Tusen takkGratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer så mye
Klemmer Lykke til på neste runde!!Detta går nok ikke veien. Testa idag (15dpo) og fikk supersvak typ skygge strek på testene... Mulig dette er sånn kjemisk? Enten det eller så fikk jeg ikke eggløsning av ovitrelle Dette kjenner jeg var litt tøft
Masse lykke til dere andre
Så sterk strek tror jeg ikke kan være ovitrelle! Test igjen imrg ❤Kan det være ovitrelle som enda henger igjen? 11 dager siden jeg satt den, er 10 dpo
Ææh, håper du har rettSå sterk strek tror jeg ikke kan være ovitrelle! Test igjen imrg ❤
Skulle egentlig til Gyn å ta ul i går, men da hun ikke trodde det ville være noe folikkelutvikling denne mnd, ble det heller en rask samtale over telefon. Gyn ga ingen annen begrunnelse enn at en bør ta pause etter noen runder med letrozol, også mente hun at jeg har gode muligheter for å få eggløsning i pause mnd. Jeg er ikke riktig så sikker på det, spesielt ikke etter at eggløsning uteble etter dobbelt dose denne syklusenJeg har ikke fått beskjed om at det må finnes en pause mellom Skjønner du syns det er kjipt! Gyn sa ikke hvorfor?
Okei, så merkelig at det er forskjell så bra! Håper spiren sitter snart for degJeg har heller ikke fått den beskjed. Fikk beskje om at det var opp til oss hvor mye vi orket å holde på med det. Men jeg har hatt effekt vær eneste gang. Bare den lille spiren som ikke vil sitte..
ingen mens enda. Men dag 14 etter sprøyta hvorfor skal det ikke gå. Dette var runde 4 etter sist graviditet. Har 1 runde igjen. Kjenner det tar på alle følelser, og forholdet. Er så mange rundt meg som blir gravid med engang. Har holdt på siden januar nå.
Hvordan går det med deg, har du starter testingen enda? Du er på dpo 10 i dag om jeg husker riktig?Har ikke testet enda, nei. Tenker å holde meg så lenge som mulig, iallfall til 10-11 dpo
Koselig at du spør Tok første i dag 10 dpo, hvis du blar pittelitt opp så finner du innlegget der Tør ikke slippe jubelen løs heelt enda, siden jeg vet mange får positiv test over 10 dager siden sprøyta ble sattHvordan går det med deg, har du starter testingen enda? Du er på dpo 10 i dag om jeg husker riktig?
Litt usikker. Er det lenge siden du gikk på pillene sist? Kan jo hende det er nok å ta en telefonJeg tok letrozol/Femar da jeg ble gravid sist. Vi skal nå snart starte prøvingen igjen, og jeg har piller igjen fra sist. Noen som vet om det går greit å ta pillene fra sist uten noen sjekk med gynekologen?
Kan det være ovitrelle som enda henger igjen? 11 dager siden jeg satt den, er 10 dpo
Må ha oversett det innlegget jeg Ooh! Jeg har ingen erfaring med det så kan ikke uttale meg om det, men jeg håper virkelig at det er en babystrekKoselig at du spør Tok første i dag 10 dpo, hvis du blar pittelitt opp så finner du innlegget der Tør ikke slippe jubelen løs heelt enda, siden jeg vet mange får positiv test over 10 dager siden sprøyta ble satt
HåperhåperMå ha oversett det innlegget jeg Ooh! Jeg har ingen erfaring med det så kan ikke uttale meg om det, men jeg håper virkelig at det er en babystrek
Antatt 3 dpo her (i følge Fertility Friend og el-tester) men har fortsatt ømme eggstokker, på begge sider. Er dette vanlig med letrozol? Pleier ikke å ha vondt så lenge etterpå… Var ganske ømt før/under EL også, men det er visst ganske normalt ble jeg fortalt.
Gikk på det i november og desember 2019 (en kjemisk og en graviditet da). Kan vel ta en telefon når vi begynner. Foreløpig venter jeg på mensen etter fødselLitt usikker. Er det lenge siden du gikk på pillene sist? Kan jo hende det er nok å ta en telefon