Letrozol/femar 2020-2021

Da er jeg enten 11 eller 8 dpo (hvis jeg i det hele tatt har hatt eggløsning) og testen idag var blenda hvit:( Hatt ekstremt lite energi den siste uka. Blitt andpusten av ingenting og hatt smerter i leddene. Følt meg uggen rett og slett med dårlig matlyst på alt unntatt snop :whacky011 Har også merket et ubehag nederst i magen som kommer og går litt:think005 Ville trodd testen hadde vært positiv hvis jeg skulle tolket dette som symptomer:banghead: Har fått henvisning til spesialist så det blir spennende :nailbiting:
Har kun babyplan sine stimmeltester til å teste med (de vanlige) Hvor tidlig/sent tror dere man eventuelt hadde fått positiv på disse? Tenker det er altfor tidlig men hører jo om de som ser strek så tidlig som 8 dpo:sorry:

Siden det er så tidlig så ville jeg ikke mistet håpet helt enda!:love2 Har dessverre ingen erfaringer selv (enda). Hvilken spesialist skal du til, om jeg kan spørre?:happy:

Siden det er så tidlig så ville jeg ikke mistet håpet helt enda!:love2 Har dessverre ingen erfaringer selv (enda). Hvilken spesialist skal du til, om jeg kan spørre?:happy:

Har ikke fått innkallelse enda så vet ikke navn. Er på ahus :) Hørt mye bra om ahus for de med pcos :happy:
Tenker jeg gir det ut neste uke med testinga. Etter det så får jeg vel innse at det ikke gikk denna mnd heller :(

Har ikke fått innkallelse enda så vet ikke navn. Er på ahus :) Hørt mye bra om ahus for de med pcos :happy:
Tenker jeg gir det ut neste uke med testinga. Etter det så får jeg vel innse at det ikke gikk denna mnd heller :(
Er det en gyn eller? Får håpe du får god hjelp der hvertfall!:)

Hei
Jeg var på konsultasjon med ultralyd ifm oppstart av ivf på cd2, da sa gyn "jeg ser du har gått på letrozol, for her er det to store follikkel som er snart klar". Etterpå sa han at 'det kan være at det kun var en cyste eller lignende' (jeg har aldri fått påvist cyster tidligere). I dag er jeg på dag 2 med dobbel letrozol, og har på følelsen av at det muligens er El på gang. Dessverre har gynekologen min stengt pga vinterferie, så får ikke hørt med de, og jeg er tom for el-tester. Jeg lurer derfor på; dersom kroppen min er helt på bærtur, og jeg får El mens jeg tar letrozol, er det farlig /ødelegger noe?

Last edited:
Jeg skjønner meg ikke på kroppen min.
Nå kommer det litt tmi;

Fikk en veldig rar mensen 16.feb som varte i ca 5 dager, med veldig lite blødning, egentlig bare brun utflod og veldig lite (skrevet om det tidligere) og ved dobesøk i sta var det plutselig en del brun utflod. Tatt g.tester som er negative og har jo også fått konstantert at jeg ikke har eggeløsning, så skjønner ikke hvorfor jeg gidder å teste heller :hilarious:
Blir så frustrert av å ikke vite hva som foregår.. Vil jo at kroppen skal fungere normalt sånn at jeg kan starte med letrezol etter hvert :shy:
Er på cd 14 i dag, hvis jeg regner den rare mensen som mensen.. så med mine lange sykluser er ikke forventa neste mens før 20.mars..
Noen som har vært borti noe lignende tidligere? Å spotte liksom mellom syklusene uten å ha mensen.

Jeg skjønner meg ikke på kroppen min.
Nå kommer det litt tmi;

Fikk en veldig rar mensen 16.feb som varte i ca 5 dager, med veldig lite blødning, egentlig bare brun utflod og veldig lite (skrevet om det tidligere) og ved dobesøk i sta var det plutselig en del brun utflod. Tatt g.tester som er negative og har jo også fått konstantert at jeg ikke har eggeløsning, så skjønner ikke hvorfor jeg gidder å teste heller :hilarious:
Blir så frustrert av å ikke vite hva som foregår.. Vil jo at kroppen skal fungere normalt sånn at jeg kan starte med letrezol etter hvert :shy:
Er på cd 14 i dag, hvis jeg regner den rare mensen som mensen.. så med mine lange sykluser er ikke forventa neste mens før 20.mars..
Noen som har vært borti noe lignende tidligere? Å spotte liksom mellom syklusene uten å ha mensen.
Har du pcos? Høres litt ut som mine blødninger:depressed: Er visst veldig typisk for pcos....

Negativ test 11 dpo... Hadde så tro på denne runden :(

6 dpo, ryker vel på første test om 2 dager :P Men magefølelsen sier klart og tydelig at det ikke ble noe klaff nå heller. Håper jeg tar feil :P

Huff, leit å høre :( tatt ny test i dag også?

Ganske negative :(

E75B0ED9-5FFC-4594-AEC0-577DCD3E1800.jpeg

Gikk ikke denne syklusen heller for min del. Starter på 6 syklus med letrozol nå, har ikke troen, men i det minste blir syklusene noe kortere :)

Har du pcos? Høres litt ut som mine blødninger:depressed: Er visst veldig typisk for pcos....

Ikke fått det bekrefta, men leste litt på nettet om det i går og mange av symptomene på det har jeg jo. Høre med gyn neste gang jeg skal ha time, tenkte jeg :) Men blødningen har tatt seg opp nå, så da regner jeg i dag som cd1 om det plutselig ikke stopper opp. Da får jeg straks begynt på letrezol om mensen kommer skikkelig nå! :D tenk å være så glad for å få mensen :hilarious:

Ikke fått det bekrefta, men leste litt på nettet om det i går og mange av symptomene på det har jeg jo. Høre med gyn neste gang jeg skal ha time, tenkte jeg :) Men blødningen har tatt seg opp nå, så da regner jeg i dag som cd1 om det plutselig ikke stopper opp. Da får jeg straks begynt på letrezol om mensen kommer skikkelig nå! :D tenk å være så glad for å få mensen :hilarious:
Skjønner! Håper du får et skikkelig svar:) Ja, tenk at mensen er noe en plutselig lengter etter:banghead:

13 dpo og negativ test som forventet... Åh:(

Bahh.. Dobbelkur også ? Hvordan gjør du det med neste runde ? Jeg er kommet til cd 10 og begynt eggløsningtestingen. Sist gang fikk jeg positiv test på cd 15 , så får håpe det er snart :)

Back
Topp