P
Prøveren 2020
Guest
Åh, så kjedelig... Men skjønner han godt! Er nok ikke lett når de vet hva som står på spillHøres ut som en fin løsning at han ikke vet nøyaktig hvilke dager el er. Er veldig spent på dette selv. Håper det ordner seg
![]()
Takk for støtte <3 Det håper vi også
Høres ut som en fin løsning at han ikke vet nøyaktig hvilke dager el er. Er veldig spent på dette selv. Håper det ordner seg
Det er lett å bli oppslukt i det en føler selv og ha øynene på målet, at det er lett å glemme at man er to og at det også er en påkjenning for partner. Kjenner på dette selv iblant
Spør fordi jeg selv er på første dose (dobbel) letrozol. Er på CD10, men ingen tegn på el enda. Takk for svar
Er du i dpo-land nå? Krysser fingrene for deg.
tusen takk
Jeg har vært hos gyn i dag (CD10). Hun så ett egg som er dominant og mest sannsynlig vil jeg få el om ikke så altfor mange dager. Første runde med dobbel letrozol har dermed hatt god effekt for meg så langt
Spurte gyn om el-testing, men hun sa at det ikke var nødvendig for min del denne runden.
Så glad for at der skjer ting med oss begge to, det er et skritt i riktig retning iallefall