update
Tester du etter el?Spent på om jeg får EL denne runden, første på lenge uten femar..
Det var kjedelig å høre... Får du ikke prøve dobbel dose letrozol? Kanskje det kunne hjulpet? Jeg ble satt rett på dobbel Greit å få unna litt vaksinering også, hvis en skal se det positive
Slår letrozol ut på graviditetstest? Har ei venninne som fikk positiv i går, 14-dager etter eggløsning. Hun er så redd for at den kan være positiv for andre grunner enn graviditet. Klare positive tester og 1-2 på digital
Hei dere. Trenger bare å dele litt tanker egentlig. Jeg har ønsket barn lenge, og er nå igang med prøving sammen med samboeren. Første runde med Letrozol denne måneden (jeg har pcos og mangler eggløsning). Har mange ganger vært desperat i symptomjakt osv tidligere, hvor resultatet har vært negativt. Jeg hadde eggløsning ifølge app rundt 8. mars. Jeg er 10dpo i dag, med negativ test hittil. MEN; rundt eggløsningsdagen hadde jeg ordentlige strekksmerter over livmor, Har aldri kjent lignende før. Den siste uken har jeg hatt mensenmurringer til og fra, har ikke pleid å ha det fra eggløsning til ikm før. Utfloden er noe økende nå; typ hvit/gul i fargen (heller ikke hatt dette før). Ønsket om å bli gravid er såå høyt, og jeg krysser alt jeg har for at det kanskje endelig klaffer.
[/QUOTE Er på 2 runde med dobbel letrozol . 11 dpo og negativ test her :/ men det kan jo hende testen blir positiv om et par dager.
Har ikke kjent så mye slike symptomer som deg , så kan jo være et tegn på at kanskje det har klaffet for deg da ? Håååper i hvertfall at det går veien snart. For alle her inne. Det gir også andre litt håp på at det funker.