GrattisYAY!!! Jeg har fått meg jobb!! ❤❤ Starter på mandag og de vet at jeg er gravid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GrattisYAY!!! Jeg har fått meg jobb!! ❤❤ Starter på mandag og de vet at jeg er gravid![]()
Hurra!! Gratulerer!YAY!!! Jeg har fått meg jobb!! ❤❤ Starter på mandag og de vet at jeg er gravid![]()
Gratulerer så mye. Hva sa de da du sa du var gravid?YAY!!! Jeg har fått meg jobb!! ❤❤ Starter på mandag og de vet at jeg er gravid![]()
Hurra!!! Så braYAY!!! Jeg har fått meg jobb!! ❤❤ Starter på mandag og de vet at jeg er gravid![]()
Ååååå gratulerer! Så fantastisk da![]()
GrattisSå kjekt med jobb
![]()
Hurra!! Gratulerer!![]()
Gratulerer!! Så bra. Det var jammen en real arbeidsplass.
Hurra!!! Så bradet fortjener du så absolutt
godt å bare fortelle det
![]()
Gratulerer så myeSå herlig!
Gratulerer så mye med ny jobb![]()
Takk!!Jippi! Gratulerer så mye med ny jobb! Perfekt altså![]()
Det var damen i Top Temp som ringte og fortalte dem det, så jeg vet ikke. Men de ville ha meg likevel, så det er jo supert!Gratulerer så mye. Hva sa de da du sa du var gravid?
Takk! Gjorde du?! Så gøy!! Gratulerer!Gratulerer med ny jobb!
Og så deilig å få sagt det!
(Jeg fikk også ny jobb i dag!)
Det var utrolig deiligGratulerer med ny jobb! Må være en lettelse at det ordnet seg![]()
Takk! Men jeg får ikke begynt før 1.3. (Oppsigelsestid). Så da begynner jeg forhåpentligvis med en skikkelig kulemageTakk! Gjorde du?! Så gøy!! Gratulerer!![]()
![]()
Ja, da har du nok fått en søt kul jaTakk! Men jeg får ikke begynt før 1.3. (Oppsigelsestid). Så da begynner jeg forhåpentligvis med en skikkelig kulemage![]()
Nei, tenker at det er mye som kan skje enda. Så har ikke sagt det. Men tenker selvfølgelig å ringe de før jeg begynner og si det (ikke bare møte opp med kulen liksom!). Tenker at ærlighet varer lengst, si at vi har prøvd i flere år og at akkurat nå klaffet det. Får bare sørge for å gjøre en god jobb før og etter permJa, da har du nok fått en søt kul jaVet de at du er gravid?
Det høres ut som en veldig god plan!!Nei, tenker at det er mye som kan skje enda. Så har ikke sagt det. Men tenker selvfølgelig å ringe de før jeg begynner og si det (ikke bare møte opp med kulen liksom!). Tenker at ærlighet varer lengst, si at vi har prøvd i flere år og at akkurat nå klaffet det. Får bare sørge for å gjøre en god jobb før og etter perm![]()
TakkGratulerer så masse![]()
![]()