Da har mannen begynt på jobb igjen og skal jobbe 4 uker før han tar ut 6 uker permisjon

Første dagen alene med de i går- det gikk forsåvidt fint det

Kjente jeg var litt stresset i begynnelsen, bare fordi jeg visste jeg var alene...For jeg har jo vært alene noen timer med de jeg også, mens mannen har vært ute og fikset noe på bilen etc, men da har jeg kunnet få han inn hvis det skulle være noe

Men det gikk bra

Og de fire ukene går vel fort tenker jeg

Neste uke jobber han kveldsskift, det gruer jeg meg nok mer til, for de er ganske urolige på kveldstid... Men jeg har kjøpt meg Ergobaby bæresele med spedbarnsinnlegg- helt genial! Da kan jeg bære begge to hvis det blir nødvendig!
Prøver meg fremdeles fram med ammingen, synes begge har blitt bedre. Tv2 er den som suger best, og han får mest pupp (klarer ikke pumpe noe særlig.....så tv1 får ikke like mye

) Har vært inne på tanken å gi opp ammingen med tv1, men prøver litt til... Jeg og har tenkt med meg selv at nå er jeg på vei inn i en fødselsdepresjon- og skulle ønske HS bare såg hvordan jeg hadde det (er ikke så flink å si fra eller be om hjelp...) Men de siste dagene har det gått litt bedre, så kanskje jeg bare er sliten og trøtt. Skal på helsestasjonen igjen på mandag, så kanskje jeg får manne meg opp til å si noe da hvis jeg merker jeg faller litt ned igjen... Det kan jo hende at "virkeligheten" har slått inn for meg, så jeg må nok bare venne meg til min nye tilværelse

Ting skjedde nemlig ganske fort her, vi hadde ikke planlagt å bli gravide helt enda, vi skulle vente noen år

Og så ble det to attpåtil, og så ble jeg plutselig lagt inn og satt i gang, og så hadde jeg en hard og tøff fødsel, så jeg tenker det er mye som skal omstilles på relativt kort tid, så er vel ikke rart følelsene går litt opp og ned??!!??
Nå har jeg avtalt med en kollega at vi skal ut på skolen neste uke når de andre lærerne begynner med planleggingsdager etter ferien

Det blir første gangen ute på besøk med de aleine, men det tror jeg skal gå fint! Er jo nok av folk der som sikkert vil holde, så det blir ikke noe problem
Det høres ut som vi løser de praktiske tingene ganske likt egentlig. Vippestolene har de endelig blitt tunge nok til å sitte ok i, og det ser ut som de liker det. Ser at de sitter bedre, så da har jeg ikke noe problem med å la de sitte der litt mens jeg bader en, skifter på en eller lager til mat eller hva det måtte være!
De våkner noenlunde til samme tid- ikke mer enn en halvtime mellom i så fall. Enten gir jeg begge flaske samtidig, eller jeg ammer tv2 og gir tv1 flaske, eller så får de etter tur. Jeg får ikke helt til å rape de samtidig da, de krøker seg sånn at jeg trenger begge hender! Så det er en liten utfordring når de får mat samtidig. Men de må jo bare bli vvant med å vente på tur tenker jeg
Har TFK Twinner Twist Duo i gråfarge, og er ganske fornøyd med den. Den er tung, men ikke i forhold til at den er tvillingvogn. Har også håndbrems, og det er gull verdt i nedoverbakker! Baggene kan sikkert brukes til de er ca 6 mnd tenker jeg, ganske god plass der nå, så har måttet bygge et lite rede til de nedi der

Når de er for store til baggene, gjør vi om til sportsvognen. Eneste minuset der er at jeg kan ikke ha ungene vendt mot meg, men det blir vel en vanesak!
Beklager rotete innlegg- i natt ble det ca fire timer søvn tilsammen!!! Gjeeesp........ Men nå sover de, og det burde vel jeg også gjort
Legger ved bilde av vognen

Og et bilde av to fornøyde gutter i vippestolene (Guds gave til småbarnsforeldre)