Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, legen på Fertilitetssenteret trodde det. Men mini lå veldig vanskelig til så det var nesten umulig å se. Ham vi var hos nå er mer spesialist på ultralydIngen tvil om at det er en gutt neiGratulerer så mye.
De trodde vel jente på forrige UL? Eller husker jeg feil?
Jeg tok feil jeg og, heheSåå gøy! Gratulerer med gutt på veiDa tok jeg feil, Hehe.
TakkGratulerer, så koselig! Det er så koselig å være guttemamma. Et helt spesielt bånd mellom mor og sønn, syns jeg. Gled deg!
TakkGratulerer så mye med guttFantastisk herlig!
❤❤Herlig ❤
Ja, legen på Fertilitetssenteret trodde det. Men mini lå veldig vanskelig til så det var nesten umulig å se. Ham vi var hos nå er mer spesialist på ultralydKjempegøy å se i 3D
![]()
TakkÅåå!!! Så gøy å se bilder!![]()
Gratulerer med gutt!Ingen tvil der nei
![]()
Jeg var så nysgjerrig at jeg trodde jeg skulle krepereVar det jeg mente. Lurer på om han har tatt feil på meg ogsåNysgjerrig vettu
Det er klart det var fint å se i 3D, herregud for noen bilder det blirÅh, gutt i magen er herlig.

❤❤ Jeg gleder meg veldig!!Herlig gutt!
Anbefales på det varmeste, har tre selv.![]()
Takk!Gratulerer så mye måtte le litt også, hvertfall liten tvil om at det er gutt![]()
Jeg var så nysgjerrig at jeg trodde jeg skulle krepere) Hvilken uke tok du i?
Takk❤❤Gratulerer så mye! Så herlige bilder)