Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca. likt vi da Har tenkt på det samme. Blir veldig dyrt hvis jeg må holde på sånn her lenge... Men om resultatet blir baby, så blir det verdt hver eneste krone! Håperhåperhåper vi alle får en spire fort som fyÅåh så spennende! Går å venter på blødning jeg også. Tok siste pille provera på mandag så håper det kommer snart Skal ringe gynekolog for å høre om jeg bare kan starte på dobbeldose letrozol selv, eller om jeg mååå inn på undersøkelse igjen først... Blir så dyrt å holde på sånn hver måned
Lykke til
Blir spennende framover for flere av oss skjønner jeg! Har ikke prøvd offentlig gyn enda, er såpass ny i gamet at jeg ikke har sjekket ut mulighetene der. Føler meg så langt godt ivaretatt hos privat, så er spent på veien videre hvis det blir en lang prosessHei dereTS her!
Ville bare komme med en liten oppdatering samt høre om andre har noen råd/tips eller gått gjennom lignende. Siden sist har jeg gått til spesialist for fertilitet, Medicus i Stavanger. Får fantastisk oppfølging der! Har blitt utredet for pco, har lavt stoffskifte og mangler D-vitamin. Har denne prøveperioden startet opp med letrozol, metformin og tilskudd av D-vitamin.
Jeg var først inne på syklusdag 1. I dag var jeg tilbake på syklusdag 12, da har jeg en folikkel som har modnet og er på strl 11 mm. Jeg håper den vokser mer (skal til ny sjekk allerede på mandag). Vokser den til minimum 17 mm skal jeg sette ovitrelle sprøyte Jeg føler meg så ivaretatt, godt utredet! En liten anbefaling til dere som føler dere ikke «kommer noen vei».. De ansatte på Medicus er fantastiske og jeg føler meg veldig ivaretatt. Synd det er så stor forskjell på privat og off. gynekolog oppfølging (min mening).
Så lurer jeg på om andre av dere har gått gjennom det samme/ hatt samme problematikk
Hei dereTS her!
Ville bare komme med en liten oppdatering samt høre om andre har noen råd/tips eller gått gjennom lignende. Siden sist har jeg gått til spesialist for fertilitet, Medicus i Stavanger. Får fantastisk oppfølging der! Har blitt utredet for pco, har lavt stoffskifte og mangler D-vitamin. Har denne prøveperioden startet opp med letrozol, metformin og tilskudd av D-vitamin.
Jeg var først inne på syklusdag 1. I dag var jeg tilbake på syklusdag 12, da har jeg en folikkel som har modnet og er på strl 11 mm. Jeg håper den vokser mer (skal til ny sjekk allerede på mandag). Vokser den til minimum 17 mm skal jeg sette ovitrelle sprøyte Jeg føler meg så ivaretatt, godt utredet! En liten anbefaling til dere som føler dere ikke «kommer noen vei».. De ansatte på Medicus er fantastiske og jeg føler meg veldig ivaretatt. Synd det er så stor forskjell på privat og off. gynekolog oppfølging (min mening).
Så lurer jeg på om andre av dere har gått gjennom det samme/ hatt samme problematikk
Blir spennende framover for flere av oss skjønner jeg! Har ikke prøvd offentlig gyn enda, er såpass ny i gamet at jeg ikke har sjekket ut mulighetene der. Føler meg så langt godt ivaretatt hos privat, så er spent på veien videre hvis det blir en lang prosess
Har du eggløsning av deg selv?
Jeg har pco (ikke pcos) og har eggløsning av meg selv, men ofte relativt lange sykluser (32-38 dager). Har 28-30 dager med letrozol, så har brukt det nå for å slippe så lange sykluser.
Oppdatering fra meg: 9 dpo etter første kur med femar - fremdeles negativ g-test. Krysser fingre og tær for at jeg kan dele litt mer positiv erfaring senere i syklusen
Tusen takk <3jeg krysser fingrene for deg!! Fortsatt håp så lenge mens ikke har kommet
Spennende! Håper for deg Har du fått positive eltester eller vært hos gyn å fått bekreftet at du har hatt el?Oppdatering fra meg: 9 dpo etter første kur med femar - fremdeles negativ g-test. Krysser fingre og tær for at jeg kan dele litt mer positiv erfaring senere i syklusen
Tusen takk for det 11 dpo i dag, fremdeles blendaSpennende! Håper for deg Har du fått positive eltester eller vært hos gyn å fått bekreftet at du har hatt el?
Tusen takk for det 11 dpo i dag, fremdeles blenda
Var hos gyn CD 13, viste en follikkel på 21 mm - så jeg antar at eggløsning skal skje som normalt da? Tatt blodprøver i desember under syklusen også, de var ok. Gubben har tatt sædprøve, alt er bra.
Får håpe at testen i morgen viser to streker, men jeg har mine tvil nå
Ååå? Dette var ikke jeg klar over? Kanskje jeg burde høre om det neste syklus?I utgangspunktet, ja - men det er ikke alltid det skjer EL allikevel. Jeg pleier å be om (og får alltid) sette Ovitrelle for å garantere EL. Lykke til
Ååå? Dette var ikke jeg klar over? Kanskje jeg burde høre om det neste syklus?