Letrozol/femar 2020-2021

Hei:)
Jeg har i denne pp tatt letrozol og ovitrellesprøyte på cd 13, det var på torsdag.
Fikk kjempeutslag på positiv eltest på fredag.
Greia er at jeg har fortsatt potitiv eltest på det som skal være dpo 4.
Flere med den erfaringen etter Ovitrelle? :rolleyes:
Ovitrelle propper deg full av hCG, så du kan ikke stole på verken eggløsningstest eller graviditetstest etter du har tatt den. Etter 10 dager vil sprøyten være ute av systemet :)

Starter opp med ny runde enkel dose letrozol i morgen. Frister så å ta dobbel, men redd gyn. vil se det på kontroll eller at det klusser til noe.
Er jo inne til kontroll hver syklus for å sjekke hvordan folikkene ser ut :)
Visste at det ikke ble noe baby denne perioden pga samboers arbeid.
Håper det klaffer snart for oss i denne gruppa! Tenkt at noe så naturlig og det som skal virke så lett er såå krevende. Synes det er godt å ha denne gruppen! Snakkes så lite om de som sliter med å få barn, synes jeg. Så godt å ha dere å støtte seg litt på, at man faktisk er flere i samme situasjon :Heartred

Starter opp med ny runde enkel dose letrozol i morgen. Frister så å ta dobbel, men redd gyn. vil se det på kontroll eller at det klusser til noe.
Er jo inne til kontroll hver syklus for å sjekke hvordan folikkene ser ut :)
Visste at det ikke ble noe baby denne perioden pga samboers arbeid.
Håper det klaffer snart for oss i denne gruppa! Tenkt at noe så naturlig og det som skal virke så lett er såå krevende. Synes det er godt å ha denne gruppen! Snakkes så lite om de som sliter med å få barn, synes jeg. Så godt å ha dere å støtte seg litt på, at man faktisk er flere i samme situasjon :Heartred
Tror ikke det vises på ul om du har tatt enkel eller dobbel dose, men skjønner at du ikke vil gjøre noe annet enn det gyn sier:nailbiting: Helt enig med deg! Ufrivillig barnløshet snakkes alt for lite om, og det virker som om alle rundt meg får det til på første forsøk. Veldig godt å kunne støtte hverandre litt her inne:Heartred Håper det blir maaaange letrozolbarn i 2022:angelic:

Tror ikke det vises på ul om du har tatt enkel eller dobbel dose, men skjønner at du ikke vil gjøre noe annet enn det gyn sier:nailbiting: Helt enig med deg! Ufrivillig barnløshet snakkes alt for lite om, og det virker som om alle rundt meg får det til på første forsøk. Veldig godt å kunne støtte hverandre litt her inne:Heartred Håper det blir maaaange letrozolbarn i 2022:angelic:

Nei, gjør sikkert ikke det, men får vel bare høre på gyn :hilarious:
Ja, samme her! Både familie og venninner. Poff, så er de gravide liksom.. Ja, der håper jeg også! :Heartred De barna er høyt ønsket i alle fall :wav

Ovitrelle propper deg full av hCG, så du kan ikke stole på verken eggløsningstest eller graviditetstest etter du har tatt den. Etter 10 dager vil sprøyten være ute av systemet :)
Ja, det virker sånn. Var klar over det med graviditetstest, men ikke el test. Ser jo det at enda på CD19 og 5 dpo er det knallpositiv eltest. Får bare regne med at Ovitrellen virket innen 36 timer og telle dpo etter det :rolleyes:

Ja håper virkelig vi alle får det til snart hvilken runde er du på nå ?

Håper det går fint for dere begge på 3 runde.
håper alle får en spire å at det går fint for alle:) Alle gode ting er 4 for min del ‍♀️

Vært hos gyn i dag (cd12). Har gått tregt med utviklingen denne gangen og, så skal tilbake på tirsdag for å se om noe har skjedd da:depressed:...

Åååh hva sier hun om øking av dosen ? Eller eventuelt ivf ?
Gikk tregt sist gang og, da var hun overrasket over at egget hadde sluppet når jeg var på kontrolltime (cd15). Er privat nå, men har blitt henvist til offentlig og har første time der i slutten av mai. Gyn sa det mest sannsynlig blir ivf dersom det ikke går denne gangen, så er spent på om offentlig har samme tanken -men regner egentlig med det...o_O Rekker sikkert ikke en eventuell oppstart før de tar sommerferie:hungover:

Åååh hva sier hun om øking av dosen ? Eller eventuelt ivf ?
Når det gjelder trippel dose, mente hun sist gang at det ikke var nødvendig siden jeg har fått el av dobbel. Men tror jeg må spørre på nytt dersom det blir ny runde! Hvordan er det med deg og behandling? Vurderer dere ivf?

Gikk tregt sist gang og, da var hun overrasket over at egget hadde sluppet når jeg var på kontrolltime (cd15). Er privat nå, men har blitt henvist til offentlig og har første time der i slutten av mai. Gyn sa det mest sannsynlig blir ivf dersom det ikke går denne gangen, så er spent på om offentlig har samme tanken -men regner egentlig med det...o_O Rekker sikkert ikke en eventuell oppstart før de tar sommerferie:hungover:

Spørs selvfølgelig hvilken klinikk du er henvist til, men du bør nok belage deg på oppstart først langt utpå høsten dessverre...

Når det gjelder trippel dose, mente hun sist gang at det ikke var nødvendig siden jeg har fått el av dobbel. Men tror jeg må spørre på nytt dersom det blir ny runde! Hvordan er det med deg og behandling? Vurderer dere ivf?

Vi tenker å høre hvordan det er med ivf når vi er ferdig med de to siste brettene. Vet jo at det fungerer siden jeg var gravid i 149 dager. Første runde på tablettene på dobbel dose.
Vi tenker prøver en runde til før vi hører litt hva vi skal gå fremmover.
Går privat vi også

Back
Topp