Håper for degHer dukka tanta opp i dag tidlig, litt som forventa. Men krysser fingra for at det blir en positiv test i løpet av sommeren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper for degHer dukka tanta opp i dag tidlig, litt som forventa. Men krysser fingra for at det blir en positiv test i løpet av sommeren
Det er en tung beskjed å få! Må være et sjokk når man tenker at alt er bra. Håper virkelig det klaffer snart! Å få igang EL må du ta som en seier, uansett.Ja, viktig å kjenne litt på følelsene også. Ikke bare stenge de ute.. Over ett år med prøving begynner å ta litt på. Føler det aldri skal lykkes, men håper at det nå vil hjelpe litt bedre med Letrozol.
Første eggløsning i år var jo bekrefta nå (i alle fall tidlig i syklusen), så kan vel ikke regne med at det skal klaffe med en gang
Var vel hos gyn i januar, med beskjed om at "nei, her har du ikke hatt eggløsning" og de kontrollene i ettertid med Letrozol har vist sen utvikling av folikkene.
Er jo "bare 27" men håper så inderlig på å ha en baby før jeg fyller 30.
Ja, viktig å kjenne litt på følelsene også. Ikke bare stenge de ute.. Over ett år med prøving begynner å ta litt på. Føler det aldri skal lykkes, men håper at det nå vil hjelpe litt bedre med Letrozol.
Første eggløsning i år var jo bekrefta nå (i alle fall tidlig i syklusen), så kan vel ikke regne med at det skal klaffe med en gang
Var vel hos gyn i januar, med beskjed om at "nei, her har du ikke hatt eggløsning" og de kontrollene i ettertid med Letrozol har vist sen utvikling av folikkene.
Er jo "bare 27" men håper så inderlig på å ha en baby før jeg fyller 30.
Det er en tung beskjed å få! Må være et sjokk når man tenker at alt er bra. Håper virkelig det klaffer snart! Å få igang EL må du ta som en seier, uansett.
Her har det også vært en lang og tung vei. Har en 4-åring fra før, så trodde ikke det skulle ta opp mot ett år. Finner ingen feil med oss, så håper letrozol kan gi meg et ekstra dytt i riktig retning
Synes nesten det blir tyngre for hver måned å se de negative testene. Og det er en sorg, så tar ikke lett på det. Nesten så jeg forbereder meg på at det ikke gikk, så fallhøyden ikke blir så stor. Men så klarer jeg ikke å ikke håpe heller. Har startet å tempe denne syklusen, og i følge tempgrafen har jeg hatt EL, så det er for meg en
Føler virkelig med deg ❤ er tungt når man står i det. Både psykisk og fysisk. Men håper virkelig det sitter snart til oss alle ❤❤
Det er tyngre for hver månede. Føler nesten ikke glede for sex lengre det er et mas, stress og mer planlagt. Har en 4 åring så vi må planlegge litt etter han også
Det er en tung beskjed å få! Må være et sjokk når man tenker at alt er bra. Håper virkelig det klaffer snart! Å få igang EL må du ta som en seier, uansett.
Her har det også vært en lang og tung vei. Har en 4-åring fra før, så trodde ikke det skulle ta opp mot ett år. Finner ingen feil med oss, så håper letrozol kan gi meg et ekstra dytt i riktig retning
Synes nesten det blir tyngre for hver måned å se de negative testene. Og det er en sorg, så tar ikke lett på det. Nesten så jeg forbereder meg på at det ikke gikk, så fallhøyden ikke blir så stor. Men så klarer jeg ikke å ikke håpe heller. Har startet å tempe denne syklusen, og i følge tempgrafen har jeg hatt EL, så det er for meg en trøst.
Ja, og drev da å testa med EL tester, så var så sikker på at det hadde klaffa den mnd pga juleferie for meg og samboer..
Satse på at Letrozol gir den lille ekstra dytten
Ja, ser at mange temper og har mer kontroll på syklusen sin ved å følge med på tempen. Har ikke orket tanken på det enda. Synes det er nok styr med EL-testing. Hatt en liten pause fra det nå siden jeg har fått oppfølging av gyn, men er på egenhånd nå i sommer, så kjenner jeg er litt spent.. men håper det blir EL fordet om
I dag har jeg hatt så menssmerter at det har vært vondt å stå oppreist og gå konstant murring og stikking der nede
Follikelen anses vel som moden når den er 18 mm eller mer, så vil tro du får el om få strakser Lykke tilDa har jeg vært på Ul. Gyn sa det så bra ut at letrozol hadde gjort jobben sin. Var en folikkel på 15 mm sa han og 1 litt mindre... nå har ikke jeg greie på det, men er det bra? Fikk beskjed at nå kunne vi bare kose oss og om jeg ikke ble gravid skulle jeg ikke gå på letrzol i juli fordi de hadde ferie og jeg ikke kunne følges opp...så da blir det å vente til august... jeg er på CD 12 nå så el er nok rett rundt hjørnet etterhvert..
Ha en riktig god fredag
Follikelen anses vel som moden når den er 18 mm eller mer, så vil tro du får el om få strakser Lykke til
Nå er det bare min første syklus med temping, men det har faktisk gått greit hittil. Trodde som deg at det var mer stress enn nyttig, men det har hjulpet litt på at tempgrafen bekrefter EL. Det tar bort gjettingen, liksom. Har termometeret på nattbordet, og tar tempen i munnen når vekkerklokken ringer om morgenen. Tar 1,5 minutt, så tar ikke mye tid. Finnes sikkert termometere som er raskere
Foreløpig synes jeg det er fascinerende å se hvordan grafen endrer seg. At kroppen fungerer slik bare pga svingninger i hormoner. Nå håper jeg at det klaffer snart da, men for ei som blir beroliget av å ha litt oversikt, kommer jeg nok til å fortsette til det klaffer. Å være avslappet og følge strømmen var jeg ferdig med for 5 pp siden tror jeg Klarer å håpe mer når jeg ser at jeg har hatt EL. Og hadde jeg ikke fått bekreftet det, hadde jeg absolutt tatt det opp med gyn og hatt «bevis» om du skjønner? Jeg er fan av fakta og vitenskap, det beroliger meg. Mulig det ble litt rotete dette…
Du må jo kjenne på om det blir stress, og om det gjør mer vondt enn godt, men for meg har det vært positivt så langt
Håper du føler deg bedre snart
Ja, får se hva jeg gjør etter sommerferien Enn så lenge holder jeg meg til EL-tester og bare prøve å ta ting med litt mer ro i sommer. Legge aksjer da vi føler for det og ikke "pliktsex"
Så får man bare håpe! Hadde syklus på 29 dager nå og ikke 35, så det er jo litt positivt. Første tablett med Letrozol ble tatt i går, så da får man bare samle mot til ny prøveperiode
Masse lykke til!
Ser at flere av dere snakker on enkel, dobbel, trippel dose osv. Jeg har nå for første gang fått resept på letrozol. Det står at jeg skal ta to tabletter i fem dager fra andre syklusdag. Jeg antar da at det er to tabletter på én gang hver dag i fem dager? Ikke morgen og kveld? Er det jeg har fått det som kalles dobbel dose? Eller er det noe annet? Spiller det noen rolle når på dagen man tar det? Må det tas til samme tid hver dag?
Ser at flere av dere snakker on enkel, dobbel, trippel dose osv. Jeg har nå for første gang fått resept på letrozol. Det står at jeg skal ta to tabletter i fem dager fra andre syklusdag. Jeg antar da at det er to tabletter på én gang hver dag i fem dager? Ikke morgen og kveld? Er det jeg har fått det som kalles dobbel dose? Eller er det noe annet? Spiller det noen rolle når på dagen man tar det? Må det tas til samme tid hver dag?
Enig! Ta de på kvelden for å sove igjennom eventuelle bivirkninger Og to tabletter er dobbel dose! Det er visst viktig å ta dem på samme tid også, så velg deg et tidspunkt og kanskje sette en alarm på mobilen? Masse lykke til!To tabl. Er dobbel dose noen anbefaler å ta de på kveld for å slippe unna bivirkninger. Ta begge samtidig ja jeg har tatt de morgen, men har ikke mye bivirkninger lykke til!
Ingen erfaring, men hvordan går det med deg? Sluttet du å blø? Kom EL til slutt? Erfarte kun at mensen strakk ut med noen dager, men det ga seg til slutt. Nå går jeg derimot og venter på mens som er to dager forsinket. Så har litt samme følelse at letrozol klusser til syklusenNoen som har opplevd kluss med syklusen etter letrozolbruk? Jeg ventet EL når som helst nå, istedet har jeg nå menslignende blødning.. Fikk den onsdag, akkurat to uker etter jeg hadde mensen sist og dette er som mensen igjen. Aldri hatt uregelmessig mens og aldri opplevd lignende. Har akkurat tatt celleprøvd og innvendig ul der alt var bra, men blir jo selvsagt nervøs for at noe er galt.. Men så har jeg også en liten feeling på at 3 mnd med letrozol kan ha tullet det litt til.. Fikk ikke legetime før helga, må prøve igjen mandag..
Har sluttet å blø nå, så virket som mensen egentlig på lengde og mengde.. EL-testene er helt negative så det er ikke EL nå, har ikke fått legetime så tror jeg bare ser det an litt.. Håper mensen kommer snart for deg da, slitsomt når det blir klussIngen erfaring, men hvordan går det med deg? Sluttet du å blø? Kom EL til slutt? Erfarte kun at mensen strakk ut med noen dager, men det ga seg til slutt. Nå går jeg derimot og venter på mens som er to dager forsinket. Så har litt samme følelse at letrozol klusser til syklusen