Letrozol/femar 2020-2021

Detta går nok ikke veien. Testa idag (15dpo) og fikk supersvak typ skygge strek på testene... Mulig dette er sånn kjemisk? Enten det eller så fikk jeg ikke eggløsning av ovitrelle:depressed: Dette kjenner jeg var litt tøft :(

Masse lykke til dere andre :Heartred

Detta går nok ikke veien. Testa idag (15dpo) og fikk supersvak typ skygge strek på testene... Mulig dette er sånn kjemisk? Enten det eller så fikk jeg ikke eggløsning av ovitrelle:depressed: Dette kjenner jeg var litt tøft :(

Masse lykke til dere andre :Heartred
Klemmer:Heartred:Heartred:Heartpink Lykke til på neste runde!!

Kan det være ovitrelle som enda henger igjen? 11 dager siden jeg satt den, er 10 dpoo_O

Vedlegg

• C8E89D05-C5D9-4597-8323-670B68A6C294.jpeg
    C8E89D05-C5D9-4597-8323-670B68A6C294.jpeg
    424,3 KB · Visninger: 79
Kan det være ovitrelle som enda henger igjen? 11 dager siden jeg satt den, er 10 dpoo_O
Så sterk strek tror jeg ikke kan være ovitrelle! Test igjen imrg ❤

ingen mens enda. Men dag 14 etter sprøyta hvorfor skal det ikke gå. Dette var runde 4 etter sist graviditet. Har 1 runde igjen. Kjenner det tar på alle følelser, og forholdet. Er så mange rundt meg som blir gravid med engang. Har holdt på siden januar nå.

Vedlegg

• Snapchat-2139523830.jpg
    Snapchat-2139523830.jpg
    1,2 MB · Visninger: 69
Jeg har ikke fått beskjed om at det må finnes en pause mellom:) Skjønner du syns det er kjipt! Gyn sa ikke hvorfor?
Skulle egentlig til Gyn å ta ul i går, men da hun ikke trodde det ville være noe folikkelutvikling denne mnd, ble det heller en rask samtale over telefon. Gyn ga ingen annen begrunnelse enn at en bør ta pause etter noen runder med letrozol, også mente hun at jeg har gode muligheter for å få eggløsning i pause mnd. Jeg er ikke riktig så sikker på det, spesielt ikke etter at eggløsning uteble etter dobbelt dose denne syklusen :wideyed:

Jeg har heller ikke fått den beskjed. Fikk beskje om at det var opp til oss hvor mye vi orket å holde på med det. Men jeg har hatt effekt vær eneste gang. Bare den lille spiren som ikke vil sitte..
Okei, så merkelig at det er forskjell o_O så bra! Håper spiren sitter snart for deg:love2

ingen mens enda. Men dag 14 etter sprøyta hvorfor skal det ikke gå. Dette var runde 4 etter sist graviditet. Har 1 runde igjen. Kjenner det tar på alle følelser, og forholdet. Er så mange rundt meg som blir gravid med engang. Har holdt på siden januar nå.

Det er frustrerende hvor lite kontroll en har over kroppen sin, når man har så inderlig lyst. Har selv mange venner og bekjente som er gravide eller som akkurat har født. Det er utrolig sårt. Du er ikke alene :Heartred Håper for deg!

Hvordan går det med deg, har du starter testingen enda? Du er på dpo 10 i dag om jeg husker riktig? :angelic:
Koselig at du spør:Heartred Tok første i dag 10 dpo, hvis du blar pittelitt opp så finner du innlegget der:rolleyes: Tør ikke slippe jubelen løs heelt enda, siden jeg vet mange får positiv test over 10 dager siden sprøyta ble satt:smiley-angelic001

Jeg tok letrozol/Femar da jeg ble gravid sist. Vi skal nå snart starte prøvingen igjen, og jeg har piller igjen fra sist. Noen som vet om det går greit å ta pillene fra sist uten noen sjekk med gynekologen?
Litt usikker. Er det lenge siden du gikk på pillene sist? Kan jo hende det er nok å ta en telefon:)

Koselig at du spør:Heartred Tok første i dag 10 dpo, hvis du blar pittelitt opp så finner du innlegget der:rolleyes: Tør ikke slippe jubelen løs heelt enda, siden jeg vet mange får positiv test over 10 dager siden sprøyta ble satt:smiley-angelic001
Må ha oversett det innlegget jeg :sorry: Ooh! Jeg har ingen erfaring med det så kan ikke uttale meg om det, men jeg håper virkelig at det er en babystrek :rolleyes: :Heartred

Antatt 3 dpo her (i følge Fertility Friend og el-tester) men har fortsatt ømme eggstokker, på begge sider. Er dette vanlig med letrozol? :oops: Pleier ikke å ha vondt så lenge etterpå… Var ganske ømt før/under EL også, men det er visst ganske normalt ble jeg fortalt.

Antatt 3 dpo her (i følge Fertility Friend og el-tester) men har fortsatt ømme eggstokker, på begge sider. Er dette vanlig med letrozol? :oops: Pleier ikke å ha vondt så lenge etterpå… Var ganske ømt før/under EL også, men det er visst ganske normalt ble jeg fortalt.

Denne perioden hvor eggløsning faktisk skjedde i "normal" tid (cd 14 eller cd 15) så hadde jeg skikkelig murringer og vondt i eggstokka på dpo 2-3, men ikke hatt det tidligere, men da hadde jeg ikke særlig effekt av Letrozol heller. Men var bare den ene dagen, så gikk det over dagen etter :) Kjente ingen tegn til eggløsning heller. Men gyn så at egget måtte ha sluppet for ikke så mange timene siden da jeg var på kontroll cd15 :)

Er nå 14 dpo ca og venter fremdeles på TR..

Back
Topp