Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet når jeg skal telle dpo fra? Satte ovitrelle kl. 08 tirsdag 16.02
Takk for svar Blir spennende dette her! Håper for oss beggeDa ville jeg regnet eggløsning onsdag kveld og 1 dpo torsdag, med andre ord 6 dpo idag En dag foran meg du da
Takk for svar Blir spennende dette her! Håper for oss begge
Ovitrelle? Vet faktisk ikke helt. Fikk satt den hos gyn og tenkte ikke på å spørre Hadde en folikkel(?) på ca. 22-23 tror jeg, vet ikke om det har noe å si på hvilken dose man får?Hvilken dose hadde du brukt?
Ovitrelle? Vet faktisk ikke helt. Fikk satt den hos gyn og tenkte ikke på å spørre Hadde en folikkel(?) på ca. 22-23 tror jeg, vet ikke om det har noe å si på hvilken dose man får?
Åja, hehe Dobbel dose, fra syklusdag 3-7!Tenkte på femar Ovitrelle er standard dose, evt settes noen klikk i etterkant av EL som støtte
Kjente også eggløsning veldig godt. Vet ikke om det kommer av letrozol eller ovitrelle, eller begge Tar det som et godt tegn! Krysser fingrene for ossCD 14 og el i dag/ i går (se el test)..
forsøkt å ringe gyn i nesten en uke for å få eggløsningssprøyte, men fremdeles ikke fått svar (resepsjonisten har lagt igjen 2 beskjeder)..
Sykt kjedelig, men da får vi bare prøve på egenhånd
Hadde noen skikkelig stikkinger nederst i magen i går, litt kraftige murringer (måtte sitte litt fremoverbøyd / i fosterStilling), sånn hadde jeg ikke siSt pp - noen fler som har opplevd lignende?
Ble kvalm og uvel, men fikk lagt inn aksjer på slutten av kvelden
Kjente også eggløsning veldig godt. Vet ikke om det kommer av letrozol eller ovitrelle, eller begge Tar det som et godt tegn! Krysser fingrene for oss
Ja krysser fingrene for oss, og at nå er det vår turKjente også eggløsning veldig godt. Vet ikke om det kommer av letrozol eller ovitrelle, eller begge Tar det som et godt tegn! Krysser fingrene for oss
Akkurat samme som meg! Er på min første runde, venter i spenning på å teste Når begynte du å teste? Vet du hvor lenge ovitrelle hang igjen?Så kjekt med en slik tråd som er ny. Har lest litt på forum om erfaringer fra andre som har prøvd dette , men kjekt å kunne stå i det sammen med noen Har prøvd letrozol nå i en syklus også med ovitrelle, Men lyktes ikke på første forsøk. Nå er jeg på andre runde cd 5. Tar dobbeldose denne runden fra cd 3-7 , så setter jeg ovitrelle da jeg får positiv eggløsningstest. Så blir spennende å se om det går
Akkurat samme som meg! Er på min første runde, venter i spenning på å teste Når begynte du å teste? Vet du hvor lenge ovitrelle hang igjen?
Okei, skjønner! Er 8 dpo i dag. Kjenner jeg gruer meg til å teste, orker ikke at den skal være negativÅhh det skjønner jeg. Hadde en del graviditetstester liggende , så jeg begynte vel på dpo 7 for å se når den forsvant ut av kroppen. Og graviditetstesten var helt hvit på doo 9/10 hos meg. Så tenker ihvertfall at hvis du får positiv test dpo 11/12 så er du gravid
Hvilken dag er du på nå ?
Okei, skjønner! Er 8 dpo i dag. Kjenner jeg gruer meg til å teste, orker ikke at den skal være negativ
Det beste er sikkert å vente lengst mulig, hvis man klarer ja Fikk beskjed om å vente til det har gått 14 dager etter ovitrelle. Gyn sa det ikke var sikkert jeg kom til å få mensen siden jeg har pcos, så det blir spennende å se. Har hatt litt merkelige murringer/stikninger periodevis, samt ømme brystvorter og en del utflod. Men det kan jo liksågodt skyldes ovitrelle Hvordan hadde du det sist dpo? Håper det funker for deg på den runden herMen da er du på testdagen snart ! , eller vente om mensen ikke kommer. Jeg skal ihvertfall ikke teste tidlig denne gangen. Denne gangen skal jeg prøve å slappe av med det og vente til 12-14ish, hvis mensen ikke kommer. Om jeg klarer blir en annen sak. Kjenner du noen symptomer på at det kanskje har gått denne gangen ?
Det beste er sikkert å vente lengst mulig, hvis man klarer ja Fikk beskjed om å vente til det har gått 14 dager etter ovitrelle. Gyn sa det ikke var sikkert jeg kom til å få mensen siden jeg har pcos, så det blir spennende å se. Har hatt litt merkelige murringer/stikninger periodevis, samt ømme brystvorter og en del utflod. Men det kan jo liksågodt skyldes ovitrelle Hvordan hadde du det sist dpo? Håper det funker for deg på den runden her