Letrozol/femar 2020-2021

oppdatering:
Måtte ta en test til før jeg la meg igår. Den var helt hvit... Tok én på morgenen idag og fikk samme rare testen som i gåro_O Er nok bare tull siden den er så svak at det bare er jeg som ser den. Burde vel uansett ha vært sterkere idag hvis det hadde vært babystrek:shifty: Har fortsatt murringer så håper det er mensen som endelig kommer.

Tusen takk:happy:
Mulig jeg tester på tirsdag (11 dpo), hvis ikke venter jeg til neste torsdag (14 dager etter Ovitrelle). Testingen er ikke så spennende lengre for å si det sånn:banghead:
Har du tatt Letrozol denne syklusen?

Blir spennende å se altså :D Ja jeg har gått på dobbel dose, 2 gang nå. Ingen babystrek på meg enda, så det spøker vel for nok en runde :P Kjedelig, men IVF i april - så da får vi i allefall enda mer hjelp :)

Jeg har fått mensen i dag, litt blanda følelser. Har vært ganske nedfor pga negativ test, og føler at livet er veldig urettferdig selv om det bare er første PP med letrozol og ovitrelle..:( Samboer jobber turnus og blir borte i to uker fra neste uke, derfor er det ikke vits for meg å ta letrozol nå. Snakket med fertilitetssenteret og de sa jeg måtte vente 28-30 dager (altså en syklus) før jeg kan begynne på primolut for å fremprovosere ny blødning. Det betyr at eggløsning vil finne sted noen dager etter samboer reiser på jobb neste gang også:depressed: Lang historie kort: vi får ikke prøvd igjen før mai. Jeg er så frustrert og lei meg:sorry:.....

Da ville jeg planlagt det slik at du tar primolut slik at EL kommer når han er hjemme. Du lan vente lengre enn 28-30 dager.

Mensen..

Blir det ny runde med letrozol?

Tviler... Tatt 10 runder nå uten resultat siden april i fjor. Så tror kroppen trenger en pause. Er nok IVF på nestemann veien blir også... :(

Noe som vet om letrozole endrer lengden på lh surge? Vanligvis har jeg positiv lh test i to dager. Noen som har merket noe forskjell på dette på letrozole?

Vi skal gjøre IUI denne måneden, så stresser litt med hvilken dag vi burde ringe inn på.

Noe som vet om letrozole endrer lengden på lh surge? Vanligvis har jeg positiv lh test i to dager. Noen som har merket noe forskjell på dette på letrozole?

Vi skal gjøre IUI denne måneden, så stresser litt med hvilken dag vi burde ringe inn på.

Jeg ville kjøpt den lilla (?) EL test fra ClearBlue og ringt inn når den viser fast smilefjes :)

Jeg ville kjøpt den lilla (?) EL test fra ClearBlue og ringt inn når den viser fast smilefjes :)

Er det digital? Jeg fikk beskjed om å ikke bruke digital, bare bruke strimler med streker :dontknow

Kanskje jeg burde kjøpe den med smilefjes i tillegg, så kan jeg bruke begge to samtidig

Er det digital? Jeg fikk beskjed om å ikke bruke digital, bare bruke strimler med streker :dontknow

Kanskje jeg burde kjøpe den med smilefjes i tillegg, så kan jeg bruke begge to samtidig

Ja, digital. Det anbefales av de fleste klinikkene :)

Hmmmm... FF bekreftet jo EL torsdag for 2 uker siden (18/2), men mensen er ikke dukket opp. Kom bare litt blod på papiret idag tidlig, ingenting mer. Negativ test, veldig forvirret, mensen er alltid (!) maks 14 dager etter EL. Den kommer sikkert i natt.

712CC4D6-EFEC-49EE-AB58-AE1A51A29E25.jpeg

Hmmmm... FF bekreftet jo EL torsdag for 2 uker siden (18/2), men mensen er ikke dukket opp. Kom bare litt blod på papiret idag tidlig, ingenting mer. Negativ test, veldig forvirret, mensen er alltid (!) maks 14 dager etter EL. Den kommer sikkert i natt.

Vis vedlegget 350751

Tanta kom som et helvete i natt... :(

Back
Topp