Kommer storken til oss?

Shit!!! Sykt at du snart nærmer deg halvveis allerede ;) kjenner du noe liv inni der da? :)

Ja vet!!! Vil bare ha nurket ut nå! Utålmodig denne gangen for vet hvor kos det er ❤️❤️❤️ men lille prinsen må holde seg til terminen ❤️❤️❤️
Gleder meg enormt mye til halvveis. Det er skikkelig milepæl:D Jeg kjenner litt innimellom på kvelden når jeg ligger helt rolig, og også om jeg sitter på kontorstol og lener meg litt frem. Virker som han kommer i klem og prøver å sparke mer plass:)) Det kjenner ut som noen med en tynn pinne sitter og pirker borti meg. Litt sånn "poke". :)) ❤❤❤

Gleder meg enormt mye til halvveis. Det er skikkelig milepæl:D Jeg kjenner litt innimellom på kvelden når jeg ligger helt rolig, og også om jeg sitter på kontorstol og lener meg litt frem. Virker som han kommer i klem og prøver å sparke mer plass:)) Det kjenner ut som noen med en tynn pinne sitter og pirker borti meg. Litt sånn "poke". :)) ❤❤❤
Det er det virkelig ja! :) så koselig ❤️ nå vil du bare merke mer og mer spark fremover :) det er en spesiell opplevelse ❤️ Hehe begynner i det små før de ordentlig fraspark kommer :)

Gratulerer med 17 uker :0 <3

Det er det virkelig ja! :) så koselig ❤️ nå vil du bare merke mer og mer spark fremover :) det er en spesiell opplevelse ❤️ Hehe begynner i det små før de ordentlig fraspark kommer :)
Håper det blir masse pirk og spark fremover :) Er jo veldig beroligende å kjenne alle de små tingene som skjer. Strekk og pirk og støl og ALT! :))

Skal huske å notere dette så keg husker det. Dette svangerskapet har hittil bare vært preget av hidepine og forkjølelse. Ser ikke ut til at jeg blir kvitt det med det første og det har vært sånn i en del uker allerede. Men jeg skal være glad jeg slipper unna alt det andre :D

Skal huske å notere dette så keg husker det. Dette svangerskapet har hittil bare vært preget av hidepine og forkjølelse. Ser ikke ut til at jeg blir kvitt det med det første og det har vært sånn i en del uker allerede. Men jeg skal være glad jeg slipper unna alt det andre :D

Vær så snill å pass godt på blodtrykket når su har så mye hodepine

Vær så snill å pass godt på blodtrykket når su har så mye hodepine
Jeg skal passe på, mamma:) Er ikke svimmel da heldigvis. Bare stive skuldre og nakke...

Jeg skal passe på, mamma:) Er ikke svimmel da heldigvis. Bare stive skuldre og nakke...
Huff, jeg syns det er så skummelt med hodepine og graviditet. Sikkert pga dårlig erfaring snuppa

Huff, jeg syns det er så skummelt med hodepine og graviditet. Sikkert pga dårlig erfaring snuppa
Jeg skal passe på:) Får bare vondt i hodet når jeg jobber, eller sitter med håndarbeid. Da blir skuldrene så anspent med en gang...
Men takk for at du passer på meg da! :D ❤️

Julepølsa er stappet og klar! Er ikke 18 uker før på mandag, men det var så nære at det får gå :))
945eede354c9fda8801cfe09a34336fb

Fineste julekula

Såå fin liten kul :D ♡♡

Takk :)) ❤❤

Så fin babymage!

Så fin babymage :) ❤️❤️❤️ min mage ser ur som jeg er 7 mnd på vei Hehe

Uke 18 snart allerede! Herremin! To uker igjen til halvveis :)

Så fin babymage :) ❤️❤️❤️ min mage ser ur som jeg er 7 mnd på vei Hehe

Uke 18 snart allerede! Herremin! To uker igjen til halvveis :)
Du har jo et par graviditeter bak deg da, så da vokser den jo mye fortere:) Koooselig med mage da. Stryke og klappe på magen❤
Ja, fytti. Tenk...halvveis allerede i januar :) Det er du snart også! :D

Back
Topp