Noen som har prøvd clomid? Første runde nå.. 4dpo og mensmurringer
Jeg fikk ikke eggløsning dessverre
Lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har prøvd clomid? Første runde nå.. 4dpo og mensmurringer
Skjønner! TakkFår du EL er ikke høyere dose nødvendigvis noe poeng. Noen studier er gjort på høydose (2 tabletter over 10 dager eller 4-5 tabletter daglig i 5 dager), men det er mer ved veldig dårlig kvalitet eller problemer med å oppnå EL.
Jeg får ikke EL på verken dobbel eller trippel, må ha enten lang stimulering (10 dager) eller høy dose.
Ja, det er normalt. Kroppen tilpasser seg dessverre... Jeg tok en pause og høyere dose, da kom eggløsning.
Samme her lykke tilSyklusdag 3 og første dag med dobbel dose letrozol, runde 2. Tvitvi!
Blir spennende å følge med Lykke til!Samme her lykke til
Det var på venstresiden denne gangen også. Jeg trodde det var vanlig at det veksler mellom høyre og venstre annenhver gangOg plutselig var det syklusdag 12 Har vært hos gyn i dag. Fant en dominant folikkel, men den har vokst senere denne syklusen enn forrige. Skal derfor tilbake på mandag, og da får jeg ovitrelle dersom den er stor nok
Og plutselig var det syklusdag 12 Har vært hos gyn i dag. Fant en dominant folikkel, men den har vokst senere denne syklusen enn forrige. Skal derfor tilbake på mandag, og da får jeg ovitrelle dersom den er stor nok
Dobbel dose, ja! Hva med deg? Har du vært hos gyn i dag og, eller er det første gang denne syklusen på mandag?Cd 10 her og skal inn til kontroll på mandag! Krysser fingra for deg men du gikk på dobbel dose nå? eller husker jeg feil.
Dobbel dose, ja! Hva med deg? Har du vært hos gyn i dag og, eller er det første gang denne syklusen på mandag?
Rart hvor forskjellig de er, disse gynekologene. Men de har vel kontroll Spennende! Håper de vokser godt hos oss begge i helga. Når hadde du el sist syklus?Heldig! Bare enkel her, for det var ikke vits med dobbel før vi fikk kontroll på eggene, mente gyn.. Nei, forrige syklus var jeg inne på cd11 (siden cd12 var en lørdag), men da hadde ikke eggene utvikla seg noe særlig, så da blir første kontroll denne syklusen på mandag, på cd 14 Siden Cd12 er en lørdag denne syklusen også
Hei. er på min første runde letrozol nå, så vet ikke helt med den. Sist runde tok vi bare Ovitrelle, da gikk jeg bra 27 dager til bare 24 dager, så litt motsatt effekt enn jeg ønsket. Spent på denne runda med både Letrozol ovitrelle.Heisann! Har dere erfaring med at Letrozol roter til syklus? Har egentlig veldig stabil syklus på 28 dager. Får Letrozol for å booste eggløsningen (som det ikke er noe i veien med). Men da jeg tok det nå første runde kom tr på dag 32. Samtidig som det spottet en del dagen før (noe som aldri har skjedd før). Fikk beskjed jeg kunne bruke det noen sykluser fremover, men tror jeg dropper det
Jeg fikk mensen nøyaktig 14 dager etter eggløsning, så for meg har det så langt ikke klusset til syklus Fikk dog vonde mensensmerter, har aldri opplevd det så ille førHeisann! Har dere erfaring med at Letrozol roter til syklus? Har egentlig veldig stabil syklus på 28 dager. Får Letrozol for å booste eggløsningen (som det ikke er noe i veien med). Men da jeg tok det nå første runde kom tr på dag 32. Samtidig som det spottet en del dagen før (noe som aldri har skjedd før). Fikk beskjed jeg kunne bruke det noen sykluser fremover, men tror jeg dropper det
Den klusset ikke til min syklus i allefall, men aner ikke noe om det er normalt / eller ikkeHeisann! Har dere erfaring med at Letrozol roter til syklus? Har egentlig veldig stabil syklus på 28 dager. Får Letrozol for å booste eggløsningen (som det ikke er noe i veien med). Men da jeg tok det nå første runde kom tr på dag 32. Samtidig som det spottet en del dagen før (noe som aldri har skjedd før). Fikk beskjed jeg kunne bruke det noen sykluser fremover, men tror jeg dropper det