Kor mange tvillinggravide e vi her?

Mamma til sim og sam: ja, jeg settes i gang om ca. 1,5 uke. Har fått time på obsposten allerede, så nå nærmer det seg med stormskritt!

hadde ikke jm tid til deg, Allea? Var ikke det litt rart? Er jo bare en uke til ktr på Haukeland da, men der sjekker de jo ikke bt, urin og alt annet som lege/jm gjør. Jeg skal til legen igjen på mandag for å sjekke bt og urin. Det blir siste gang for meg. Var mandag denne uken, men siden jeg ikke visste om det ble noe fødsel nå, satt vi ikke opp ny time. Ringte opp i går og fikk time i går :)

har ikke sett noen innlegg fra Amie82 i det siste. Lurer på hvordan det går med henne!

Treff hadde vært kjempekoselig, men tror jeg er enig med Allea om å vente til babyene er kommet og rutinene er på plass. Jeg orker fint lite for tiden. Ligger stort sett på lading på sofaen til lillemor kommer hjem fra bhg sånn at jeg kan leke og kose meg med henne :)

Så spennende Lollo83. Det e ikke lenge igjen til du e tvillingmamma! :) kor langt e du på vei når du blir satt i gang da? Ja, e nok for sent med treff nu før fødselen. Her ligger æ å til lading til guttan kommer hjem fra bhg. Men hadde vært gøy å sammenligna magan. :) men formen e dalende, så vi får ta det en stund etter fødsel når rutiner å sånt e på plass. :) lurer å på ka som skjer på Amie82 sin kant. :)

Spennende med igangsetting da!! Og så er det godt å høre at dere andre ligger på lading også (ikke at jeg unner dere det,men godt å høre at det er andre i samme situasjon) :) Ja,litt rart at ikke JM hadde mer tid til meg,men jeg får heller ta en tur til fastlegen og sjekke BT og urin :) Hadde vært artig å sammenligne mager ja-prøver å legge ut et bilde jeg :) Første bilde er uke 31,det andre er uke 33 (et par dager siden) ImageUploadedByBV Forum1370627661.018022.jpg

Jeg er 36+2 når jeg settes i gang. Veldig spennende og litt skummelt! Er faktisk min bror sin bursdag jeg settes i gang på så hn har litt småangst for at han må dele bursdagen sin med to nevøer. ;) hehe... Tar det like lang tid før ting skjer som sist, blir det ingen fødsel før et par dager senere. Men det gjenstår jo å se.

For en fin mage du har, Allea! Den var ikke å stor for å romme to synes jeg. Skal finne et bilde g legge ut av min i morgen. :)

Ja, det e godt å høre at det e flere som ligger til lading. :) så fin tvillingmage Allea! Æ føler mæ gigantisk nu. Mye større enn æ har vært i de tidligere svangerskapan.

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1370633765.939543.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1370633765.939543.jpg
    54 KB · Visninger: 118
I dag er siste dagen min som tvillinggravid! Så rart å tenke på at i morgen får vi endelig treffe dem! Hvem er de, hvem er de like og er det en gutt og en jente? Hadde ikke forventet å gå helt til planlagt KS, men nå ser det ut som om det går greit ;)

I dag er siste dagen min som tvillinggravid! Så rart å tenke på at i morgen får vi endelig treffe dem! Hvem er de, hvem er de like og er det en gutt og en jente? Hadde ikke forventet å gå helt til planlagt KS, men nå ser det ut som om det går greit ;)

Så spennende K <3 tærten! Masse lykke til i morgen! Kor mange uker e du i mårra? Tenk at du blir tvillingmamma i mårra! Utrolig spennende! :)

image.jpg Så spennende å høre om dere! Er ikke lenge før det kommer flere små nå :)

Vi er hjemme på permisjon i noen dager. Jentene spiser og legger godt på seg, så da fikk vi dra hjem en tur :) Kom hjem på fredag og skal tilbake på sykehuset for kontroll på tirsdag. Satser på at alt ser greit ut da, sånn at vi kan bli utskrevet for godt :)

Så spennende!! Lykke til i morgen :-D Gleder meg til å høre :)

Fin mage du også mamma t sim og sam :)
Jeg er litt misunnelig på dere nå,siden dere har kommet så langt! Nesten der nå :) Og sikkert litt rart å tenke på-hvertfall dere som får planlagt KS eller igangsetting-da er dagen kommet liksom :)
Jeg tenker mye på fødselen for tiden,noen dager føler jeg meg klar,andre dager er jeg livredd!! Litt av en berg og dalbane ;)
Bestilte vognen i dag (litt seint kanskje) den kommer om en liten uke-bestilte fra Tyskland :) ellers har jeg også begynt å tenke litt på om jeg har nok klær og div til guttene første tiden,men det er jo forsåvidt ingen krise-får jo lett tak i mer hvis det trengs :)
Nydelige jenter du har Charieo-og så flott at alt går så bra! Håper dere får komme hjem for godt nå snart :)

Masse lykke til i morgen k <3 tærten!!! :) Oppdater oss gjerne når og hvis du føler for det! :)

wow! Så spennende, K<3 tærten!! Masse lykke til! Er veldig spent på hvordan guttene mine er også. :)

Flott mage, mamma til sim og sam! Skjønne jenter, Charieo! Koselig å få komme hjem på perm da :)

Allea, du er ikke alene om å bestille vogn sent. Vi bestilte tidligere i uken og fikk beskjed i går om at den var sendt. Nå har vi bestilt vogn fra Sarpsborg da så den er jo i Norge allerede, men likevel. Satser på den kommer i løpet av uken sånn at den er i hus før jeg legges inn.

Tenker forresten en del på fødselen jeg også. Jeg har jo egentlig ikke lyst på epidural, men er blitt anbefalt av alle legene på Haukeland å ha det. Men etter ktr der tidligere i uken nå føler jeg meg litt tryggere. Fikk beskjed om at det ikke er nødvendig at de kobler til epiduralen, men at den står klar i ryggen sånn i tilfelle den trengs. Dvs at jeg kan egentlig få bestemme litt selv, og muligens føde uten. Jeg synes det var greit å gå rundt mellom riene sist og la tyngdekraften gjøre jobben sin så har vært litt bekymret for at jeg skulle bli lenket til sengen og ikke få mulighet til å kontrollere noe selMenyen det får jeg altså! Skal skrive ned noen ønsker for fødselen i et brev sånn at jeg slipper å fortelle alle hvordan jeg vil ha det.

Nydelige jenter du har Charieo! Så flott at alt går bra! Håper dokker blir skrevet ut nu da. :) så greit å vite det om epiduralen Lollo83. Æ syns å det va greit å røre på sæ med de to forrige, og andre gangen va rian lettere hvis æ va oppe å gikk litt. Ble mye vondere med en gang æ satt i ro. Har dem sagt nå på Haukeland ka som skjer hvis det starter av sæ sjøl? Du ringer jo selvfølgelig inn å prater med de, men e det vanlig at tvillinggravide kommer inn med en gang eller skal man gå litt hjemme?

Ang. fødselen, har dokker nån spesielle ønsker? Nåt man ikke har tenkt på?

Jeg aner ikke hva jeg skal "ønske",har jo ikke vært med på dette før ;) men jeg er litt opptatt av å føle at jeg får vite hva som skal skje/skjer,og at ikke det blir snakket over hodet på meg liksom! Og hvis ikke jeg er i stand til å få med meg alt,vil jeg jo gjerne at de involverer mannen :) angående epidural aner jeg heller ikke-jeg er spent på hvordan jeg vil takle smertene...
Kanskje jeg skal skrive opp noen spm og ta med på fredag? Men jeg møter jo forskjellige leger hver gang,og ikke alltid de er helt enige heller...

Jeg har fått beskjed om å ringe med en gang rier begynner-det er veldig lav terskel for det når man har tvillinger visstnok,så du skal ikke vente til du har så og så mye mellom riene! Det er den beskjeden jeg fikk :) Jeg har jo allerede vært oppe en natt med falske rier-jeg ventet i fire timer før jeg ringte opp og de sa jeg skulle komme med en gang da :)

Nei, e ikke så lett å vite kordan det kommer til å bli. Begge mine tidligere fødsler har ikke blitt nå i nærheten av det æ hadde tenkt på forhånd,så det greieste e væl å være litt innstilt på å ta det som det kommer. :) ja, va det dem sa på det her tvillingforberedende kurset, at vi sku ringe inn med en gang det va i gang. Vi har jo 45-50 min reisetid inn til KK så håper liksom ikke det blir sånn at vi reiser inn, så e man ikke kommet langt nok å blir sendt hjæm å styr. Men de vil væl holde litt under oppsyn når det e tvillinger. Trur nok det blir en ganske annerledes fødsel enn den forrige. Da va han ute 1 time og 22 minutter etter vi gikk inn døra på KK.

charieo : nommin , så nydelige de er da. <3 håper dere kommer dere hjem for godt nå. det er så mye bedre hjemme, når barna er klare for det. :-)

k<3tærten tenk imorgen har du tvillingene på utsiden med deg. og wow, du har vært fantastisk flink til å ruge :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tenker forresten en del på fødselen jeg også. Jeg har jo egentlig ikke lyst på epidural, men er blitt anbefalt av alle legene på Haukeland å ha det. Men etter ktr der tidligere i uken nå føler jeg meg litt tryggere. Fikk beskjed om at det ikke er nødvendig at de kobler til epiduralen, men at den står klar i ryggen sånn i tilfelle den trengs. Dvs at jeg kan egentlig få bestemme litt selv, og muligens føde uten. Jeg synes det var greit å gå rundt mellom riene sist og la tyngdekraften gjøre jobben sin så har vært litt bekymret for at jeg skulle bli lenket til sengen og ikke få mulighet til å kontrollere noe selMenyen det får jeg altså! Skal skrive ned noen ønsker for fødselen i et brev sånn at jeg slipper å fortelle alle hvordan jeg vil ha det.

jeg fikk ikke epidural under fødselen.. var anbefalt det her også. ;-) ligger de greit til for vanlig fødsel? tror de hadde tenkt å gi meg altså, men plutselig kunne jeg trykke :-P men så lurt da, å bare ha det klart. :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp