Letrozol/femar 2020-2021

Uff, så leit med bivirkninger! Hvis det blir en ny syklus på deg med letrozol, kan du prøve å ta dem på kvelden. Jeg fikk nesten ingen bivirkninger, så mulig jeg var heldig, men gyn anbefalte å ta dem på kvelden for å sove igjennom eventuelle bivirkninger :rolleyes:

Ja det var kanskje en idé. Kan prøve det neste syklus..( om det ikke blir full klaff da)

Cd13 her og ingen utslag på EL-tester, så tyder på at el er forsinket. Ikke noe stigning en gang :oops: Har de siste tre syklusene hatt peak på CD 13… MEN, jeg kjenner på kroppen at det er noe på gang. Skikkelig øm, på begge eggstokker :bored: Vi er jo alle forskjellige, men siden dette er min første runde på letrozol; Har dere erfart sterkere symptomer på EL/modning enn normalt? Jeg har EL av meg selv, så får ikke tilbud om ultralyd… Og til dere som tester; kom stigningen veldig brått? Jeg har kort LH-topp fra før av, så må virkelig følge med de neste dagene. Trodde nesten testene mine var defekte siden jeg kjenner så ømhet uten utslag på tester. Dette er ikke normalt for meg :sorry:

El ble litt forsinka på letrozol hos meg, cd 17 første pp og cd 16 andre pp. Kjenner eggløsning myye bedre med letrozol! Veldig vondt selve dagen for El, men har vondt i ca en uke før. Usikker på om stigningen kom brått, da jeg bruker monitor:happy:

Tok ny ul i dag (Cd 17) og det var ingen ledende folikkel. Det var jeg veldig forberedt på. Skal tilbake for en ul på mandag for sikkerhetsskyld for å se om en evt eggløsning er sent ute. Mest sannsynlig skjer ikke det og magefølelsen sier 100% at det ikke kommer eggløsning, og at mensen kommer om 10/11 dager. Tiden går så tregt når man venter, men da får jeg bare smøre meg med litt ekstra tålmodighet til mandag for å se hvordan veien videre blir :rolleyes:
Håper for deg!! Men kanskje greit å forberede seg på ny pp:sorry::Heartred

Cd13 her og ingen utslag på EL-tester, så tyder på at el er forsinket. Ikke noe stigning en gang :oops: Har de siste tre syklusene hatt peak på CD 13… MEN, jeg kjenner på kroppen at det er noe på gang. Skikkelig øm, på begge eggstokker :bored: Vi er jo alle forskjellige, men siden dette er min første runde på letrozol; Har dere erfart sterkere symptomer på EL/modning enn normalt? Jeg har EL av meg selv, så får ikke tilbud om ultralyd… Og til dere som tester; kom stigningen veldig brått? Jeg har kort LH-topp fra før av, så må virkelig følge med de neste dagene. Trodde nesten testene mine var defekte siden jeg kjenner så ømhet uten utslag på tester. Dette er ikke normalt for meg :sorry:
Har kjent mye stikkinger i eggstokkene alle rundene med letrozol:) Håper el er rett rundt hjørnet!

El ble litt forsinka på letrozol hos meg, cd 17 første pp og cd 16 andre pp. Kjenner eggløsning myye bedre med letrozol! Veldig vondt selve dagen for El, men har vondt i ca en uke før. Usikker på om stigningen kom brått, da jeg bruker monitor:happy:

Vondt i en uke før? :wideyed: Pleier å kjenne det litt i noen dager, men synes det merkes bedre nå. Får bare fortsette å teste! Gjør ikke sååå mye at den er litt forsinket, for i helga skal mini til bestemor :p Men håper den kommer snart…

Har kjent mye stikkinger i eggstokkene alle rundene med letrozol:) Håper el er rett rundt hjørnet!

Da er det vel normalt vil jeg tro. Så fint å ha dere å spørre! Ingen nære meg som har gått på letrozol eller tilsvarende. Så tusen takk for innspill :Heartpink

Vondt i en uke før? :wideyed: Pleier å kjenne det litt i noen dager, men synes det merkes bedre nå. Får bare fortsette å teste! Gjør ikke sååå mye at den er litt forsinket, for i helga skal mini til bestemor :p Men håper den kommer snart…

Jeg hadde vondt i tja 4 dager før jeg fikk eggløsningsprøyta, så når den hadde kommet av seg selv vet jeg ikke

Håper ikke det blir en neste runde, men hvis det blir det så må jeg prøve å ta de på kvelden, har bestandig tatt de rett etter jeg våkner. Får hodepine, kvalme og rar I hode( mye tanker )

Men nå er det min tur har jeg sagt til eggstokkene mine
5 dager til jeg kan teste er på dag 9 etter sprøyta

Jeg hadde vondt i tja 4 dager før jeg fikk eggløsningsprøyta, så når den hadde kommet av seg selv vet jeg ikke

Nei, sant det. Skal ta opp dette med triggersprøyte over sommeren, men håper jo jeg slipper det :p Ingen stigning på morgenen heller, så håper solkremen har litt tålmodighet i seg også i dag :cool:

Oppdatering: Testene ble desverre svakere og den i dag mer mer eller mindre blenda. Har også hatt en del menskramper de siste to dagene. Tipper tante rød kommer i natt eller i morgen. Var nok bare ovitrelle som hang igjen veldig lenge. Ha har jeg i allefall lært at jeg ikke skal teste før ikm neste pp :(

Oppdatering: Testene ble desverre svakere og den i dag mer mer eller mindre blenda. Har også hatt en del menskramper de siste to dagene. Tipper tante rød kommer i natt eller i morgen. Var nok bare ovitrelle som hang igjen veldig lenge. Ha har jeg i allefall lært at jeg ikke skal teste før ikm neste pp :(
Kjedelig å høre… Håpet er ikke ute før tr kommer!:Heartred

Kjedelig å høre… Håpet er ikke ute før tr kommer!:Heartred

:Heartred Håper du har rett! Ingen mens enda. Har krampene kommer å går. Mye mindre idag enn i går:bored: Anger bittert på at jeg brukte opp siste testen igår.. Den er positiv nå men er jo langt over tidsfrist så det spiller vel ingen rolle:(

Da var jeg ferdig med letrozol I morra og bivirkningene begynner heldigvis å gi seg.. vært noen slitsomme dager. .Men hva gjør man ikke for å få en liten spire i magen... til fredag skal jeg på ul for å se hvordan jeg ligger ann ift eggløsning og om det er noe som har skjedd etter letrozol denne første PP med det.
Prøvd I 2 år med samboeren. Før dette har jeg prøvd 11 år med eksen . Har en datter på 14 år sammen med han..

Så krysser vi alt som krysses kan, bortsett fra beina

Back
Topp