Kor mange tvillinggravide e vi her?

K <3 tærten: hvordan har det gått med deg?
Og lollo83: nå nærmer det seg vel snart,sammme med deg mamma til sim og sam???!!! :)

Jeg har vært på ktr igjen på KK i dag (34+2) og alt var fremdeles bra :) guttene vokser som de skal-ca 2500 g nå begge to :) Neste time er om tre uker -og det blir siste ktr før evt igangsetting i uke 39 hvis ikke noe har skjedd av seg selv! Da blir det vel omtrent sånn som du har det nå,mamma t sim og sam?! :)
Jeg kjenner dagene går sakte nå den siste tiden,for det er så tungt... Og jeg har så mye vondt... Skal nok holde ut tre uker til,men håper de kommer av seg selv etter uke 37 da!
Håper alt er bra med dere! :)

Termin 26.juli med guttene mine :)

Her går det bra. Småguttan e fortsatt i magen. Va hos jordmor på onsdag på siste timen. Alt bra. Skal til lege på tirsdag å da ska ho henvise til KK evt ringe å få time til vurdering. Spennende blir det hværtfall neste uke. :) Har dokker alt klart nu eller?

<3 Termin 2.juli med småguttan mine <3

Høres ut som en spennende uke ja :) Vi begynner vel å få på plass det meste nå-mangler en badebalje,tenkte å kjøpe på IKEA,men mannen trenger litt tid på seg for å manne seg opp og bli med ut der ;) hihi :) så det blir vel til uken :) vogna er på vei fra Tyskland,bilsetetrekkene er vasket,sengen er ikke skrudd opp enda,men alt er klar til å skru den opp. Fødebagen er ikke pakket enda... Akkurat som om jeg føler på meg at jeg kommer til å gå helt ut til uke 39 :) så jeg slapper litt av med det hele ;) Hele situasjonen er ganske uvirkelig egentlig-akkurat som om jeg ikke helt skjønner hva dette går i enda!! At det kommer to babyer liksom :) får vel en kraftig realitycheck den dagen jeg ligger der med guttene på brystet ;) hihi

Flott vekt på guttene da, Allea! Nå nærmer det seg med stormskritt for min del, ja. Faktisk veldig klar for det nå! Nyter de siste dagene som ettbarnsmamma med lille og gleder meg stort til å treffe guttene :) blir spennende å se når deres gutter kommer da, Allea og mamma til sim og sam.

Vi begynner å få ting på plass. Sengen er ikke skrudd sammen enda, men det tar vi i morgen. Vognen kom i posten tidligere i uken så den er hvertfall på plass. Kjempestor og veldig fin! Gleder meg til å bruke den. Den var en del sørre enn jeg trodde så jeg hadde litt mareritt om hvordan få den inn i bilen første natten. det var ikke plassen jeg bekymret meg for, men hvordan jeg skulle klare å få den inni. Tror jeg må skaffe meg rampe til den.. Haha! Bilstolene er fortsatt i eskene, men vi har hvertfall nok klær! Min søster kom innom med ikke mindre enn fem pappakasser og fire bæreposer med klær i dag. Noe av det hadde hun lånt av oss il gutten sin, men mesteparten var klær hun har fått/kjøpt Selv. Det eneste som ikke er helt klart nå er det siste teppet jeg strikker og navnet til tv2. Vi nærmer oss noe, men blir liksom ikke helt enig. Jaja, kanskje når vi ser ham?

i dag ha vi vær på IKEA og handle nye klesskap. firedørs til oss og todørs til lille. En halvtime før de stengte var vi oppe og designet skap før vi måtte "løpe" ned og plukke med oss delene. Selvfølgelig var det noe som manglet så mannen må utom en dag i uken. To kasser som ikke av hurtigkasser var åpen da de stengte, og milelange køer! Heldigvis var det en ansatt som guidet folk i alle retninger rundt til hurtigkassene selv om de hadde mer enn 15 varer. En halvtime senere kjørte vi avgårde med stappfull bil. nå er alt i hus og mannen og min bror skal montere det de kan i morgen. :) skal bli herlig med ordentlig skapplass. :)

Her går alt bra :) Herman og Sofie kom til verden for en uke siden ved planlagt KS. Kjempefin opplevelse! Herman var 2990 g og Sofie 2750 g. Fin størrelse :) Var 3 dager på sykehuset og nå koser vi oss hjemme. Ammer begge to og kan ikke klage på at det er kjempeslitsomt med tvillinger ennå hvertfall ;)

Så godt å høre at det går så bra. Å bare 3 dager på sykehuset høres overkommelig ut. Får håpe det gjelder mæ å når det blir min tur. :) det går greit med ammingen også? Du har nok melk til begge?

Lollo83: Masse lykke til med fødsel denne uken når det måtte skje! Spennende!! ;)

Så fint at alt har gått bra og at du har hatt en flott opplevelse,K <3 Tærten!! Nå gleder jeg meg mer og mer!! :) Håper du koser deg mye med dine små :)
Lollo83: bra at alt blir klart nå da-IKEA er ikke til å kimse av ;) hihi :) Masse lykke til denne uken! Oppdater oss gjerne når tiden er inne for det!! Hvilken dag skal du settes i gang?
Mamma t sim og sam: ingen tegn til noe enda med deg? Still going strong?? :)

Still going strong her ja. Litt menssmerter og ryggvondt innimellom, men e nok bare modning. Forhåpentligvis. ;) time hos fastlegen i mårra, så oppdaterer da. ;)

En god del mensmurringer jeg og,til tider ganske vonde-modning altså? Lykke til hos legen i morgen-blir spennende å høre hva som skjer videre :)

Ja, veldig spennende. :) e litt sånn rar æ vettu, men får litt sånn panikken hver gang æ kjenner murring. "Nei, ikke enda. E ikke helt klar enda." Vil ha mamma å pappa på plass her før småguttan kommer. Kan gjerne gå til termin å, så får gubben to ekstra uker perm og æ slipper å bli trukket i perm. ;) å så blir de jo litt større for hver dag de e inne i magen, så blir det forhåpentligvis lettere når de kommer ut å mindre mas om vekt og sånn. Amming går forhåpentligvis lettere også. :) men gleder mæ til de kommer da. ;)

Så godt å høre at det går så bra. Å bare 3 dager på sykehuset høres overkommelig ut. Får håpe det gjelder mæ å når det blir min tur. :) det går greit med ammingen også? Du har nok melk til begge?

Ammer begge to ja og syntes foreløpig selv at det går bra. Skal sjekke vekten deres neste uke. Foreløpig har jeg ikke gitt noe tillegg hvertfall :)

Lykke til dere som har siste innspurt nå! Det er deilig å ikke være gravid mere, samtidig som jeg også savner det litt ;) Hehe

Så bra at ammingen går greit. Tok det lang tid før du fikk melk?

Va forresten på kontroll hos fastlegen i dag å alt står bra til, har muligens urinveisinfeksjon, men måtte levere ny urinprøve om nån daga. Ho ville ikke sette mæ på nå medisiner enda, for det va så svakt utslag. Ho prøvde å ringe KK for å få time til vurdering av igangsetting, men ho fikk beskjed om at ho måtte sende henvisning, så tok dem kontakt. Så da får vi bare vente å se. :)

Her går alt bra :) Herman og Sofie kom til verden for en uke siden ved planlagt KS. Kjempefin opplevelse! Herman var 2990 g og Sofie 2750 g. Fin størrelse :) Var 3 dager på sykehuset og nå koser vi oss hjemme. Ammer begge to og kan ikke klage på at det er kjempeslitsomt med tvillinger ennå hvertfall ;)
så deilig da. fine størrelser på de. :-) dobbeltammer du? jeg forsøkte det ett par ganger jeg, men var ikke fornøyd med det. følte jeg mistet den kontakten og kosen da... så her er det en av gangen.. noen ganger føler jeg det er litt sånn på rullebånd med den ene etter den andre, men stort sett greit..

flotte navn <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

så deilig da. fine størrelser på de. :-) dobbeltammer du? jeg forsøkte det ett par ganger jeg, men var ikke fornøyd med det. følte jeg mistet den kontakten og kosen da... så her er det en av gangen.. noen ganger føler jeg det er litt sånn på rullebånd med den ene etter den andre, men stort sett greit..

flotte navn <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, veldig fin størrelse. Melka kom på dag 3 etter fødsel.
Jeg dobbeltammer noen ganger, men syntes også det er litt styr og at man mister den kosen litt. Pleier derfor som regel å amme en og en etter hverandre selv.

Da ringte dem fra KK og æ fikk time til vurdering av igangsetting på fredag kl 14. Spennende!! ;)

Da ringte dem fra KK og æ fikk time til vurdering av igangsetting på fredag kl 14. Spennende!! ;)
Wiiii!!! Spennende!! Skulle akkurat til å skrive at nå er det bare meg og deg av tvillingmammaene som ikke har født-men hjelp!!! Nå er du snart på gang og!!
Lollo83: håper det går fint med deg!!! Spent på å høre fødselshstorien din!! :)
Så flott at ammingen går så bra Momsepia og K>3tærten!! Bra dere prøver dere fram,så har vi etternølerne noen å spørre om råd :)

Neida, drøyer det forhåpentligvis til over helga hværtfall. ;) vi sku ha bytta termindato æ og du Allea. ;) regner ikke med dem setter i gang før i næste uke. E jo 1 uke før termin gyn. og jordmor har sagt, så satser på det. :)
Har Lollo83 fått? Håper alt e bra!! Og gratulerer så mye!! :) Amie82 må vel ha fått også å e travelt opptatt med de skjønne små. :)

Halloen!! Ja, jeg har fått mine to! De kom på tirsdag 18.juni. Ble satt i gang med ballong mandag ettermiddag og ingenting skjedde før vannet ble tatt kl. 15.15 tirsdag. 16.32 kom tv1 til verden 2920 gram og 47 cm. 16.47 kom tv2 med nesen i sky 2850 gram og 48 cm. Helt perfekte gutter! <3 Vi slapper fortsatt av på kk, men reiser hjem i morgen. Har prøvd med litt på duoamming jeg også, men synes det er litt styrete enda så jeg også ammer en og en (sånn som K<3tærten). :)

Mamma til sim og sam: lykke til med vurderingen! Kanskje du allerede er her? ;)

Back
Topp