Kommer storken til oss?

Var akkurat 12+0, og ungen hadde et veldig tydelig kjønnsorgan. Så han gjettet gutt, men vet at jenter kan se ut som gutter så tidlig.

Haha :D Åh, er ikke rart du var nysgjerrig. Kan very much relatere til det :p
Nei, det er jammen ikke lett å se forskjell på utovertutten så tidlig:)) Hvor langt er du nå, og når er neste ul?

14+6 i dag! I morgen er jeg altså 15 uker og også klar for første dag i ny jobb:D Jeg er så spent og nervøs. Jeg gleder meg jo veldig da, men man er jo alltid litt usikker. Vil jeg komme godt overens med kollegaene mine? Vil de like meg? Det er litt sånn første skoledag følelse. Rak i ryggen og pentøyet på:)) Men mest av alt gleder jeg meg til å komme meg ut i jobb. Føle at jeg bidrar med noe annet enn å slite ned sofaputer og spise oss ut av huset:)) Kanskje vektøkningen stagnerer litt nå som jeg kommer meg ut i litt bevegelse igjen og. Har hittil gått opp 4 eller 5 kg tror jeg. Og det burde jeg virkelig ikke gjøre. Men er så syyyykt sulten hele tiden. Jeg kan ha spist kveldsmat før jeg la meg (noe jeg aldri har gjort før), også er jeg skrubbsulten når jeg våkner. I tillegg sliter jeg litt med forstoppelse så jeg må prøve å få i meg mer fiber igjen. Går litt opp og ned på det sunne matinntaket ja...*kremt*
I dag har jeg i hvertfall klart å få opp resten av julepynten, og alt av nisser og gardiner er oppe:) Nå er det jul i stua!!
Ellers er det full nedtelling til OUL og gleder oss til å se lillegutt igjen!! 29 dager igjen!! ❤❤ Måtte ta frem alt som har blitt kjøpt inn foreløpig så jeg fikk sett på det igjen. Det kommer til å bli litt saker og ting på denne lille fyren her, haha:))
e9955b9eb97f31689bedb37d77d9e108

Gleder meg til å forhåpentligvis kunne kose meg med det samme etterhvert :-) vi har masse unger i familien og kommer nok til å arve en del om det går veien.
Alle venninnene mine har fått jenter, så det blir ikke så mye arving likevel. Noe går jo selvfølgelig an å bruke, men så er det veldig gøy å kjøpe ting selv også da:)

Gratulerer med gutt på vei! :D

YAY!!! 15+0!!! :D :D :D ❤ ❤ ❤

Grattis med 15 uker og lykke til i dag:-)

Gratulerer med 15 uker og lykke til med første dag i ny jobb! :-)

Men burde du ikke fått sagt det selv?

Grattis med 15 uker idag
Nei, hun spurte meg om hun skulle si det og det var helt i orden for meg. Så slapp jeg det :):)

Back
Topp