Kommer storken til oss?

Du har jo et par graviditeter bak deg da, så da vokser den jo mye fortere:) Koooselig med mage da. Stryke og klappe på magen❤
Ja, fytti. Tenk...halvveis allerede i januar :) Det er du snart også! :D
Ja det er sant. Men ekstremt å den magen min skulle vokse ;) veldig koselig ❤️

Ja er jo faktisk det :) tiden flyr bare avgårde!

Forresten hvor fant du hjertelyden med doppleren du kjøpte? Gått til innkjøp av den samme. Men ikke samme type som jeg har brukt før :)

Ja det er sant. Men ekstremt å den magen min skulle vokse ;) veldig koselig ❤️

Ja er jo faktisk det :) tiden flyr bare avgårde!

Forresten hvor fant du hjertelyden med doppleren du kjøpte? Gått til innkjøp av den samme. Men ikke samme type som jeg har brukt før :)
Jeg finner hjertelyden et par cm over symfysen og noen cm til høyre for navlen. Bare noen mm med bevegelser den ene eller andre veien utgjør stor forskjell i lyd. Ville startet i linje med navlen om jeg var deg :)

Jeg finner hjertelyden et par cm over symfysen og noen cm til høyre for navlen. Bare noen mm med bevegelser den ene eller andre veien utgjør stor forskjell i lyd. Ville startet i linje med navlen om jeg var deg :)
Takk :) Sambo fant :) hurra! Så koselig at jeg ble rørt tvert ❤️

19+0 :D
Da har jeg kommet hjem fra OUL og en aldri så liten shoppingtur med mamma:)) Alt stod perfekt til med lille mini :D ❤ Fortsatt gutt, hehe :D Glemte å spørre hvor lang han var da... Hun flyttet ikke på terminen pga ICSI, men av en eller annen merkelig grunn ble jeg satt til 19+2??? Er jo egentlig 19+0 ifølge klinikken. Jaja, ut kommer'n uansett :) Jeg er bare glad for at alt var som det skulle. Morkaka lå litt langt ned, så jeg skal tilbake på ny kontroll senere om 13 uker eller noe, men det var ikke noe fare. Den lå bak i hvertfall :D
Ellers er alt bra! Formen er fortsatt bra, og det er helt sykt å tenke på at neste tirsdag er jeg halvveis!!! Det ser ut til at han liker best å ligge med ryggen ut, så ikke så rart jeg ikke kjenner så mye og ofte. Har bare kjent et par dult denne uka. Måtte faktisk ut på gulvet og hoppe og ta utfall for at jm skulle få tatt alle mål i dag. Det så veeeldig smart ut, haha :)) Det ble ikke så bra bilder da, men man kan vel ikke forvente så mye fra sykehuset når det er gratis:) Så her er lillegutt, og dagens innkjøp som jeg fikk av mamma :)
86823ce14be5bcc7ddb92e97a4104b86
a55c6526d66eec3bfc49a686cad0554e

Hurra, så herlig :D Supert at alt så fint ut! Hjelpes som tiden flyr, snart er han jo her :))

Åh så godt å få bekreftet at lillegutt er frisk og du fikk med sikkerhet vite at det er gutt :) morkaka stort sett flytter deg, men godt de følger med tilfelle :)

Så fine klær ❤️ name it har sykt mye fint!

Ja snart halvveis!!! Hurra )

Godt å se at alt står bra til med mini:-) Og tenk at du straks er halvveis.. Godt formen er god også❤️

Å, så herlig! Gratulerer med de 19 og vel overstått OUL! ❤️❤️❤️

Så deilig å vite at alt er som det skal! Og bra at du får videre oppfølging på morkaka, det går nok fint!

Hurra, så herlig :D Supert at alt så fint ut! Hjelpes som tiden flyr, snart er han jo her :))
Ja, det er helt utrolig at jeg snart er halvveis! :)) Selv om det føles ut som en evighet til, så merker jeg jo at tiden går fort. 4 mnd til med jobbing, så er det permisjon liksom!! Jeeez! :D :))

Åh så godt å få bekreftet at lillegutt er frisk og du fikk med sikkerhet vite at det er gutt :) morkaka stort sett flytter deg, men godt de følger med tilfelle :)

Så fine klær ❤️ name it har sykt mye fint!

Ja snart halvveis!!! Hurra )
Ja, jeg er så glad nå. Alt er bra med hjerte og hjerne og alle de viktige organene:) Man er jo litt bekymret for alt :)) Ja, hun sa den mest sannsynlig ville følge etter, men liker at de sjekker opp. Så får jeg jo ekstra kontroll siden jeg skal på sykehuset igjen den 5. Januar ifm Pregmet studien :) Liker å se mini på skjermen altså! :D
Ja, de har så mye fint! Gleder meg til å handle i den nye Newbie Store på Lambertseter. Kan potensielt gå på en smell der, haha :))

Gratulerer så mye med 19 uker og oul!! :)
Takk! Nå er det bare nedtelling til halvveis som er neste tirsdag og deretter er det termin!:) Weee!!:D ❤️

Godt å se at alt står bra til med mini:-) Og tenk at du straks er halvveis.. Godt formen er god også❤️
Ja, jeg ble veldig glad:D Har vært så redd selv om sjansen er liten. Man bekymrer seg for så mye rart, hehe;)

Å, så herlig! Gratulerer med de 19 og vel overstått OUL! ❤️❤️❤️

Så deilig å vite at alt er som det skal! Og bra at du får videre oppfølging på morkaka, det går nok fint!
Takk! ❤ Neste tirsdag er jeg halvveis! Æææh! Helt merkelig :)) Gleder meg sånn til å møte han:D

19 uker! Shit :p gratulerer :)

så bra alt fortsatt så bra ut med lille gutt ❤️
Ja! Shit! Haha:D Det er helt utrolig at jeg har kommet meg helt hit:D Er så deilg. ENDELIG! Gleder meg til å møte den neste mannen i mitt liv :D

Back
Topp