Kommer storken til oss?

YAY!!! Jeg har fått meg jobb!! ❤❤ Starter på mandag og de vet at jeg er gravid :D
Hurra!!! Så bra ;) det fortjener du så absolutt :) godt å bare fortelle det :)

Gratulerer så mye :D Så herlig!

Gratulerer med ny jobb! Må være en lettelse at det ordnet seg:-)

Ååååå gratulerer! Så fantastisk da :)
Grattis :D Så kjekt med jobb :-)
Hurra!! Gratulerer! :D
Gratulerer!! Så bra. Det var jammen en real arbeidsplass.
Hurra!!! Så bra ;) det fortjener du så absolutt :) godt å bare fortelle det :)
Gratulerer så mye :D Så herlig!
Gratulerer så mye med ny jobb:)
Jippi! Gratulerer så mye med ny jobb! Perfekt altså :D
Takk!! :D :D ❤ ❤

Gratulerer så mye. Hva sa de da du sa du var gravid?
Det var damen i Top Temp som ringte og fortalte dem det, så jeg vet ikke. Men de ville ha meg likevel, så det er jo supert! :D

Gratulerer med ny jobb! Må være en lettelse at det ordnet seg:-)
Det var utrolig deilig:D Var i møte med Top Temp på fredag rett etter at de hadde signert kontrakt med de som klient, og intervju hos den nye jobben i dag, så det gikk veldig fort! :D

Takk! Men jeg får ikke begynt før 1.3. (Oppsigelsestid). Så da begynner jeg forhåpentligvis med en skikkelig kulemage :oops:
Ja, da har du nok fått en søt kul ja:) Vet de at du er gravid?

Ja, da har du nok fått en søt kul ja:) Vet de at du er gravid?
Nei, tenker at det er mye som kan skje enda. Så har ikke sagt det. Men tenker selvfølgelig å ringe de før jeg begynner og si det (ikke bare møte opp med kulen liksom!). Tenker at ærlighet varer lengst, si at vi har prøvd i flere år og at akkurat nå klaffet det. Får bare sørge for å gjøre en god jobb før og etter perm :-)

Nei, tenker at det er mye som kan skje enda. Så har ikke sagt det. Men tenker selvfølgelig å ringe de før jeg begynner og si det (ikke bare møte opp med kulen liksom!). Tenker at ærlighet varer lengst, si at vi har prøvd i flere år og at akkurat nå klaffet det. Får bare sørge for å gjøre en god jobb før og etter perm :-)
Det høres ut som en veldig god plan!! :D

Back
Topp