Kommer storken til oss?

Ingen tvil om at det er en gutt nei :D Gratulerer så mye.

De trodde vel jente på forrige UL? Eller husker jeg feil?
Ja, legen på Fertilitetssenteret trodde det. Men mini lå veldig vanskelig til så det var nesten umulig å se. Ham vi var hos nå er mer spesialist på ultralyd :) Kjempegøy å se i 3D :D

Såå gøy! Gratulerer med gutt på vei ❤️ Da tok jeg feil, Hehe.
Jeg tok feil jeg og, hehe:) Faktisk alle jeg kjenner tok feil bortsett fra én venninne:D

Gratulerer, så koselig! Det er så koselig å være guttemamma. Et helt spesielt bånd mellom mor og sønn, syns jeg. Gled deg!

Gratulerer, så koselig! Det er så koselig å være guttemamma. Et helt spesielt bånd mellom mor og sønn, syns jeg. Gled deg!
Takk:D Jeg gleder meg noe helt enormt!:D ❤️

Ååå!!! Så gøy å se bilder! :D
Gratulerer med gutt! :) Ingen tvil der nei :p

Ja, legen på Fertilitetssenteret trodde det. Men mini lå veldig vanskelig til så det var nesten umulig å se. Ham vi var hos nå er mer spesialist på ultralyd :) Kjempegøy å se i 3D :D

Var det jeg mente. Lurer på om han har tatt feil på meg også ;) Nysgjerrig vettu :D

Det er klart det var fint å se i 3D, herregud for noen bilder det blir :D Åh, gutt i magen er herlig.

Var det jeg mente. Lurer på om han har tatt feil på meg også ;) Nysgjerrig vettu :D

Det er klart det var fint å se i 3D, herregud for noen bilder det blir :D Åh, gutt i magen er herlig.
Jeg var så nysgjerrig at jeg trodde jeg skulle krepere:)) Hvilken uke tok du i?

Gratulerer så mye måtte le litt også, hvertfall liten tvil om at det er gutt ❤️❤️❤️

Gratulerer så mye! Så herlige bilder :))

Jeg var så nysgjerrig at jeg trodde jeg skulle krepere:)) Hvilken uke tok du i?

Var akkurat 12+0, og ungen hadde et veldig tydelig kjønnsorgan. Så han gjettet gutt, men vet at jenter kan se ut som gutter så tidlig.

Haha :D Åh, er ikke rart du var nysgjerrig. Kan very much relatere til det :p

Back
Topp