Har ikke testet enda, nei. Tenker å holde meg så lenge som mulig, iallfall til 10-11 dpoRart tiden skal gå sååå sakte i dpo-land Har du testet enda, evt. når tenker du å starte å teste? Krysser alt som krysses kan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke testet enda, nei. Tenker å holde meg så lenge som mulig, iallfall til 10-11 dpoRart tiden skal gå sååå sakte i dpo-land Har du testet enda, evt. når tenker du å starte å teste? Krysser alt som krysses kan
Kanskje det er en spire? Hvor mange dpo er du? Har du tatt ny test?Håper du har rett! Ingen mens enda. Har krampene kommer å går. Mye mindre idag enn i går Anger bittert på at jeg brukte opp siste testen igår.. Den er positiv nå men er jo langt over tidsfrist så det spiller vel ingen rolle
Det blir spennende! Håper for degDa var jeg ferdig med letrozol I morra og bivirkningene begynner heldigvis å gi seg.. vært noen slitsomme dager. .Men hva gjør man ikke for å få en liten spire i magen... til fredag skal jeg på ul for å se hvordan jeg ligger ann ift eggløsning og om det er noe som har skjedd etter letrozol denne første PP med det.
Prøvd I 2 år med samboeren. Før dette har jeg prøvd 11 år med eksen . Har en datter på 14 år sammen med han..
Så krysser vi alt som krysses kan, bortsett fra beina
Da var jeg ferdig med letrozol I morra og bivirkningene begynner heldigvis å gi seg.. vært noen slitsomme dager. .Men hva gjør man ikke for å få en liten spire i magen... til fredag skal jeg på ul for å se hvordan jeg ligger ann ift eggløsning og om det er noe som har skjedd etter letrozol denne første PP med det.
Prøvd I 2 år med samboeren. Før dette har jeg prøvd 11 år med eksen . Har en datter på 14 år sammen med han..
Så krysser vi alt som krysses kan, bortsett fra beina
Kanskje det er en spire? Hvor mange dpo er du? Har du tatt ny test?
Gratulerer!!Hei! Har ikke gitt så mye lyd fra meg i gruppa her, men har en gladnyhet å dele
jeg var nylig på andre runde med letrozol+ovitrelle+duphaston nå, og har blitt gravid. Håper den sitter og at det var alt som skulle til er 13dpo nå og veldig fine streker på testene.
dette er pp17, utredningen viste ingen feil. utover det hadde jeg kort lutealfase(7-9/10 dager). Derfor var forslaget om å bruke medisiner for å booste eggløsningen og sjekke om progesteron hjalp lutealfasen.
Åh, kjedelig… Går greit, venter enda på testing. Vet ikke helt om jeg har troa eller ikkeTror ikke det desverre. Tok test 12/13 dpo som var negativ Ikm var i går eller idag så må vel bare vente Får nye tester i morgen eller tirsdag Hvordan går det med deg?
TakkGratulerer!!
Masse lykke til. Å håper den har fungert å gjort jobben sin
Dro dere til gynekologen tidligere eller bestemte du deg for å dra nå i år ?
Gratulerer så mye!Hei! Har ikke gitt så mye lyd fra meg i gruppa her, men har en gladnyhet å dele
jeg var nylig på andre runde med letrozol+ovitrelle+duphaston nå, og har blitt gravid. Håper den sitter og at det var alt som skulle til er 13dpo nå og veldig fine streker på testene.
dette er pp17, utredningen viste ingen feil. utover det hadde jeg kort lutealfase(7-9/10 dager). Derfor var forslaget om å bruke medisiner for å booste eggløsningen og sjekke om progesteron hjalp lutealfasen.
Her stålsetter jeg meg for en ny prøveperiode med Letrozol. I følge premom er jeg 12 dpo i dag og bare negative tester.
Håper det klaffer i løpet av sommerferien med en litt roligere periode med fri fra jobb for både meg og samboer
Vet i alle fall at enkel dose letrozol har gitt utslag nå, så det er betryggende i alle fall. Videre oppfølging etter sommerferien om det ikke klaffer
Du får litt håp av meg! Kan hende du/vi er de som tester sent positivt Er som eple21 sa, håpet ekke ute før tr kommer Har du hatt noen symptomer?
Nei har ikke vært der med nåværende samboer før nå, men var ett par ganger med eksen min .
Tenkte jo egentlig at det aldri kommer til å skje noe , at det blir 1 barn på meg og thats IT!
Tenker litt sånn enda men blitt litt mer positiv siden han sa jeg muligens har El av meg selv og trenger bare ett lite dytt i form av letrozol da...
Men vi får se hvordan det går
Gratulerer så myeHei! Har ikke gitt så mye lyd fra meg i gruppa her, men har en gladnyhet å dele
Jeg har ikke fått beskjed om at det må finnes en pause mellom Skjønner du syns det er kjipt! Gyn sa ikke hvorfor?Er det vanlig og måtte ta pauser etter man har gått noen runder med Femar/letrozol? Hvordan påvirket det deg og syklusen din i såfall?
Snakket med Gyn i dag og hun mener jeg skal ta pause en/to sykluser fra Femar. Synes det er skikkelig leit da jeg ikke har hatt eggløsning denne mnd, og ikke vet om jeg egentlig har hatt det siden oppstart med Femar i januar
Er det vanlig og måtte ta pauser etter man har gått noen runder med Femar/letrozol? Hvordan påvirket det deg og syklusen din i såfall?
Snakket med Gyn i dag og hun mener jeg skal ta pause en/to sykluser fra Femar. Synes det er skikkelig leit da jeg ikke har hatt eggløsning denne mnd, og ikke vet om jeg egentlig har hatt det siden oppstart med Femar i januar