Letrozol/femar 2020-2021

Bahh.. Dobbelkur også ? Hvordan gjør du det med neste runde ? Jeg er kommet til cd 10 og begynt eggløsningtestingen. Sist gang fikk jeg positiv test på cd 15 , så får håpe det er snart :)
Dobbel ja. Skal se om jeg får mensen av meg selv, hvis ikke blir det primolut igjen +ny runde med letrozol.. Så bare håper jeg fortsetter å ha god effekt av det, og at spiren sitter snart. Føler vi har en tidsfrist på å få det til, da gyn sa det var vanlig å prøve 4-6 sykluser før man evt. tar steget videre til prøverør.

Lykke til! Blir spennende å følge med:love2

Ser ut som mensen har kommet for fult nå og da har jeg noen spørsmål. Skal starte opp på letrezol i morgen, men lurer på om dere fikk noe info om når på dagen den skal tas og om tabletten skal tas sammen med mat?
Kontoret til gyn. har vinterferie, så får ikke ringt å spurt der :)

Ser ut som mensen har kommet for fult nå og da har jeg noen spørsmål. Skal starte opp på letrezol i morgen, men lurer på om dere fikk noe info om når på dagen den skal tas og om tabletten skal tas sammen med mat?

Det spiller ingen rolle når på døgnet du tar den og den må ikke tas med mat. Jeg tar mine på kvelden fordi de gir meg hodepiner. Hjelper litt å ta dem på kvelden for min del :)

hvilken runde er du på ? Får håpe det blir positive tester etterhvert , men så ufattelig nedtur hver gang å få de negative testene. Men det må bare gå tilslutt.

10. runde nå...

Jeg fikk beskjed om å ta på morgenen, men ser flere velger å ta på kvelden pga bivirkninger. Så tror ikke det har noe å si:) Trenger ikke ta med mat, men siden jeg tok på morgenen sørget jeg for å ha noe i magen før eller rett etter jeg tok tablettene. Mest fordi jeg var redd for å bli kvalm, men det ble jeg heldigvis ikke:angelic:

Er det noen som har opplevd skyggestreker på make sure sine tester? De med vanlig styrke? Tok én nå som jeg er veldig usikker på. Samboer ser ingenting...

Få se:angelic: Har ikke testet det merket.

Har dessverre veldig dårlig kamera på mobilen så får ikke et bra bilde... Men den borte nesten igjen nå, så da er den iallefall negativ o_O Tror ikke jeg får til å legge ut bilde her heller :happy090 Tar en test til i morgen tidlig for sikkerhetskyld

Har dessverre veldig dårlig kamera på mobilen så får ikke et bra bilde... Men den borte nesten igjen nå, så da er den iallefall negativ o_O Tror ikke jeg får til å legge ut bilde her heller :happy090 Tar en test til i morgen tidlig for sikkerhetskyld
Ta ny i morgen! Hvor mange dpo er du?:happy:

Ta ny i morgen! Hvor mange dpo er du?:happy:

Jeg vet egentlig ikke helt. Har en mistanke om at jeg ikke har hatt EL denne mnd. Skal i teorien være 13 dpo i dag. Sånn sett så skulle vel testene vært positive hvis det hadde vært noe :sorry: Har testa siden jeg har hatt litt ubehag i livmora de siste dagene.o_O

Jeg har fått mensen i dag, litt blanda følelser. Har vært ganske nedfor pga negativ test, og føler at livet er veldig urettferdig selv om det bare er første PP med letrozol og ovitrelle..:( Samboer jobber turnus og blir borte i to uker fra neste uke, derfor er det ikke vits for meg å ta letrozol nå. Snakket med fertilitetssenteret og de sa jeg måtte vente 28-30 dager (altså en syklus) før jeg kan begynne på primolut for å fremprovosere ny blødning. Det betyr at eggløsning vil finne sted noen dager etter samboer reiser på jobb neste gang også:depressed: Lang historie kort: vi får ikke prøvd igjen før mai. Jeg er så frustrert og lei meg:sorry:.....

Jeg vet egentlig ikke helt. Har en mistanke om at jeg ikke har hatt EL denne mnd. Skal i teorien være 13 dpo i dag. Sånn sett så skulle vel testene vært positive hvis det hadde vært noe :sorry: Har testa siden jeg har hatt litt ubehag i livmora de siste dagene.o_O
Spennende:angelic: Krysser fingrene!!

Jeg har fått mensen i dag, litt blanda følelser. Har vært ganske nedfor pga negativ test, og føler at livet er veldig urettferdig selv om det bare er første PP med letrozol og ovitrelle..:( Samboer jobber turnus og blir borte i to uker fra neste uke, derfor er det ikke vits for meg å ta letrozol nå. Snakket med fertilitetssenteret og de sa jeg måtte vente 28-30 dager (altså en syklus) før jeg kan begynne på primolut for å fremprovosere ny blødning. Det betyr at eggløsning vil finne sted noen dager etter samboer reiser på jobb neste gang også:depressed: Lang historie kort: vi får ikke prøvd igjen før mai. Jeg er så frustrert og lei meg:sorry:.....

huff, kjenner frustrasjonen din :( det eneste «positive» jeg klamrer meg fast til, er at jeg slipper å få barn sent på året (misforstå meg rett, jeg vil heller bli gravid altså :P ) - prøve å finne noe positivt midt oppi alm elendigheten :( sender deg masse varme tanker og klemmer, håper det klaffer i mai. Vi tar ivf i april - ikke at jeg har trua på det heller :P

huff, kjenner frustrasjonen din :( det eneste «positive» jeg klamrer meg fast til, er at jeg slipper å få barn sent på året (misforstå meg rett, jeg vil heller bli gravid altså :p ) - prøve å finne noe positivt midt oppi alm elendigheten :( sender deg masse varme tanker og klemmer, håper det klaffer i mai. Vi tar ivf i april - ikke at jeg har trua på det heller :p
Har tenkt den tanken selv, så får håpe vi får oss et tidlig 2022 barn begge to:Heartred Og jeg som er student får i det minste fullført høstsemesteret, om jeg leter godt for å finne det eneste positive:banghead: Lykke til med ivf, måtte spiren sitte!:angelic: God klem tilbake

Har tenkt den tanken selv, så får håpe vi får oss et tidlig 2022 barn begge to:Heartred Og jeg som er student får i det minste fullført høstsemesteret, om jeg leter godt for å finne det eneste positive:banghead: Lykke til med ivf, måtte spiren sitte!:angelic: God klem tilbake
Vi får krysse fingre og tær, alt skal jo skje for en grunn :P :D masse masse lykke til, håper jeg kan følge deg videre her inne :)

Runde 4 med Letrozol, 2. runde med trippel kur og Ovitrelle. 6dpo i dag. Absolutt ingen symptomer, har en dårlig følelse for denne pp’en også.

Back
Topp