Kor mange tvillinggravide e vi her?

Gratulerer så mye Lollo83! Så herlig da! Håper alt står bra til med hele familien

Blir satt i gang på fredag hvis det ikke skjer nå før den tid.


<3 Termin 2.juli med småguttan mine <3
 
Gratulerer lollo83! Fine tall på gutta dine :)
 
Det gikk ganske fort da når de først tok vannet. Måtte du ha epidural?


<3 Termin 2.juli med småguttan mine <3
 
Gratulerer så masse lollo83! :) :) :)

Vi koser oss hjemme, men er hektisk til tider. Får ikke opp melkeproduksjonenen jeg, så de får litt tillegg sammen med den morsmelken jeg pumper. Jentene vokser fort, så håper ammingen tar seg opp. De får ihvertfall mulighet begge to, helt til de blir så frustrerte at de stopper helt opp.
Hvis dere som er i gang med amming har noen lure tips tar jeg gjerne i mot!
 
Gratulerer så mye lollo83!!! Kjekt å høre at alt har gått bra!! Venter på fødselshistorien hvis du vil dele :)
Og jeg er veldig spent på deg også mamma t sim og sam,spennende å se om du kommer i gang selv-men uansett vet di dato nå da! Var det ok på samtale der oppe? Det virker som om du rekker at foreldrene dine kommer nedover da!! Krysser fingrene for det :)


Termin 26.juli med guttene mine :)
 
Gratulerer så mye lollo83!!! Kjekt å høre at alt har gått bra!! Venter på fødselshistorien hvis du vil dele :)
Og jeg er veldig spent på deg også mamma t sim og sam,spennende å se om du kommer i gang selv-men uansett vet di dato nå da! Var det ok på samtale der oppe? Det virker som om du rekker at foreldrene dine kommer nedover da!! Krysser fingrene for det :)


Termin 26.juli med guttene mine :)

Ja, blir spennende å se katti de finner ut at de vil komme. Æ gir de vel klarsignal på onsdags kveld tenker æ. Fordet om æ gjerne kunne tenkt mæ å gå over helga, men det får æ jo ikke uansett. :)
Ja, va jo greit nok. Men de hadde litt problemer med å måle de to små, siden dem ligger med beinan i et lite sammensurium. Så dem klarte ikke å måle lårbeinet til tv2 årntli. De kom fram til at lårbeinet hans tilsvarte str på 21 uker gammelt foster. Men mente at det kunne være fordi det va så mye bein der inne at de ikke klarte å måle hele lårbeinet. Kanskje tv1 sine bein kasta skygge på tv2 sine bein så de ikke klarte å måle hele lengden. Evt at lårbeinet va så kort. Så det va jo ikke akkurat så kjekt å høre. Å æ har jo ikke fått oppfølging på KK, så dem har jo ingen mål og ingen info på verken mæ eller guttan i magen. Å gynekologen æ har vært hos e æ litt usikker på om har målt lårbeinan i det hele tatt. Han har nu hværtfall ikke sagt nå om at de va for kort. Så vi ska sikkert inn en gang tidlig i neste uke på ekstra ul. Ble så mye styr at æ glemte å spørre kor stor de ble estimert til å være å. :-/ men satser på at det bare e mye bein der inne å at alt e bra. :) håper på det beste. :)
 
Sikkert ingenting å stresse med :) det begynner jo å bli lovlig lite plass der inne for de no,så ikke rart hvis de knoter seg sammen litt ;) forrige gang jeg var oppe hadde han litt samme problemet-fikk ikke målt helt skikkelig,for tv2 flytta på seg og "gjemte" seg litt under tv1,så vi fikk en sånn ca måling :) men bra de sjekker en gang til da-får satse på de viser fram lårbeinet begge to da! ;)
Jeg sliter skikkelig for tiden,så jeg er ganske misunnelig på dere som har fått og på deg mamma t sim og sam som har fått en dato nå.. Jeg har så mye vondt-mensmurringer hele tiden,bekkenet-klarer nesten ikke gå lenger. Ikke sjangs i havet at jeg kommer meg ut på egenhånd heller :( ikle sover jeg noe særlig på natten.. Og nå i helgen har jeg vært så kvalm og hatt hodepinen fra hel....ete!! Skal til lege i morgen da på kontroll,så håper bare bt og urin er ok!! Vil jo gjerne ha de inne lengst mulig,men hvis det fortsetter sånn,så kommer jeg ikke til å krefter igjen til selve fødselen frykter jeg!! Buhu... Skikkelig dritt-dag i dag :(


Termin 26.juli med guttene mine :)
 
Nei, satser på at alt e bra. Skjønner egentlig ikke koffår æ må inn på ekstra ul for e jo ingenting de kan gjøre med det uansett hvis det sku være nå galt. Men men. Vi sku seriøst ha bytta termin dato Allea. Trasig at det ska være så tungt for dæ nu. E jo tungt her å, men e ganske heldi som sover godt om natta og har så å si ikke vann i kroppen. Ellers e det litt murringer, bekkenvondt å sliten, men går overraskende bra egentlig.
 
Gratulerer så masse lollo83! :) :) :)

Vi koser oss hjemme, men er hektisk til tider. Får ikke opp melkeproduksjonenen jeg, så de får litt tillegg sammen med den morsmelken jeg pumper. Jentene vokser fort, så håper ammingen tar seg opp. De får ihvertfall mulighet begge to, helt til de blir så frustrerte at de stopper helt opp.
Hvis dere som er i gang med amming har noen lure tips tar jeg gjerne i mot!
Store er jentene blitt nå? Og jeg har ingen tips med ammingen.
 
Store er jentene blitt nå? Og jeg har ingen tips med ammingen.

Jentene har ikke blitt veid ordentlig på to uker. Da veide de 2100 og 2200g ca :)
Fikk beskjed fra nyfødtavd at de skulle sende papirer til helsestasjonen, sånn at vi ble kontaktet av dem. Nå er det to uker siden de ble utskrevet og vi har ikke hørt noe. Ringte til helsestasjonen i stad, de hadde ikke fått noe fra sykehuset :( Dårlige greier! Hun skulle ringe meg opp igjen da,,sånn at vi får avtalt hjemmebesøk og 6-ukerskontroll.

Vi prøvde å veie dem på kjøkkenvekta her om dagen, og kom vel sånn ca frem til at Vilde veier 2700g kanskje og Julie 2500g :) Størrelse 50 er fortsatt litt for stort, men det kommer seg ;)
 
Jentene har ikke blitt veid ordentlig på to uker. Da veide de 2100 og 2200g ca :)
Fikk beskjed fra nyfødtavd at de skulle sende papirer til helsestasjonen, sånn at vi ble kontaktet av dem. Nå er det to uker siden de ble utskrevet og vi har ikke hørt noe. Ringte til helsestasjonen i stad, de hadde ikke fått noe fra sykehuset :( Dårlige greier! Hun skulle ringe meg opp igjen da,,sånn at vi får avtalt hjemmebesøk og 6-ukerskontroll.

Vi prøvde å veie dem på kjøkkenvekta her om dagen, og kom vel sånn ca frem til at Vilde veier 2700g kanskje og Julie 2500g :) Størrelse 50 er fortsatt litt for stort, men det kommer seg ;)

De var trege på helsestasjon her også, hadde vist ikke mottat alle papirene fra sykehuset. Men vi hadde jo mottat kopien, så litt rart. Tenk, termindatoen er her snart. Og vi sitter med babyene våre. Og jeg føler de alltid har vært her. :)

2500 og 2700 er gode tall det da :) kan ikke bare stikke innom helsestasjon og veie de da? Vi gjorde det. Men mine er blitt gigababyer nå.
 
Var til legen på vanlig kontroll i dag,har vært skikkelig dårlig i helgen.. Hun målte BT og urin og sendte meg rett opp på KK,og jeg ble innlagt med svangerskapsforgiftning :( blæh ;( jeg har jo "kjent" at jeg ikke har vært helt i form,men jeg ble litt tatt på senga. Så nå venter jeg på beskjed om de vil sette meg i gang ganske snart eller om vi kan vente noen dager!! Gikk plutselig litt fort i svingene nå!! Er 35+5 i dag da..


Termin 26.juli med guttene mine :)
 
Var til legen på vanlig kontroll i dag,har vært skikkelig dårlig i helgen.. Hun målte BT og urin og sendte meg rett opp på KK,og jeg ble innlagt med svangerskapsforgiftning :( blæh ;( jeg har jo "kjent" at jeg ikke har vært helt i form,men jeg ble litt tatt på senga. Så nå venter jeg på beskjed om de vil sette meg i gang ganske snart eller om vi kan vente noen dager!! Gikk plutselig litt fort i svingene nå!! Er 35+5 i dag da..


Termin 26.juli med guttene mine :)
Oi! Der gikk det fort i svingene ja... masse lykke til, Allea :)


♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
 
De var trege på helsestasjon her også, hadde vist ikke mottat alle papirene fra sykehuset. Men vi hadde jo mottat kopien, så litt rart. Tenk, termindatoen er her snart. Og vi sitter med babyene våre. Og jeg føler de alltid har vært her. :)

2500 og 2700 er gode tall det da :) kan ikke bare stikke innom helsestasjon og veie de da? Vi gjorde det. Men mine er blitt gigababyer nå.

Hvordan synes du det går å ha de hjemme da? Må si jeg synes det har vært helt overkommelig hittil, selvfølgelig hektisk inni mellom. Samboer er hjemme enda da, så blir vel noe mer stress når han starter på jobb ;)

Var i kontakt med helsestasjon i dag og, de kommer på hjemmebesøk på onsdag og vi skal på 6ukerskontroll på torsdag :)
 
Var til legen på vanlig kontroll i dag,har vært skikkelig dårlig i helgen.. Hun målte BT og urin og sendte meg rett opp på KK,og jeg ble innlagt med svangerskapsforgiftning :( blæh ;( jeg har jo "kjent" at jeg ikke har vært helt i form,men jeg ble litt tatt på senga. Så nå venter jeg på beskjed om de vil sette meg i gang ganske snart eller om vi kan vente noen dager!! Gikk plutselig litt fort i svingene nå!! Er 35+5 i dag da..


Termin 26.juli med guttene mine :)

Oh! Lykke til Allea! :) Vet akkurat hvordan det føles å plutselig bli innlagt :-/
 
Hvordan synes du det går å ha de hjemme da? Må si jeg synes det har vært helt overkommelig hittil, selvfølgelig hektisk inni mellom. Samboer er hjemme enda da, så blir vel noe mer stress når han starter på jobb ;)

Var i kontakt med helsestasjon i dag og, de kommer på hjemmebesøk på onsdag og vi skal på 6ukerskontroll på torsdag :)
Men du har vel storesøsken som er litt mindre enn mine? Sånn at du har mye å gjøre der også. Mine er snart fem og seks og halvt. Går veldig greit hjemme, ikke mye vi har vært hjemme da. :) nettopp vært ei uke i Danmark. :) har også mannen hjemme ut denne uka.
 
Var til legen på vanlig kontroll i dag,har vært skikkelig dårlig i helgen.. Hun målte BT og urin og sendte meg rett opp på KK,og jeg ble innlagt med svangerskapsforgiftning :( blæh ;( jeg har jo "kjent" at jeg ikke har vært helt i form,men jeg ble litt tatt på senga. Så nå venter jeg på beskjed om de vil sette meg i gang ganske snart eller om vi kan vente noen dager!! Gikk plutselig litt fort i svingene nå!! Er 35+5 i dag da..


Termin 26.juli med guttene mine :)
God bedring Allea!


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Men du har vel storesøsken som er litt mindre enn mine? Sånn at du har mye å gjøre der også. Mine er snart fem og seks og halvt. Går veldig greit hjemme, ikke mye vi har vært hjemme da. :) nettopp vært ei uke i Danmark. :) har også mannen hjemme ut denne uka.

Jeg har ingen barn fra før av jeg, så det gjør det kanskje litt lettere :) Samboer har en på 4 fra før av som er på en 3 ukers sommerferie hos oss nå. Kjenner det kan bli litt av en prøvelse... Men han har besteforeldre og onkl i nærheten som har lyst til å hjelpe :)
 
Var til legen på vanlig kontroll i dag,har vært skikkelig dårlig i helgen.. Hun målte BT og urin og sendte meg rett opp på KK,og jeg ble innlagt med svangerskapsforgiftning :( blæh ;( jeg har jo "kjent" at jeg ikke har vært helt i form,men jeg ble litt tatt på senga. Så nå venter jeg på beskjed om de vil sette meg i gang ganske snart eller om vi kan vente noen dager!! Gikk plutselig litt fort i svingene nå!! Er 35+5 i dag da..


Termin 26.juli med guttene mine :)
Masse lykke til. Vi satser på du når uke 36. Men du har vært flink til å ruge. Kom lenger enn meg iallfall. :p
 
Jeg var og veide mine to i dag (14 dager gamle) og Herman veier nå 3070 g og Sofie 2805 g :) Begge har lagt på seg over 250 g på en uke! Jeg bare ammer dem så godt å få bekreftet at de får i seg nok :)

Her kommer HS til torsdag. Hun ville gjerne komme forrige uke, men da kunne ikke vi.
 
Back
Topp