Hei igjen
Da satte jeg ovitrelle i går og hadde samleie i går og i dag morges.. Dessverre, som om det ikke skulle vært nok «problemer», har mannen ved begge disse tilfellene av samleie ikke klart å få utløsning.
Vi har en god og åpen dialog, og jeg tror at mannen min får litt "presentasjonsangst", når han vet at det er nå det gjelder! Huff.. Jeg får jo veldig vondt av han, har vært så fokusert på meg selv og mine vondter at jeg glemmer at hele prøvegreia med hormontabletter og en humørsyk dame sikkert ikke er lett for han heller... Han blir kjempe frustrert når han "plutselig ikke fungerer" som han sier..
Til neste prøveperiode har vi derfor bestemt oss for at jeg ikke sier ifra når jeg har eggløsning/ setter sprøyta
Så håper vi at det kan gå da.
Men over til spørsmålet mitt, er det andre som kjenner på denne erfaringen og har noen tips?
Mannen min sier han føler han er like ved utløsning men så klarer han det liksom ikke, den siste "kneika"
Beklager hvis dette blir veldig detaljert og rart formulert spørsmål, men ikke vært oppe i lignende situasjon! Synd vi plutselig skulle få enda en ting tenke på...