Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg satte første sprøyta cd16, så startet ganske sent i syklus Veldig spent på om det vil ha noen effekt... Ovitrelle har jeg også satt én gang tidligere, håper jeg kommer dit denne syklusenJeg satte sprøyte i tre dager etter jeg var ferdig på Letrozol.
Vil tro at begge sprøytene har samme bruksområde begge brukes for å stimulere eggløsning/follikler.
Har forresten satt Ovitrelle mange ganger ( vært innenfor IVF siden 2019), det er ingen problem så lenge du leser bruksanvisning man blir rimelig stinn og oppblåst etter den da.
Jeg satte første sprøyta cd16, så startet ganske sent i syklus Veldig spent på om det vil ha noen effekt... Ovitrelle har jeg også satt én gang tidligere, håper jeg kommer dit denne syklusen
Åh, hadde jo vært helt nydelig Håper bare det skjer noe i dagene fremover... Samboer må sette på meg, jeg har ikke sjans selv Satt du ovitrelle selv i dag?
Vil tro gyn foreslår å avbryte dersom det ikke har skjedd noe til onsdag. Hun snakket om det i går også, men bestemte seg for å gi det en sjanseHmmm. Jeg hadde en syklus mai/juni 2017 hvor jeg brukte femar og så menopur pga manglende utvikling. Etter 20ish dager på sprøyter og ingen utvikling avbrøt vi. Så er oftest best å bare restarte kroppen hvis ingenting skjer over lengre tid.
Hehe, du er flink da!! Vanskelig å overtale hodet til å stikke seg selv Ikke sikkert du kommer til å merke noe, men du får nok eggløsning selv omMåtte sette selv ja.. Var lettere hysterisk men det gikk til slutt Merker ingenting av sprøyta enda
Sender deg en klem Du er ikke alene om disse tankene!Ligger an til å bli en lang syklus dette, ikke fått positiv test enda, 11 dager etter endt kur. Har fått positiv test omtrent på denne tiden de to andre syklusene.. Er litt lei alt nå
15 dpo og ikke noe mens. Negativ digital i går midt på dagen.
Masse lykke til Vi prøver også på nr 2 og når man har et bevis på at man har klart det før så er det ekstra vanskelig å gi opp håpet og desto større nedtur når det ikke går.Sniker meg med i tråden deres Starter på første syklus med Letrozol 5mg i kveld, og er superspent! Dette er pp 10 på oss (men 2 år uten prevensjon). Har en fireåring som satt på PP4, så har vært tungt at vi har brukt lengre tid denne gang. Vi har blitt utredet begge to, og ikke fått noen annen diagnose en uforklarlig sekundær infertil. Jeg er 36, så kjenner litt på denne klokken som visstnok tikker…
Har fått letrozol for å gi EL en boost, og håper virkelig det hjelper. Planen vår er å teste ut i tre sykluser, og om det ikke klaffer får vi henvisning til IVF. I ventetiden kan vi forsøke ytterligere 3 sykluser. Ser at flere får kontroller underveis og ovitrelle, og min gyn nevnte ikke noe om dette. Er det noe jeg burde be om? Selv om jeg har EL av meg selv?
Blir spennende å følge dere fremover! Håper det er vår tur snart
Masse lykke til Vi prøver også på nr 2 og når man har et bevis på at man har klart det før så er det ekstra vanskelig å gi opp håpet og desto større nedtur når det ikke går.
Min gyn sa akkurat det samme og jeg har heller ikke fått tilbud om kontroller underveis. Men nå er det jo langt å reise til gyn her for meg. Men er like vanlig å ikke sjekkes også tror jeg, spesielt når vi har EL selv og ikke overflod med egg så det er fare for overstimulering
Er på tredje runde nå, hadde enkel på første og dobbel på de to siste nå. Prøvd i to år på nr 2 og prøvde også lenge på nr 1 så det er litt slitsomtTakk Har du prøvd letrozol lenge?
Kjenner meg veldig igjen i det. Her var mannen brems en god stund, siden «vi ble gravide så fort første gang» i følge han. Jeg er takknemlig for at vi tilsynelatende ikke har utfordringer, men likevel er det sårt at det ennå ikke har skjedd noe. Misforstå meg rett, jeg vet at 10 måneder ikke er unormalt, og at mange har prøvd lengre enn det, men var sikker på at nr 2 skulle sitte på lik tid, om ikke kortere.. Men, nå føles det i hvertfall ut som vi gjør noe aktivt for å hjelpe på, og det gjør det litt lettere psykisk også.
Fint å vite at flere får letrozol uten kontroller. Det er betryggende med flere i samme situasjon. Jeg stoler godt på gyn, altså, men likevel fint å vite
Er på tredje runde nå, hadde enkel på første og dobbel på de to siste nå. Prøvd i to år på nr 2 og prøvde også lenge på nr 1 så det er litt slitsomt
Skal vel egentlig bli henvist videre til prøverør etter denne runden her, men har tidligere 3 prøverørsforsøk bak oss uten hell så vi er litt usikre på om vi orker det igjen. Hun vi har satt plutselig naturlig
Har lest mye bra om letrozol og mange som har blitt gravide så håper spiren sitter lett for dere
Sender mange gode tanker tilbake! Skjønner dere har en lang vei bak dere. IVF er en tung prosess (vil jeg tro), så skjønner godt at du er usikker. At førstemann kom «naturlig» gir jo håp da. Og kanskje er det dobbel dose som skal til? Sånn sett er det greit å bli satt på den med en gang, for min del. Det gir håp
Håper EL er rett rundt hjørnet for deg! Jeg er kun på cd 3, så har litt tid foran meg…
Velkommen inn hit å masse lykke til
Er på runde 4 nå. Vi har valgt ekstra oppfølging pga aborten i oktober. Vi prøve ikke så lenge med han vi har på 4. Så kjenner meg veldig igjen det du sier.