Letrozol/femar 2020-2021

Antatt 3 dpo her (i følge Fertility Friend og el-tester) men har fortsatt ømme eggstokker, på begge sider. Er dette vanlig med letrozol? :oops: Pleier ikke å ha vondt så lenge etterpå… Var ganske ømt før/under EL også, men det er visst ganske normalt ble jeg fortalt.
Har hatt mye murringer etter eggløsning også, ja:)

Denne perioden hvor eggløsning faktisk skjedde i "normal" tid (cd 14 eller cd 15) så hadde jeg skikkelig murringer og vondt i eggstokka på dpo 2-3, men ikke hatt det tidligere, men da hadde jeg ikke særlig effekt av Letrozol heller. Men var bare den ene dagen, så gikk det over dagen etter :) Kjente ingen tegn til eggløsning heller. Men gyn så at egget måtte ha sluppet for ikke så mange timene siden da jeg var på kontroll cd15 :)

Er nå 14 dpo ca og venter fremdeles på TR..

Takk for innspill! Kanskje bare et tegn på at det funket som det skulle, da? Ønsket effekt er vel at flere follikler modner, så kanskje bare derfor jeg kjenner det bedre :rolleyes:

Har du testet noe ennå? Har du forhåpninger? Siden du skriver venter på TR, gikk det ikke bra?

Takk for innspill! Kanskje bare et tegn på at det funket som det skulle, da? Ønsket effekt er vel at flere follikler modner, så kanskje bare derfor jeg kjenner det bedre :rolleyes:

Har du testet noe ennå? Har du forhåpninger? Siden du skriver venter på TR, gikk det ikke bra?

Ja, det kan godt være! Håper for deg! :)
Jeg har ikke hatt det slik tidligere prøveperioder med Letrozol, og da har heller ikke EL vært før cd 21-24.

Ja, tester hele tiden :hilarious: men er bare negative så har gitt opp håpet :) rakk bare å legge aksjer den dagen jeg kom hjem fra gyn, så har ikke så høye forhåpninger nå lengre. Tenker en test burde ha slått ut 14 dpo :)

Ja, det kan godt være! Håper for deg! :)
Jeg har ikke hatt det slik tidligere prøveperioder med Letrozol, og da har heller ikke EL vært før cd 21-24.

Ja, tester hele tiden :hilarious: men er bare negative så har gitt opp håpet :) rakk bare å legge aksjer den dagen jeg kom hjem fra gyn, så har ikke så høye forhåpninger nå lengre. Tenker en test burde ha slått ut 14 dpo :)

Takk :)

Det er i hvertfall gode nyheter at du har effekt. Er jo en liten trøst. Men skjønner deg godt! Håper det klaffer for deg snart, om det ikke skulle gå denne gangen. Det er jo fortsatt håp :Heartpink Det er jo de som ikke får positiv test før etter IKM. Mener det godt, og ikke som falskt håp.

Takk :)

Det er i hvertfall gode nyheter at du har effekt. Er jo en liten trøst. Men skjønner deg godt! Håper det klaffer for deg snart, om det ikke skulle gå denne gangen. Det er jo fortsatt håp :Heartpink Det er jo de som ikke får positiv test før etter IKM. Mener det godt, og ikke som falskt håp.

Ja, finner en liten trøst i at enkel dose har gitt effekt for meg. Var litt oppgitt en periode for at gyn ikke ville sette meg på dobbel dose.
Takk for det :Heartred lest litt på nett og forum at mange tester positivt sent, så er jo håp frem til TR dukker opp. Blir bare utålmodig av å ikke vite :)

Håper du får to fine streker etter hvert! :happy::Heartred

Vi kaster inn håndklet og begynner med IVF igjen... Ble vel 8-9 sykluser minst med femar uten hell.

Letrozol, bemfola og ovitrelle gjorde visst susen:Heartred:Heartred Trooor jeg er GRAVID!! Kan virkelig ikke tro det er sant:smiley-angry017:smiley-angry017

Vedlegg

• EEAE173E-8BAF-4A96-8276-DCB6B5DC3C6F.jpeg
    EEAE173E-8BAF-4A96-8276-DCB6B5DC3C6F.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 102
Ja, finner en liten trøst i at enkel dose har gitt effekt for meg. Var litt oppgitt en periode for at gyn ikke ville sette meg på dobbel dose.
Takk for det :Heartred lest litt på nett og forum at mange tester positivt sent, så er jo håp frem til TR dukker opp. Blir bare utålmodig av å ikke vite :)

Håper du får to fine streker etter hvert! :happy::Heartred

Sender deg mange positive tanker og krysser fingrene :Heartpink

Og takk! Er kun 4 dpo, så litt ventetid foran meg. Har god tro på denne sommeren!

Her dukka tanta opp i dag tidlig, litt som forventa. Men krysser fingra for at det blir en positiv test i løpet av sommeren :Heartred

Så leit! Da er det å forsøke å tenke positivt og nullstille seg når det verste har gått over. Er så lov å være både sint, lei seg og skuffa…

Ja, måtte sommeren bringe med seg mange positive tester! :D

Så leit! Da er det å forsøke å tenke positivt og nullstille seg når det verste har gått over. Er så lov å være både sint, lei seg og skuffa…

Ja, måtte sommeren bringe med seg mange positive tester! :D

Ja, viktig å kjenne litt på følelsene også. Ikke bare stenge de ute.. Over ett år med prøving begynner å ta litt på. Føler det aldri skal lykkes, men håper at det nå vil hjelpe litt bedre med Letrozol.
Første eggløsning i år var jo bekrefta nå (i alle fall tidlig i syklusen), så kan vel ikke regne med at det skal klaffe med en gang :wacky:
Var vel hos gyn i januar, med beskjed om at "nei, her har du ikke hatt eggløsning" og de kontrollene i ettertid med Letrozol har vist sen utvikling av folikkene.
Er jo "bare 27" men håper så inderlig på å ha en baby før jeg fyller 30.

Back
Topp