«Godt» å høre at jeg ikke er alene, får krysse fingrene for at det ordner seg for oss begge Jeg skal ta to tabletter med letrozol hver morgen, er det enkel eller dobbel dose?
dobbel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
«Godt» å høre at jeg ikke er alene, får krysse fingrene for at det ordner seg for oss begge Jeg skal ta to tabletter med letrozol hver morgen, er det enkel eller dobbel dose?
Jeg har fått 2,5 mg. Fremdeles dobbel dose? Mente jeg leste et sted at noen hadde tabletter på 5 mg. Føler meg helt grønn på det herdobbel
Jeg har fått 2,5 mg. Fremdeles dobbel dose? Mente jeg leste et sted at noen hadde tabletter på 5 mg. Føler meg helt grønn på det her
Takk for svar!Tar du en tablett på 2,5 mg daglig er det enkel og 2x2,5 mg eller da 5 mg er dobbel
Hei,
Et det noen som fått letrozol for å forsterke eggløsning? Har regelmessig mens og el men prøvd i over 1 år. Gyn ville vi skulle teste med hormoner for å forsterke el..
Hei,
Et det noen som fått letrozol for å forsterke eggløsning? Har regelmessig mens og el men prøvd i over 1 år. Gyn ville vi skulle teste med hormoner for å forsterke el..
Spennende! Du må oppdatere underveis Har du forhørt deg med lege/gyn eller er det «egenstudie»?
Spennende! Du må oppdatere underveis Har du forhørt deg med lege/gyn eller er det «egenstudie»?
Er såå spent på om 5 mg i 5 dager funker på meg. Nå venter jeg bare på blødning
Skjønner! Bruker du å teste/tempe etter el? Går fram og tilbake på om jeg skal bestille tester eller ikke, klarer ikke bestemme meg Har hørt at eltester ikke er optimalt når man har pcos...?Egenstudie Gått på det så mange runder nå at jeg bare fikser selv
Skjønner! Bruker du å teste/tempe etter el? Går fram og tilbake på om jeg skal bestille tester eller ikke, klarer ikke bestemme meg Har hørt at eltester ikke er optimalt når man har pcos...?
Hei,
Forskjellige meninger her... leste litt rundt dette.
Gynekologen sa til meg at det kan prøves i noen mnd, for å få EL tidligere (jeg hadde sykluser på 33-34 dager) og for å treffe litt bedre, rett og slett. Men hun sa også at det er bortkastet tid å prøve lenge hvis man har regelmessig syklus og egen EL. Det var også "obligatorisk" med sædprøve før hormonbehandlingen.
Mye uenighet blant gynekologer i Norge ja. I USA gies det ofte for å forsterke EL, både korte og langvarige kurer:
Vis vedlegget 347654
Hos de som har EL ser man gjerne at eggene vokser bedre (ergo blir bedre "kvalitet" og modnet) med femar
Spennende med langvarige kurer!
Fikk inntrykk at eggkvaliteten er også et kontroversiellt tema... Mye uenighet i feltet, ja
Jepp Hadde regelmessig mens (antar ok eggløsning), men gynekologen satte meg på Letrozol for å «booste» eggløsning. Han sa at det skader ikke å prøve og så har vi prøvd det før vi evt går videre med undersøkelser av meg. Mannen tok sædprøve samtidig som var bra. Klaffet på fjerde forsøk med enkel dose mener jeg å huske og nå sover det en mini på 6 mnd i andre etasjeHei,
Blødning kom i dag. Starter dermed på dobbel dose Letrozol på fredag, og har fått time til gyn på CD10. Dette blir spennende