Kommer storken til oss?

Åhhh,så herlig:Heartblue Jeg har akkurat fått med meg at du er endelig gravid!Gratulerer med en liten gutt!:dance018
Tusen takk! :) Ja, endelig fikk vi det til :D

15+5 i dag. Miiiiilde menssmerter, mest på høyre side. Det strekkes og tøyes nedi der:D Jeg tror også jeg kjente første tegn til liv i dag!!! Har kjent så mye forskjellig og disse boblene og fiskehalene folk snakker om er for meg uforståelig, men dette kjentes i hvertfall ut som om noen på innsiden rett under symfysen forsiktig pirket/prikket på meg. Det varte ikke mer enn 10 sekunder, men jeg har ikke kjent den følelsen før:D ❤ Nå er det bare 23 dager igjen til oul og 32 dager til jeg er halvveis:D

15+5 i dag. Miiiiilde menssmerter, mest på høyre side. Det strekkes og tøyes nedi der:D Jeg tror også jeg kjente første tegn til liv i dag!!! Har kjent så mye forskjellig og disse boblene og fiskehalene folk snakker om er for meg uforståelig, men dette kjentes i hvertfall ut som om noen på innsiden rett under symfysen forsiktig pirket/prikket på meg. Det varte ikke mer enn 10 sekunder, men jeg har ikke kjent den følelsen før:D ❤ Nå er det bare 23 dager igjen til oul og 32 dager til jeg er halvveis:D

Åh, så utrolig herlige nyheter! Og så gutt, samme som oss:-) Endelig så er det vår tur:-) Her er det 4 dager til termin, så det kan skje når som helst!!! Gleder oss så utrolig mye til å møte lillegutt, og er også veldig spente. Har omtrent sluttet å sove jeg nå.. Er vel en kombinasjon av hormoner og spenthet tenker jeg:-)

Så herlig å kjenne bevegelse! Du kommer helt sikkert til å kjenne det mer og mer for hver dag nå :-)

Jeg syns det kjentes ut som bobler og fiskehale :D

Syns ditt svangerskap går utrolig fort! Heia!:D

Åh, så utrolig herlige nyheter! Og så gutt, samme som oss:-) Endelig så er det vår tur:-) Her er det 4 dager til termin, så det kan skje når som helst!!! Gleder oss så utrolig mye til å møte lillegutt, og er også veldig spente. Har omtrent sluttet å sove jeg nå.. Er vel en kombinasjon av hormoner og spenthet tenker jeg:-)
Så koselig å høre fra deg. Har vært veldig spent på hvordan det har gått med deg:) Oioioiiii, 4 dager går fort! Får krysse fingrene for at det ikke blir masse overtid på deg:)

Så herlig å kjenne bevegelse! Du kommer helt sikkert til å kjenne det mer og mer for hver dag nå :-)

Jeg syns det kjentes ut som bobler og fiskehale :D

Syns ditt svangerskap går utrolig fort! Heia!:D
Ja, hvis det var bevegelse da. Er jo ikke lett å skille de forskjellige tingene fra hverandre :)) Ja, etter 12 uker har det gått fortere, men det går fortsatt for sakte:)) Teller dager og timer...hehe:D

16+1:

I går var jeg på ny kontroll hos jordmor. Har gått opp 4,5 kg og ellers var alt fint. Hjertelyden ble funnet med en gang og lå på 154 ca. :) Hun sa jeg hadde litt blod i urinen men siden det ikke sved når jeg tisset så mente hun vi bare måtte se det an. Vet ikke hva det betyr, men på en skala fra 1-3 så var nivået på 2. Ble sendt hjem med beskjed om å følge med. I dag ringte hun meg og sa hun hadde tenkt mye på den prøven og ville at jeg skulle levere ny prøve hos legen min. Så da blir det legetime i morgen. Håper nesten at det er uvi slik at jeg kan få behandling og ikke gå og lure på hva annet det KAN være. Har jo hatt uvi før og det kjenner man jo for å si det mildt...:))

Last edited:
16+1:

I går var jeg på ny kontroll hos jordmor. Har gått opp 4,5 kg og ellers var alt fint. Hjertelyden ble funnet med en gang og lå på 154 ca. :) Hun sa jeg hadde litt vlod i urinen men siden det ikke sved når jeg tisset så mente hun vi bare måtte se det an. Vet ikke hva det betyr, men på en skala fra 1-3 så var nivået på 2. Ble sendt hjem med beskjed om å følge med. I dag ringte hun meg og sa hun hadde tenkt mye på den prøven og ville at jeg skulle levere ny prøve hos legen min. Så da blir det legetime i morgen. Håper nesten at det er uvi slik at jeg kan få behandling og ikke gå og lure på hva annet det KAN være. Har jo hatt uvi før og det kjenner man jo for å si det mildt...:))
Gratulerer med 16 uker, synes tida flyr jeg:) Godt du blir fulgt opp godt, og sikkert lurt å finne ut av hva blodet i urinen kan være for noe.

Gratulerer med 16 uker, synes tida flyr jeg:) Godt du blir fulgt opp godt, og sikkert lurt å finne ut av hva blodet i urinen kan være for noe.
Takk:) Det går unna her nå:D

Shit du er over 16 uker du nå allerede! Herremin som tiden flyr avgårde ❤️❤️❤️

De følger deg hvertfall opp med blod i urinen og det er godt :)

Shit du er over 16 uker du nå allerede! Herremin som tiden flyr avgårde ❤️❤️❤️

De følger deg hvertfall opp med blod i urinen og det er godt :)
Jepp! 17 uker på mandag:D Nå har det plutselig gått fort fra uke 12. Og tenk, du ligger rett bak meg! :D :D

Jepp! 17 uker på mandag:D Nå har det plutselig gått fort fra uke 12. Og tenk, du ligger rett bak meg! :D :D
Shit!!! Sykt at du snart nærmer deg halvveis allerede ;) kjenner du noe liv inni der da? :)

Ja vet!!! Vil bare ha nurket ut nå! Utålmodig denne gangen for vet hvor kos det er ❤️❤️❤️ men lille prinsen må holde seg til terminen ❤️❤️❤️

Back
Topp